خرید نایلون دسته رکابی

خرید نایلون دسته رکابی اعلا با ارزانترین قیمت و در مدل های مختلف از طریق این مجموعه تولیدی و پخش عمده محصولات پلی اتیلنی امکانپذیر میباشد. وقتی از نایلون های پلاستیکی صحبت میکنیم قطعا از پرمصرف ترین طرح های آن که تقریبا در همه جا و هر زمانی استفاده میشود ، نایلون ها و نایلکس دسته رکابی هستند. تولید کنندگان به گونه ای این کالا را تهیه می کنند که بتوان به راحتی وسایل گوناگون غذایی و شیمیایی را در آن قرار داد و حمل کرد به خاطر همین مزیت اکثریت مشاغل خرده فروشی در کشور نیازمند به خرید نایلون دسته رکابی با نرخ های پایین هستند. ولی بعضی از فروشگاه ها بنا به شرایط و نوع محصولی که به مشتریان ارائه می دهند ، از طرح های گوناگونی استفاده می کنند. در ادامه به خصوصیات ، انواع سایز و خرید نایلون دسته رکابی در حجم های سنگین بصورت مستقیم از کارخانه خواهیم پرداخت.

خرید نایلون دسته رکابی

اطلاعات کلی راجع به نایلون های دسته دار ارزان قیمت

همانطور که می دانید نایلون ها و نایلکس دسته دار چندین درجه بندی مختلف دارند و هر درجه بندی خاص ، قیمتی مخصوص به خود را دارد.
نایلون های قلابدار شفاف ، مشکی ، شیری ، آبی ، قرمز و پرتقالی از معروف ترین و پرفروش ترین ها در این حوزه می باشند.
در بازار معمولا مدل های درجه دو و درجه سه نایلون ها را با نام محصولات ارزان قیمت می شناسند این دسته از محصولات چه از طرح شفاف بی رنگ باشد و چه از طرح رنگی از مواد اولیه ای که یکبار استفاده شده ، تهیه می شوند برای همین شاید از برخی لحاظ کیفیت مدل درجه یک را نداشته باشند.
نایلون های ارزان قیمت به طور معمول در هر کیلو پرتعداد ، کدر تر و از کشسانی بسیار خوبی هم برخوردار هستند.
خریدارانی که برای سفارش و خرید نایلون دسته رکابی ارزان دو دل هستند بدانند قطعا کالایی که تحت عنوان درجه دو یا سه عرضه میشوند شاید از لحاظ کیفیت مصرف کننده را راضی نکند ولی حتما کار او را راه می اندازد و جز در مواردی نادر ، همه مشتریانی که قبلا این محصولات را تهیه کرده اند ، دوباره سفارش مجدد داده اند.

خرید نایلون دسته رکابی

مهم ترین ویژگی که نایلون رکابی باید داشته باشد

طبیعتا مهم ترین چیزی که مصرف کنندگان نایلون دسته دار به آن فکر می کنند و انتظار دارند تا بالاترین بازدهی را بدهد در دو چیز خلاصه‌ میشود.
کیسه پلاستیکی دسته دار باید بتواند در زمانی که تقریبا پر میشود ، دوام خود را حفظ کرده و دسته های آن دچار پارگی نشود.
مورد دوم که بیشتر برای فروشگاه داران و عمده فروشان اهمیت فراوانی دارد تعداد برگ های بالا در هر یک کیلوگرم است.
اکثر شرکت های تولیدی تمرکز شان روی تولید چنین نایلون هایی است و سعی دارند تا از ضخامت پلاستیک کم کرده در حالی همان مقاومت مدل ضخیم درجه یک را داشته باشند.
در این قسمت به تعداد برگ هایی که به طور استاندارد در هر یک کیلو باید باشد اشاره خواهیم داشت.
نایلون دسته دار یک کیلویی (۴۲۰ عدد) ، نایلون دسته دار دو کیلویی (۳۷۰ عدد) ، نایلون دسته دار سه کیلویی( ۲۷۰ عدد) ، نایلون دسته دار پنج کیلویی (۱۴۰ عدد) ، نایلون دسته دار هفت کیلویی (۱۱۰ عدد) ، نایلون دسته دار ده کیلویی (۹۰ عدد)

خرید نایلون دسته رکابی

انواع طرح و سایز بندی های نایلون دسته رکابی قلابدار

فروش نایلکس دسته دار و خرید نایلون دسته رکابی که برخی به آنها کیسه دسته قلابدار هم می گویند ، در طرح ها و اندازه های مختلفی صورت می گیرد.
دلیل اصلی این حجم از تنوع ایجاد شده ، دادن گزینه های بیشتر و جذاب تر به مشتریان است تا بتوانند متناسب با شرایط مصرف خودشان ، بهترین محصول را انتخاب کنند.
انواع نایلون دسته دار شفاف ، شیری ، چاپی تبلیغاتی ، مشکی ، آبی ، قرمز ، نارنجی ، صورتی ، سبز ، زرد در ابعاد ۲۵×۳۵ ، ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ ، ۶۵×۷۵ در بازار به فروش می رسد که شما عزیزان میتوانید با کیفیت ترین و ارزان ترین آنها را از طریق این مجموعه با ضمانت مجموعه آلوین پلاست تهیه کنید.

خرید نایلون دسته رکابی

روشهای خرید نایلون دسته رکابی در حجم های سنگین

روش های مختلفی برای خرید نایلون دسته رکابی وجود دارد بسته به این که شما قصد داشته باشید چه حجمی از این کالا را خریداری کنید ، مراکزی وجود دارد که می توان انواع پلاستیک های رکابی را در حجم خرده یا عمده تامین کرد.
فروشگاه هایی مثل هایپر مارکت ها ، میوه و اغذیه فروشی ها و ……. که روزانه تنها به چند کیلو از این محصول نیاز دارند میتوانند به نزدیک ترین عمده فروشی منطقه مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند.
اما عمده فروش ها و کسانی که این کالا را در حجم های سنگین می خواهند قطعا به دنبال کیفیت خوب و قیمت پایین در حد کارخانه هستند و بهتر است که از طریق سایت های معتبر فروش و خرید نایلون رکابی اقدام کنند.
پشتیبان این سایت ها همان شرکت های تولیدی هستند که روزانه تیراژ بالایی از محصولات را تهیه و سعی دارند آن را مستقیما و بدون واسطه به دست خریداران برسانند.
این کارخانه های برند دار معروف تمامی اقلام خود را از لحاط کیفی ضمانت می کنند و پایین ترین نرخ بازار را ارائه می کنند.

خرید نایلون دسته رکابی

مزیت خرید نایلون دسته رکابی بصورت مستقیم از کارخانه

همانگونه که گفته شد یکی از روش های مرسوم در خرید نایلون دسته رکابی عمده ، استفاده از مراکز اینترنتی فروش محصولات پلاستیکی است.
اکثر واسطه های صادراتی ، تجار خارجی و عمده خریداران داخلی برای تهیه و تامین سفارشات خود مستقیما به کارخانه ها مراجعه می کنند.
اما مزیت این کار برای آنها چیست؟ مزیت اول بدست آوردن سریع اطلاعات و جزییات محصولات است.
این جزییات عبارتند از قیمت ، ابعاد ، جنس ، کیفیت ، رنگ ، نوع دوخت و بسته بندی نایلون رکابی است همه اطلاعات از طریق مشاوره تلفنی یا دریافت کاتالوگ به راحتی بدست خواهد آمد.
مزیت بعدی فرایند انجام مراحل خرید است که چون به صورت غیر حضوری انجام میشود ، همه مراحل مثل صدور پیش فاکتور و فاکتور ، ارسال بارنامه ، ارسال بیمه نامه ، دریافت مبلغ بار نیز اینترنتی میباشد.
مزیت مهم دیگری که برای صادر کنندگان و تجار بسیار حیاتی است ، کمک به انجام امور بازرگانی میباشد که اکثر برندهای معتبر تولیدی برای راحتی خریداران ، افراد مجربی را که در این زمینه متخصص هستند را جذب نموده تا فرایند امور گمرکی را برای مشتریان تسهیل کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *