خرید نایلون دسته دار

خرید نایلون دسته دار کیلویی ارزان قیمت از طریق این مجموعه و سایت تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی انجام میشود. نایلون رکابی ، نایلکس دسته دار ، نایلکس دسته رکابی در بازار فروش همه به عنوان پلاستیک های دارای دسته های نیم دایره ای و موزی شکل شناخته میشود و فروش نایلکس دسته دار رکابی به دلیل استفاده ای که در فروشگاه ها دارد و به نوعی مخصوص این مراکز عرضه کننده تهیه شده است ، میزان مبادلاتش بسیار زیاد است و شاید نسبت به سایر کالاهای پلی اتیلنی دیگر هم متقاضیان بیشتری داشته باشد. خصوصا نوع ارزان قیمت و کیلویی آن که برای مغازه داران خرده فروش بسیار مقرون به صرفه در می آید. در ادامه به چگونگی تشخیص نایلون مرغوب از نوع فیک ، نحوه عرضه و خرید نایلون دسته دار کیلویی ، تفاوت های نایلون های دسته رکابی و دسته موزی خواهیم پرداخت.

خرید نایلون دسته دار

چگونگی تشخیص نایلون مرغوب از نایلون فیک

قطعا برای خریداران عمده و خرده این محصول خیلی مهم است که بتوانند نوع باکیفیتی از این کیسه ها را تهیه کرده و به فروش برسانند تا سرشان از این بابت کلاه نرود.
وقتی برای اولین بار برای خرید نایلکس دسته دار یا نایلون رکابی به فروشگاه های عمده فروشی یا کارخانه های بزرگ میروید قبل از برداشتن محصول به ظاهر آن به خوبی توجه کنید.
دسته های پلاستیک باید برش های خوبی خورده باشند و کج نباشند ظاهر پلاستیک باید شفاف باشد و اگر چیزی که داخل کیسه باشد ، از بیرون باید به خوبی دیده شود و اصلا نباید کدر باشد چون نشان دهنده این است که مواد اولیه خوبی در تولید آن بکار نرفته است.
سپس به نرمی و انعطاف پذیری آن توجه کنید و وقتی به کیسه دست میزنید ، نباید صدای خش خش آن گوش شما را اذیت کند.
صدای کم این پلاستیک ها طبیعی است اما هنگام مچاله کردن آن ها نباید بیش از حد صدا بدهد چه در حالت ضخیم درجه یک و چه در حالت اقتصادی درجه دو باید دوخت محکمی داشته باشد حتی اگر تمام پلاستیک پر از مایعات شود ، حتی یک قطره هم نباید از آن چکه کند.

نحوه عرضه و خرید نایلون دسته دار عمده و خرده

خرید نایلون دسته دار توسط فروشنده های خرده فروش از طریق واسطه ها و مغازه های عمده فروشی معمولا انجام میشود و اکثر این فروشنده ها با نمایندگان فروش شرکت ها در تعامل نیستند.
دلیل آن هم کم کاری خود کارگاه های تولیدی در بحث بازاریابی است و بیشتر آنها تنها به فکر تولید هستند و اگر هم قرار باشد محصولشان را به کسی عرضه کنند تنها در حجم های سنگین این کار را انجام میدهند.
اگر از نگاه یک مغازه دار این نحوه خرید نایلون دسته دار را ببینیم ، قطعا فردی به عنوان واسطه به شما سر میزند و روزانه در حد چند کیلو از این کیسه ها به شما میفروشد ولی از نگاه خریدار عمده ، حتما باید کارخانه های تولیدی و نمایندگان فروش آنها را در اینترنت پیدا کرده و با بررسی دقیق خود کالا و سپس قیمت نایلون رکابی ، اقدام به سفارش کنید.

خرید نایلون دسته دار

تفاوت های خرید نایلون دسته دار در حالت رکابی و موزی

میزان عرضه و تقاضا برای خرید نایلون دسته دار رکابی با نوع دسته موزی با اینکه هر دو در چندین سایز و رنگ عرضه میشوند ، اصلا قابل مقایسه نیست.
شاید اگر بخواهیم درصد بندی استفاده مردم از این بخش از پلاستیک های بدون رنگ را در نظر بگیریم ، بیشتر از ۹۰ درصد مردم از نایلون یا نایلکس دسته دار معمولی استفاده میکنند و تنها ۱۰ درصد دیگر از نایلکس های بدون رنگ دسته موزی استفاده میکنند.
اما در حالت پلاستیک های چاپی و تبلیغاتی ، میزان تولیدات کارخانه ها در دو حالت موزی و دسته رکابی تقریبا برابر است و فروشگاه هایی مثل لباس فروشی یا لوازم ورزشی و بهداشتی که هر کدامشان لیبل مخصوص خودشان را روی هر نایلکس حک میکنند ، از هر دو نوع کیسه دسته رکابی و دسته موزی استفاده میکنند.
برای خرید نایلون دسته دار بصورت خرده نیز میتوانید به عمده فروشی ها مراجعه کنید و برای دریافت عمده بهتر است مستقیما با مراکز تولیدی ارتباط بگیرید.

انواع اندازه های نایلون دسته رکابی فروشگاهی

کوچکترین سایز این پلاستیک های پرکاربرد ، ۲۵×۳۵ است که آن را یک کیلویی هم می نامند ابعاد بزرگتر بعدی به ترتیب ۳۰×۴۰ (دو کیلویی) ، ۳۷×۴۷ (سه کیلویی) ، ۴۵×۵۵ (پنج کیلویی) ، ۵۵×۶۵ (هفت کیلویی) ، ۶۵×۷۵ (ده کیلویی) هستند.
سه سایز ابتدایی که به آنها اشاره شد ، پر مصرف ترین نوع پلاستیک نایلونی فروشگاهی هستند و شما میتوانید از طریق این مرکز تولید کننده و تامین انواع نایلون رکابی ، کیسه فریزر چسبی ، رولی و ساده و همینطور کیسه زباله رولی ، فله و بند دار ، طرح های مختلف آن را انتخاب کرده و سفارش دهید.

خرید نایلون دسته دار

خرید نایلون‌ دسته دار کیلویی ارزان برای تمامی نقاط کشور

امروزه تهیه عمده پلاستیک های دسته رکابی از تهیه خرده آن هم راحت تر شده است.
میتوان بدون اینکه حتی ذره ای جابه جا شد تمامی مراحل سفارش کالا را به صورت غیر حضوری و تنها با استفاده از تلفن خود جزییات همه اقلام تولید شده در کارخانه را به طور دقیق بررسی کرده و‌‌ بعد از تایید مبلغ سفارش ، پول‌ آن را پرداخت کرده و کالای خود را در هر نقطه ای از کشور تحویل بگیرید.
نوع کیلویی و ارزان قیمت این پلاستیک ها نه فقط در داخل بلکه در خارج از کشور هم طرفداران زیادی دارد لذا عزیزان خارج از کشور هم میتوانند با ارتباط با کارشناسان فروش ما از آخرین لیست قیمت محصولات ، تنوع طرح ها و همچنین چگونگی ارسال بار و تحویل آن اطلاعات کاملی پیدا کنند.
جهت مشاوره رایگان در این زمینه تنها کافیست فرم انتهای صفحه را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *