کیسه زباله مشکی

خرید و فروش کیسه زباله مشکی ۵۰۰ گرمی از طریق این مرکز و سایت تولیدی و توزیع انواع محصولات پلاستیکی امکانپذیر میباشد. یکی از محبوب ترین و ضروری ترین کالاهایی که افراد مختلف در مکان های مختلف مصرف میکنند، نایلکس های آشغال پلی اتیلنی هستند که به وسیله آن، تمامی مواد ضایعاتی و دور ریزی که به عنوان پسماند ایجاد میشود، در همین کیسه ها انباشت و حمل میشود. کیفیت و قیمت عالی این کالا که در حالت کیسه زباله رولی و کیسه زباله مشکی فله تولید و عرضه میشود باعث شده تا روز به روز به تعداد استفاده کنندگان این محصولات اضافه شود و حتی مشتریان جدیدی از خارج کشور برای تهیه عمده آن پیدا شود.

انواع کیسه زباله مشکی ۵۰۰ گرمی مرغوب

تنوع های گوناگونی از این دسته را میتوانید در بازار پیدا کنید اما پرفروش ترین نایلکس های زباله نیم کیلویی عبارتند از کیسه زباله فله، نخ دار و رولی.
نوع فله معمولا در لفاف عرضه میشود اما کیسه زباله بند دار و رولی عموما بسته بندی خاصی ندارند و تنها با یک برچسب‌ که روی اولین برگ پرفراژ قرار میگیرد، بسته میشوند رول ۵۰۰ گرمی کیسه زباله توسط بیشتر عرضه کنندگان در یک کارتن که سه عدد از این کیسه ها در آن هست فروخته میشود.
اما نوع با جعبه و نوع بدون جعبه آن هم به صورت تکی وجود دارد اما نوع نخی یا همان بند دار بیشتر به صورت تکی و رول شده به فروش میرسد.
هر سه موردی که به عنوان نایلون زباله نیم کیلویی به بازار تزریق میشوند دارای طرح ها، رنگ و ضخامت خاصی هستند و این فراوانی در تنوع تولیدات پلاستیکی کارخانه ها، سبب شده تا مصرف کننده بتواند آنچه که مطابق میل و نیازش است ‌را پیدا کند.

کیسه زباله مشکی

تفاوتهای کیسه زباله مشکی رولی،فله و بند دار

هر سه کیسه آشغال تفاوت هایی با یکدیگر دارند که کاربرد آنها را از هم متمایز کرده است و بسته بندی اولین چیزی بود که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم.
اما تفاوت دیگر در دوخت است، دوخت نایلون زباله فله و رولی خطی یا ستاره دار انجام میشود تا مصرف کننده بتواند کیسه را در انتهای سطل زباله قرار دهد ولی کیسه زباله نخ دار از دوخت بغل هم برخوردار است که این مورد اطمینان ما را در مورد چکه نکردن مایعات از نایلکس به بیرون بیشتر میکند.
قیمت هم از دیگر شاخصه ای است که حتما باید آن را در نظر گرفت چون با اینکه اصلی ترین و پرمصرف ترین محصول در دسته پلاستیک های زباله، مربوط به کیسه های رولی است و تقریبا کم قیمت ترین آن هم محسوب میشود.
ولی در موضوع کیسه های بند دار چون ضخامت آن بیشتراست، بند های تعبیه شده و دوخت چند باره از قسمت پایین و بغل برای آن قطعا هزینه بیشتری برای کارخانه میگذارد و طبیعتا در چنین حالتی نرخ نهایی این محصول که متقاضیان و درخواست کنندگان زیادی هم از کشورهای خارجی دارد بالاتر از کیسه های فله یا رول دار خواهد بود.

کیسه زباله مشکی

ضخامت کیسه زباله مشکی درجه یک و دو

دقیقا ما زمانی از این لفظ درجه یک یا دو استفاده میکنیم که پای کیفیت و قیمت، همزمان در میان باشد.
اگر کارخانه ای محصول پلاستیکی خود را با چیزی غیر از مواد اولیه مرغوب تولید کند، اصطلاحا گفته میشود که کالا قاطی دارد یعنی چیزی که نباید در آن وجود میداشته، در آن اضافه شده است.
حال این مواد ممکن است گرانول باشد یا مواد بی کیفیت کننده دیگری که باعث کدر شدن رنگ نایلون هم میشود.
اگر چیزهایی که در درجه یک شدن محصول تاثیر بد بگذارد، کالا درجه دو به حساب می آید بعضی مواقع هم ممکن است هم چیز مواد اولیه عالی باشد اما دستگاه برای تولید نایلون از مقدار کمتری از مواد استفاده کرده که این عامل هم میتواند موجب نازک تر شدن بیش از حد کیسه شود و آن را از داشتن درجه کیفی خوب محروم کند.
شرکت ها و برند های معتبر تولیدی، ضخامت کیسه زباله ضخیم درجه یک را بین ۱۰ الی ۱۴ میکرون در نظر گرفت ولی ضخامت نوع معمولی چیزی بین ۷ الی ۹ میکرون است.

پیدا کردن مراکز اینترنتی پخش کیسه زباله مشکی

ساده ترین کار برای انجام معاملات روزانه، مراجعه به مراکز اینترنتی پخش انواع منسوجات پلاستیکی است.
کافیست تا عبارت خرید یا سفارش عمده فلان محصول را در قسمت موتور جستجو گر گوگل ثبت کنید تا با اصلی ترین و باسابقه ترین کارخانه های تولید عمده در همان زمینه آشنا شوید.
نه نیازی است جایی بروید و نه نیازی به پرداخت هزینه ای دارید تنها کاری که به عنوان خریدار باید به خوبی آن را انجام دهید، بررسی دقیق کالا است که‌ آن هم میتواند از طریق همین سایت فروش عمده انجام بشود.
مرحله بعدی بررسی سابقه شرکت یا برندی است که قرار است محصولی  از آن خریداری کنید و‌ پس از اتمام این مرحله، شما میتوانید با اطمینان از کالا و محل تولید آن، سفارش خود را انجام بدهید.

کیسه زباله مشکی

فروشگاه معتبر عرضه کیسه زباله مشکی نیم کیلویی

همانطور که در قسمت های بالا هم گفته شد، کیسه زباله مشکی رنگ در حجم های مختلف میزان خرید و فروش بسیار عالی دارد و مشتریان خرده و عمده میخواهند تا با دستان و لامسه خودشان مدل مورد نظر خود را پیدا کرده و قدرت کشش و استحکام آن را لمس کنند.
این نوع روش خرید، نه فقط در این محصول بلکه در تمامی تمامی اقلام اساسی دیگر هم مورد استفاده قرار میگیرد که به آن روش سنتی گفته میشود.
اما امروزه بسیاری از خریداران، چه داخل و چه خارج از کشور، برای سفارشات حجم بالای خود هم از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی عرضه کیسه زباله مشکی یا رنگی اقدامات لازم را انجام میدهند چرا که همه مراحل مشاوره، خرید، ارسال نمونه ، ارسال کاتالوگ ، ارائه پرفروما اینویس صادراتی یا پیش فاکتور داخلی هم میتواند از این طریق انجام شود.
برای ارتباط هر چه بهتر و بی واسطه با تامین کنندگان عمده محصولات نایلکس های پلی اتیلنی کافیست تا نام و شماره تلفن خود را در ابتدا یا انتهای صفحه وارد کنید تا همکاران ما در سریع ترین زمان برای ارائه مشاوره خرید با شما تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *