خرید نایلون پشت شیری

خرید نایلون پشت شیری جلو شفاف درجه یک و درجه دو در ابعاد و طرح های ساده و چاپی با نازلترین قیمت در این مجموعه تولیدی محصولات پلی اتیلنی انجام میپذیرد. نایلون روده‌ای شیری جلو شفاف که در دمای 100 تا 120 درجه سانتی گراد تولید میشود ، یک نوع از مواد پلیمری است که در صنعت بسته بندی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع نایلون، از پلی‌اتیلن با ضخامت نازک تولید می‌شود و دارای ویژگی‌هایی همچون شفافیت بالا، مقاومت در برابر شکستن و استحکام مکانیکی بالاست. این دسته از پلاستیک بسته بندی با توجه به اینکه کیفیت و ظاهر جذابی دارد ، در صنایع مختلفی جهت پک کردن محصولات گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید نایلون پشت شیری

ویژگی‌های نایلون روده‌ای شیری جلو شفاف

شفافیت بالا: این نوع نایلون از ضخامت بسیار نازکی تولید شده است که باعث می‌شود حتی از بخش شیری رنگ نایلون ، محتویات به راحتی قابل مشاهده باشد. این ویژگی برای اطمینان از کیفیت و سلامت محصول بسیار مهم است.
مقاومت در برابر پارگی: نایلون روده‌ای پشت شیری جلو شفاف، دارای استحکام و دوام بالایی است و از برخورد با ضربه یا فشار بالا به خوبی مقاومت می‌کند. این خصوصیت باعث می‌شود که انواع محصولات و ابزار آلات صنعتی و همچنین مواد غذایی را با خیالی آسوده در این کیسه های دسته دار و بدون دسته بسته بندی شود.
مقاومت شیمیایی: نایلون روده‌ای شیری جلو شفاف از مقاومت شیمیایی بسیار خوبی برخوردار است و قابلیت سازگاری با مواد شیمیایی مختلف را دارد. از این رو میتوان از آنها در صنایع مختلف تولیدی پودر و مواد دارویی استفاده کرد.
ضد بو: این نایلون ها اگر با مواد درجه یک پتروشیمی تولید شده باشند ، ضد بو هستند و این ویژگی مانع از تجمع بو درون پلاستیک می‌شود و برای حفظ طعم و کیفیت مواد غذایی مهم است.

خرید نایلون پشت شیری

خرید نایلون پشت شیری و جلو شفاف برای صنایع مختلف

بسته بندی محصولات دارویی و نوشیدنی
برای نایلون بسته بندی قطعات خودرو
بسته بندی انواع مواد شیمیایی و رنگرزی و چسب
بسته بندی انواع  لوازم آشپزخانه
برای بسته بندی قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی
بسته بندی کاشی ، سرامیک و ظروف چینی
بسته بندی گوشت و فراورده های گوشتی

خرید نایلون پشت شیری

انواع مدل های مختلف نایلون ترکیبی شیری و شفاف

خرید نایلون پشت شیری میتواند در مدل های مختلفی صورت بگیرد و یقینا میتوان حالت های متنوعی را برای ترکیب کردن رنگ شیری و شفاف برای نایلون در نظر گرفت.
دو مدل پرفروش این نایلون بسته بندی که میتوانید انتخاب کنید عبارتند از: نایلون یک طرف شیری یک طرف شفاف و نایلون نصف شیری نصف شفاف که مورد اول در این مجموعه بیشترین متقاضیان را برای صنایع خودرو سازی داشته است.

خرید نایلون پشت شیری

خرید نایلون پشت شیری در درجه بندی های مختلف

چنانچه محتویات مد نظر برای بسته بندی مواد غذایی و خوراکی باشد حقیتا نمیتوان از مواد درجه دو برای تولید پلاستیک استفاده کرد و حتما باید از مواد درجه یک فود گرید بهره گرفت.
اما برای بسته بندی دیگر محصولات که شامل لوازم و ابزارآلات میشود ، میتوان از مواد درجه دو برای تولید نایلون استفاده کرد تا هزینه های خرید به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

خرید نایلون پشت شیری

خرید نایلون پشت شیری ساده و چاپ دار

تقریبا تمامی مدل های تولید شده در این مجموعه که بصورت پشت شیری و شفاف یا دیگر رنگ ها بوده اند ، بصورت چاپ دار تولید شده و البته سفارشاتی نیز برای مدل ساده صورت گرفته که هر دو طرح برای شما قابل تولید میباشد.
جهت انجام چاپ تا شش رنگ تنها کافیست کلیشه چاپ را به همکاران بخش تولید ما بدهید و یا تهیه کلیشه را هم به ما بسپارید.
جهت اطلاع از قیمت دیگرمحصولات مجموعه میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *