خرید نایلون بتن ریزی

خرید نایلون بتن ریزی با ارزانترین قیمت و کیفیتی عالی در حجم عمده از طریق این مجموعه تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی انجام می پذیرد. یکی از زیر مجموعه های نایلون ساختمانی و نایلون عریض ضخیم ، نایلون بتن ریزی یا فنداسیون شناژی هستند. از لحاظ استحکام در برابر فشار ، این پلاستیک ها فوق العاده عمل میکنند و خصوصیت نفوذ ناپذیری آنها موجب شده تا برای کارهای ساختمانی و پی ریزی مناسب باشند. این پلاستیک ها در کشور ما که ساخت ساز شهری به سرعت در حال انجام است ، یک محصول ضروری محسوب میشود که نبودن آن مراحل انجام عملیات پی ریزی را با مشکلاتی مواجه میسازد. در ادامه به کیفیت ، کاربرد و خرید نایلون بتن ریزی در عرض های مختلف خواهیم پرداخت.

خرید نایلون بتن ریزی

کیفیت و کاربرد پلاستیک بتن ریزی

رول پلاستیک فنداسیون از مواد درجه یک بهداشتی تولید نمیشود چراکه نه برای استفاده جهت بسته بندی مواد غذایی میباشد و نه نیاز به تولید آن بصورت بسیار نازک است.
پلاستیک های فنداسیون در این مجموعه و سایر کارخانه تولید نایلون با استفاده از مواد کندری و بازیافتی تهیه میشود در نتیجه عمدتا در رنگ تیره هستند و ضخامتشان نسبت نایلون عریض شفاف بیشتر است.
لازم به ذکر است که استفاده از مواد درجه دو و سه باعث ایجاد بوی نامطبوع در پلاستیک میشود پس اگر پس از خرید محصول متوجه این بو شدید تعجب نکنید و با خیال راحت آن را بر روی مصالح قرار دهید.
کاربرد این محصول همانطور که گفته شد در صنعت ساختمان سازی و پی ریزی آن است و برای زمانی که نیاز است آب درون بتن برای مدتی به خود بتن کشیده شود از این پلاستیک ها استفاده میشود.

خرید نایلون بتن ریزی

تفاوت نایلون بتن ریزی با نایلون کشاوزی

نایلون کشاورزی با درصد یووی های مختلف نیز از دیگر تولیدات مجموعه ما هستند.
اما سوالی که برای بسیاری از خریداران وجود دارد این است که نایلون شناژی فنداسیون با نایلون کشاورزی چه فرق هایی با هم دارند.
با تشریح مشخصات هر یک از آنها راحت تر می توان به تفاوت های این دو محصول پی برد.

خرید نایلون بتن ریزی
نایلون بتن ریزی :
ضخامت بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میکرون
رنگ خاکستری و مشکی
عرض نهایتا ۲ متر
مواد تشکیل دهنده درجه دو وسه
نایلون کشاورزی :
ضخامت از ۱۰ میکرون تا ۸۰ میکرون ( نایلون گلخانه تا ۳۰۰ میکرون )
رنگ شفاف بدون رنگ
مواد تشکیل دهنده درجه یک و دو همراه با افزودنی های مختلف

خرید نایلون بتن ریزی

خرید نایلون بتن ریزی در عرض های مختلف

شما می توانید پلاستیک شناژ بتن ریزی را در انواع ابعاد از طریق این مجموعه تهیه کنید. به صورت پیش فرض این نایلون ها بغل برش تولید میشوند و هر ابعادی که در رول از ما دریافت کنید ، پس از باز شدن دو برابر خواهد بود.
عرض های ۵۰ و ۱۰۰ سانتی متر دولا جزو پرفروش ترین سایزهای درخواستی بوده اند اما چنانچه عرض های دیگری مد نظر شما باشد نیز قادر به تهیه آن خواهیم بود.
جهت خرید نایلون بتن ریزی با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب می توانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *