کیسه زباله کوچک

خرید و فروش کیسه زباله کوچک مرغوب صادراتی از طریق این مرکز و سایت تولیدی و توزیع انواع محصولات پلاستیکی امکانپذیر است. قطعا یکی از مهم ترین چیزهایی که برای هر مکانی لازم است پلاستیک هایی مانند کیسه فریزر و زباله هستند و از پرکاربرد ترین ابعادی که خصوصا در منازل بسیار استفاده میشوند. سایز کوچک نایلون های زباله است وقتی از نوع مرغوب مخصوص صادرات این دسته از محصولات صحبت میکنیم یعنی مشخصا راجع به نایلکس زباله با درجه کیفی یک‌‌ اشاره میکنیم که کیفیت فوق العاده ای را هم دارند و کاملا مورد قبول و پسند تمامی مصرف کنندگان است.

خصوصیات و کاربرد کیسه زباله کوچک بادوام

این نایلکس ها متناسب با سطل هایی با اندازه ۵۸×۶۸ و ۵۸×۷۳ تهیه میشوند و اساسا مطابق با مقدار زباله ای که نهایتا پنج نفر قرار است مواد دور ریز خودشان را درون آن قرار دهند، هستند.
یکی از اصلی ترین‌ فاکتور هایی که در زمان خرید این کیسه زباله ضخیم سایز کوچک خیلی مهم است و جزو خصوصیات آن به حساب می آید نداشتن بو میباشد.
بعضی از شرکت های تولیدی، برای مقرون به صرفه درآوردن کار، اقدام‌ به استفاده از مواد ضایعاتی دور ریز بیش از حد در زمان تولید است که این کار در بعضی مواقع باعث ایجاد بوی بدی در هنگام مصرف کیسه میشود.
اما تمام محصولات تولیدی در این مجموعه از درجه کیفی بالایی برخوردار بوده و به هیچ عنوان نه بوی خاصی از مشام تان میخورد و نه به راحتی پاره یا سوراخ میشود.
چنین ویژگی هایی موجب شده تا اکثر خانواده ها از این کیسه در حالت کیسه زباله رولی پرفراژدار و‌ کیسه زباله فله‌ لفاف دار استفاده کنند.

کیسه زباله کوچک

انواع سایزهای استاندارد کیسه زباله کوچک

انواع مختلفی از این دسته از نایلکس های مخصوص جمع آوری و تفکیک ضایعات دور ریز در بازار وجود دارد.
اما اندازه های استانداردی که بیشتر شرکت ها مطابق با آن این کیسه ها را تهیه میکنند عبارتند از:
سایز ۵۰×۶۵
سایز ۵۵×۷۰
سایز ۶۰×۷۵
هر سه ابعادی که در اینجا ذکر شد، جزو زیر دسته های نایلون آشغال سایز کوچک هستند که میتوانید آنها را در رنگ ها و طرح های مختلف، از طریق فروشگاه های خرده و عمده فروشی که در همه شهرهای کشور وجود دارند تهیه نمایید.
تیراژ تولید در کارخانه ها بیشتر روی همین اندازه ها است چرا که بیش از هفتاد درصد از مصرف کنندگان این نایلون ها، آن را برای استفاده در منازل، سالن های کوچک، اداره ها میخواهند و چون به صورت روزانه یا حتی ساعتی این کیسه ها پر میشوند و نیاز به جایگزین کردن نایلون دیگری است، طبیعتا این جایگزینی سبب میشود تا مصرف از آن هم بالاتر برود.

کیسه زباله کوچک

ترکیبات مواد اولیه کیسه زباله کوچک رولی ضخیم

تولید کنندگان به طور کلی باید از قاعده مشخصی برای تهیه این محصول پیروی کنند تا جنس نهایی بتواند انتظارات مصرف کننده را برآورده کند.
اما در سال های اخیر و با استفاده روزافزون مردم از نایلکس های پلی اتیلنی شرکت و کارگاه های جدیدی راه اندازی و اقدام به تولید این کالا کرده اند و چون از متخصصان و کاربلد های این حوزه هیچ مشاوره ای نگرفتند محصولات بی کیفیتی را روانه بازار کردند که صدای مصرف کننده را هم دراورده.
ولی  برند های معتبر برای تولید این کیسه های ضخیم مخصوص تفکیک و بازیافت مواد ضایعاتی از چه موادی برای تولید نوع ضخیم آن استفاده میکنند.
این ترکیب شامل :
12 واحد اف ۷۰۰۰ مهر
۸ واحد ۵۱۱۰
3 واحد ۲۰۹ ال ال دی امیر کبیر
یک واحد ۰۲۰ یا ۱۹۰
استفاده از این ترکیب باعث میشود تا میزان دوخت پذیر بودن و مقاومت در برابر پارگی و سوراخ شدگی  حد خوبی داشته باشد و در نهایت محصول باکیفیتی را ارائه کند.

تهیه کیسه زباله کوچک در ابعاد و طرح سفارشی

خریداران محصولات نایلکس پلاستیکی در حجم عمده میتوانند با درخواست و مذاکره با تامین کنندگانشان، ابعاد مد نظر خودشان را به شرکت ارائه کنند تا محصول چه به عنوان کیسه فریزر فله، یا نایلون زباله کوچک پرفراژدار، با اندازه هایی سفارشی تولید و به مشتریان تحویل داده بشود.
این مورد حتی درباره بسته بندی کالا هم میتواند اتفاق بیفتد و تجار محترم‌ ساکن ‌در شهر های دور و نزدیک جهان با در نظر گرفتن طرز مصرف و همچنین سلیقه مردم‌ آن مناطق، بهترین و شکیل ترین بسته بندی را مطابق با خواسته و ایده مشتریان در نظر بگیرند.
اگر به عنوان یکی از تجار ایرانی که ساکن غیر ایران است و یا خریدار عمده و حجم تناژ در داخل، این مقاله را میخوانید، میتوانید از طریق این مجموعه علاوه بر مشاهده و بررسی کالاهای تولیدی جهت سفارش، لفاف یا اندازه های مد نظر خودتان را هم به تولید کننده بدهید تا خواسته هایتان روی محصول نهایی پیاده سازی بشود.

کیسه زباله کوچک

مراکز بزرگ تامین کننده کیسه زباله کوچک‌ برای صادرات

پیدا کردن مراکزی که بتوان چند ده تن از این کیسه ها را در عرض چند روز پیدا کرد، کار راحتی نیست چون که هنوز هم خیلی از کارخانه ها، در سطحی نیستند  توانایی در تهیه حجم های سنگین را داشته باشند و‌ در صورت ارتباط با این مراجع عرضه کننده، قول تهیه و ارسال آن را به سی روز تا چهل روز آینده میدهند.
چرا که کارخانه ها اصولا تمرکز اصلیشان روی تولید باکیفیت محصولاتشان است و نمیتوانند بهترین سرویس دهی را به خریداران ارائه کنند.
اما در صورت ارتباط با نمایندگی های پخش و تامین کیسه زباله کوچک که خود توسط برند های معتبر ایجاد شده اند و هدف شان ارائه بهترین خدمات ممکن در کنار کیفیت و قیمت خوب محصول است.
برای ارتباط و مشاوره رایگان در این زمینه میتوانید تا مشخصات خود را در قسمت فرم سایت پر کرده‌‌ تا مسئولان فروش شرکت در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *