خرید نایلون زباله بیمارستانی

خرید نایلون زباله بیمارستانی برای زنجان ، قزوین ، کرج و سایر شهرهای دیگر در حجم بالا از طریق این مرکز تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی با بهترین کیفیت و قیمت امکانپذیر میباشد.

خرید نایلون زباله بیمارستانی

یکی از مهم ترین محصولات نایلونی و نایلکسی ، پلاستیک های زباله هستند و یک مدل از پرمصرف ترین انواع پلاستیک های زباله ، مدل بیمارستانی میباشد که بسیاری از مصرف کنندگان آنها را با عنوان نایلون عفونی میشناسند. حساسیت های زیادی روی درجه کیفی این کیسه زباله ها وجود دارد چراکه مواد و پسماند دورریزی که توسط پلاستیک حمل و تفکیک میشود ، بعضا خطرناک و حاوی مواد شیمیایی هستند و به هیچ عنوان نباید در محیط زیست عمومی باشند. ما در کارخانه تولید نایلون زباله انواع پلاستیک زباله در رنگ های مختلف و سایزهای گوناگون مطابق با بودجه بندی شما برای سفارش ، تولید میکنیم.

خرید نایلون زباله بیمارستانی

 

کیفیت و ابعاد پاکت زباله عفونی بیمارستانی

همانگونه که در قسمت بالاتر نیز گفته شد ، کیفیت های مختلفی برای پلاستیک های زباله وجود دارد و شما می توانید این محصول را از قیمت کیلویی ۲۰ هزار تومان الی ۵۰ هزار تومان تهیه کنید.
دلیل اختلاف قیمت بالای بین کالای درجه یک تا درجه سه در مواد اولیه بکار رفته در پلاستیک است.

خرید نایلون زباله بیمارستانی
طبیعتا نایلون ۲۰ هزار تومانی میزان بیشتری از کربن و مواد ریسایکل بازیافتی را در خود دارد و به همان تناسب استحکام و کشسانی پایینتری هم دارد.
موادی که در این مجموعه برای نایلون های زباله استفاده میشود با نام off1 و off2 است که کیفیتی در حد درجه دارد و قیمتی در حد نایلون درجه دو.
کشسانی ، شفافیت و دوخت پلاستیک تولید شده بوسیله این مواد بسیار خوب است و یقینا جواب کار شما را می دهد.
خرید نایلون زباله بیمارستانی در ابعاد استاندارد و غیر استاندارد امکانپذیر میباشد.
از جمله پرفروش ترین سایزهای درخواستی می توان به ابعاد ۵۵×۷۰ ، ۶۰×۸۰ ، ۷۰×۹۰ ، ۸۰×۱۲۰ و ۱۲۰×۱۵۰ اشاره کرد.
ولی تمام درخواست های شما برای تولید محصولات با اندازه های سفارشی نیز مورد قبول واقع خواهد شد‌.

خرید نایلون زباله بیمارستانی

خرید نایلون زباله بیمارستانی در حد تناژ

بیمارستان ها و درمانگاه ها از جمله مراکزی هستند که شدیدا به پلاستیک هایی مخصوص جهت تفکیک مواد پسماند خطرناک دور ریز ‌نیاز دارند.
سفارش چنین مراکزی معمولا ماهانه و حالت عمده دارد و عزیزانی که در شهرهای زنجان ، کرج و قزوین سکونت دارند می توانند سفارش خود را با کمترین نرخ کرایه و در سریع ترین زمان از ما دریافت کنند.

خرید نایلون زباله بیمارستانی
علاوه بر کیسه زباله زرد ، کیسه زباله مشکی و رنگی هم در این مجموعه تولید میشود که شما میتوانید آنها را در قالب کیسه زباله رولی و کیسه زباله فله خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *