خرید نایلون عرض یک متر

خرید نایلون عرض یک متر برای زنجان و قزوین به صورت سفارشی و در حجم عمده از طریق این مجموعه تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی امکان پذیر می‌باشد. قزوین و زنجان دو شهر از مهم‌ترین شهرهای صنعتی در کشورمان هستند که در صنایع مختلف به انواع نایلون بسته‌بندی و نایلون عریض ضخیم نیازمند هستند. پلاستیک‌ها در مدل‌ها و درجه‌بندی‌های مختلف عمدتاً برای مصرف در صنایع کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرند اما در بسیاری از صنایع دیگر نیز کاربرد دارند. این مجموعه به عنوان مرکز تولیدی پلاستیک عریض به عنوان یکی از مراجع معتبر پخش کننده شناخته میشود و شما میتوانید به صورت حضوری و غیرحضوری انواع نایلون در ابعاد طرح‌های سفارشی را از طریق این شرکت تامین کنید. در ادامه به ویژگی ها و خرید نایلون عرض یک متر تک لا و دولا خواهیم پرداخت.

خرید نایلون عرض یک متر

خصوصیات نایلون درجه یک اعلا ۱۰۰ سانتی

این دسته از نایلون‌ها عمدتا در مدل شفاف بدون رنگ مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند‌ و تولید روتین کارخانه ها نیز بر همین مبناست.
دلیل استفاده از مدل شفاف نایلون صد سانتی ‌انتقال راحت تر نور ‌و قابل مشاهده بودن بهتر طرف مقابل پلاستیک است.
همین دو پارامتر در بحث کشت و زراعت بسیار حائز اهمیت است.
کیفیت کشش و استحکام این پلاستیک‌ها در برابر ضربه و همچنین فشار نیز بالاست و از آنجایی که خرید نایلون عرض یک متر با ضخامت بیش از ۸۰ میکرون انجام میگیرد ، قابل استفاده برای یک سال میباشند.
بعضاً از این نایلون ها به‌ عنوان کاور پلاستیکی برای پوشش انواع گیاهان و درختچه ها نیز استفاده میشود که به خاطر خاصیت نرمی و انعطاف پذیری آن میباشد.

خرید نایلون عرض یک متر

کاربرد پلاستیک عرض یک متر

از این پلاستیک های بر پایه پلی اتیلن میتوان در ساخت گلخانه های کوچک ، پوشش سطح زمین زراعی ، پوشش درخت و گیاهان برای محافظت از سرما ، کاور اطراف ساختمان های در حال ساخت و ……. استفاده کرد.

خرید نایلون عرض یک متر

مواد افزودنی و درجه کیفی نایلون

مواد افزودنی اعم از UV ، ANTI BAKTRI ، ANTI FOG ، IR ، EVA و بسیاری از مواد اضافه دیگر که همه گی در افزایش بازدهی پلاستیک در زمان مصرف نقش اساسی دارند ، میتوانند بنا به درخواست و نوع مصرف شما به دیگر مواد پتروشیمی اضافه شده تا کیفیت کار را بالاتر ببرند.
علاوه بر مواد افزودنی ، درجه‌بندی کیفی محصول را نیز می‌توانید خودتان با توجه به شرایط مصرف‌تان انتخاب کنید.
چون در بسیاری از موارد احتیاجی به تولید نایلون عرض ۳ متر یا کمتر به صورت درجه یک نیست به صورت درجه دو یا حتی درجه سه هم تولید شود در راندمان کار خللی وارد نمی‌کند.
لذا برای صرفه‌جویی بیشتر و بهتر در هزینه‌ها می‌توان از مواد کندری و درجه دو در تولید استفاده کرد قیمت محصول به میزان قابل توجه کاهش پیدا کند.

خرید نایلون عرض یک متر

خرید نایلون عرض یک متر رنگی و شفاف

همانطور که پیشتر هم اشاره شد ،‌‌ ما می‌توانیم همه پارامترهای تولید را برای شما عزیزان تغییر دهیم.
یکی دیگر از این پارامترهای مهم رنگ محصول است. اکثر مشتریان ما به دنبال استفاده از نایلون شفاف عریض هستند ، اما قابلیت تولید آن را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف داریم و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

خرید نایلون عرض یک متر

خرید نایلون عرض یک متر تک لا و دو لا

در زمان سفارش نایلون عریض ضخیم پس از اعلام عرض محصول حتماً این نکته را در نظر بگیرید که باید تک لا بودن و یا دولا بودن نایلون را نیز اعلام کنید.
چون تولید بسیاری از کارخانه‌ها به صورت دولا و بغل برش است و این بدین معناست که اگر نایلون به صورت یک متر و بغل برش تولید شده باشد ، در واقع نایلون عرض ۲ متر خریداری کرده‌اید.
خاطرنشان می‌شود که در این مجموعه می‌توانید نایلون‌های غلیظ را به صورت سه لایه و چهار لایه نیز تهیه کنید.
جهت اطلاع از آخرین قیمت‌ها نیز می‌توانید از طریق شماره زیر با همکاران بخش فروش عمده ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *