خرید نایلون فریزر تک لایه از کرج

خرید نایلون فریزر تک لایه از کرج در سه سایز با بهترین کیفیت و قیمت و با ضمانت مرجوعی از طریق این مرکز تولیدی و فروش محصولات پلاستیکی امکانپذیر میباشد. نایلون فریزر تک لایه به مانند نایلکس دوغی و کیسه فریزر فله و انواع نایلون بسته بندی ، یکی از مهم ترین محصولات مورد مصرف در لبنیاتی ها و پروتئینی ها میباشد. نایلون های فریزری تک لایه بدون دوخت و بدون دسته در ضخامت 20 الی 35 میکرون با استفاده از مواد درجه یک پتروشیمی همراه با افزودنی فود گرید ، یک محصول کاملا بهداشتی میباشد و به واسطه همین ضخامت کم ، تجزیه پذیر نیز هست.

خرید نایلون فریزر تک لایه از کرج

 

جنس نایلون فریزر تک لایه و انواع سایزها

ترکیب مواد اولیه 0075 یا 020 به همراه ال ال دی 209 امیر کبیر جنس نایلون فریزر را کاملا خشک و نرم و براق میکند و از آنجا که این دسته از پلاستیک ها قرار نیست وزنی را تحمل کنند ، میتوان آنها را در نازک ترین حالت ممکن تولید کرد.
همانطور که گفته شد ، در بیشتر مواقع لبنیاتی ها و آشکده ها برای پوشاندن سطح ظروف پلاستیکی بزرگ و کوچک از نایلون فریزر رولی و تک لا استفاده میکنند و متناسب با شرایط مصرف آنها سه سایز آن همواره موجود میباشد.
سایزهای نایلون فریزر تک لا عبارتند از 20*20 ،25*25 و 30*30
البته شما میتوانید دیگر سایزهای مورد نیازتان را هم در صورت سفارش بالای 200 کیلو از ما درخواست کنید.

خرید نایلون فریزر تک لایه از کرج

خرید نایلون فریزر تک لایه از کرج در حجم خرده

تمامی فروشگاه های عرضه کننده لبنیات در سراسر کشور به صورت خرده و بعضا عمده به فریزرهای تک لایه نیاز دارند.
تفاوتی نمیکند که شما یک فروشگاه لبنیاتی یا آشکده باشید یا یک فروشگاه عرضه کننده انواع پلاستیک چراکه در هر دو صورت شما میتوانید این محصول را با قیمتی مناسب و همچنین با شرایط پرداخت اعتباری و نقدی از ما دریافت کنید.
جهت سفارش نیز میتوانید به شماره تلفن زیر پیامک دهید تا در اسرع وقت این محصول برای شما ارسال شود.

خرید نایلون فریزر تک لایه از کرج

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *