کیسه فریزر رولیدارای قیمت‌های متفاوتی هستند،امامی توان با توجه به بودجه و نیاز خود محصولی مناسب را انتخاب کرد. تولیدکنندگان زیادی هستند ک قادر به تولید کیسه‌ فریزری با انواع و قیمت های مختلف می باشند. سهولت استفاده و کاربردی بودن کیسه‌ها و همچنین مقاومت بالا از جمله عوامل اساسی در انتخاب انواع کیسه فریزر در مصارف خانگی و صنعتی است. امروزه با انواع کیسه فریزرهای مختلفی که برای فروش عرضه می‌شوند،

می توان به بهترین وجه مواد مختلف را بسته‌بندی و نگه‌داری کرد. همچنین میتوان از پلاستیک فریزر ها در صنایع مختلف از جمله صنایع پزشکی،صنایع بهداشتی و شوینده ها،صنایع غذایی،صنایع کشاورزی و… استفاده کرد.برای نگهداری مواد غذایی باید از وسیله ای استفاده کرد ک بتواند برای طولانی مدت هر نوع مواد غذایی بدون آنکه فاسد شود،درون خود نگهداری کند.

کیسه فریزر ایرانی یکی از این وسایل نگهداری می باشد. کیسه‌ فریزر به خصوص کیسه فریزر جعبه ای عمده از پرکاربردترین محصولات پلاستیکی خانگی است که نمی‌توان آن را به راحتی از سبد خرید خانواده حذف کرد.همین امر باعث شده تا تولیدی های زیادی دراین زمینه فعالیت داشته باشند. در این میان پخش کنندگان عمده و خرده اقدام به خرید از کارخانه ها و فروش محصول به مصرف کنندگان و خریداران می نمایند. بیشترین استفاده ی کیسه فریزر جعبه ای در مصارف خانگی و در ارتباط با مواد غذایی است بنابراین باید از موادی از جمله مواد پلی الفین،نایلکس و یا سلفون استفاده شود که هیچگونه مواد سمی ندارد و به صورت کاملا بهداشتی تولید می شود.

خرید مستقیم کیسه فریزر رولی

بررسی کیفیت کیسه فریزر رولی

بررسی کیفیت کیسه فریزر رولی همان طور که می دانید کیسه فریزر از جمله ملزوماتی است که باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا آن کارایی لازم را داشته باشد در ادامه به بررسی کیفیت کیسه فریزر مطلوب می پردازیم که در خرید کیسه فریزر باید به آن توجه کرد : کیسه فریزر باید رنگ مناسب داشته باشد، امروزه کیسه فریزرهای رنگی در بازار فروش به خریداران عرضه میگردد، اما نکته ای که مطرح است این است که استفاده از کیسه فریزر بی رنگ و شیشه ای از کیفیت مناسب و استاندارد، برای بسته بندی مواد غذایی برخوردار است. مطلب دیگر که در بررسی کیفیت کیسه فریز به آن باید توجه کرد دوخت کیسه فریزر می باشد

که باید کاملا محکم و بهم چسبیده باشد، زیرا گاها در هنگام استفاده از کیسه فریز های بی کیفیت به این معضل برخورده اید که کیسه فریز نامرغوب از قسمت دوخت به دو قسمت تقسیم شده و باعث پراکندگی مواد غذایی بسته بندی شده می شوند. یک کیسه فریز با کیفیت باید از ابعاد استاندارد برخوردار باشد بطوری که برای کیسه فریزر کوچک و بزرگ استاندارد های لازم وجود دارد تا آن کارایی لازم را داشته باشند.اگر قصد خرید کیسه فریزر زیپ دار را دارید ما به شما توصیه می کنیم که از مجموعه ما خرید کنید و محصولی با کیفیت و ارزان قیمت را در اختیار بگیرید این محصول یکی از محصولات متنوع تولید در کارخانه ما می باشد

که در سایز های گوناگون و قیمت های مختلف برای شما عزیزان در دسترس است. که می توانید با مراجعه به مراکز فروش ما از قیمت فروش کیسه فریزر کوچک و انواع کیسه زیپ دار نایلونی مطلع شده و در صورت تمایل محصول مورد نظر خود را خریداری کنید شما می توانید با خرید این محصول یک حامی کوچک از تولیدکننده داخلی باشید.

همه چیز در مورد کیسه فریزر رولی

کیسه فریزر های زیپ دار نایلونی از کیفیت بسیار بالایی در مقایسه با محصولات مشابه خود برخوردار است که این امر موجب شده تا افراد زیادی خواهان آن باشند و آن را در اختیار بگیرد زیرا که کیفیت هر محصول در مقایسه با قیمت مناسب آن می تواند گامی موثر در جهت فروش بسیار بالای آن به شمار رود و در کمترین زمان ممکن در میان مردم رواج پیدا کند. جنس به کار رفته در این محصول پلاستیک است که از بهترین پلاستیک های موجود تهیه می‌شود و این امکان را به شما می دهد تا هر وسیله و محصول را داخل آن قرار دهید و با استفاده از زیبایی که در ابتدای آن وجود دارد درباره آن را فیکس نمایید شما می توانید از این فریزر ها به عنوان کیسه های فریزر ای استفاده کنید تا هنگام خروج محصولات از داخل فریزر با مشکل مواجه نشود.

بهترین کیسه فریزر در این مرکز وجود دارد کیسه فریزر بهداشتی مدل زیادی دارد کیسه فریزر با کیفیت کارایی زیادی دارد سفارش کیسه فریزر با کیفیت بسیار راحت است

مواد اولیه برای ساخت کیسه فریزر

مواد اولیه برای ساخت کیسه فریزر مشخصات بسیار زیادی انی نوع کیسه زیب دار شفاف دارا هستند زیرا این نوع ویژگی از سوی خریداران بیان می شود که می توان به چند نمونه از آن اشاره مستقنی نمود: در کیفیت های بسیار مختلفی در بازار به عرضه می رسند هم چنین این محصول در سایز های منحصر به فردی در بازار به عرضه می رسد هم چنین به علت این که برای نگهداری مواد غذایی بیشتر از آن استفاده می شود و برای همین کار تولید می شود از مواد کاملاً اولیه و نو در تولید استفاده خواهد شد؛ داشتن اهمیت بالا دارای استانداردهای مشخص برای تولید می باشد. باید گفت که اگر به صورت معمولی یا زیپ دار باشد

فرآیند متفاوتی را باید طی کند زیرا قسمت زیپدار نوعی برآمدگی و تورفتگی وجود دارد که با فشار دادن این دو قسمت درب کیس بسته خواهد شد اما در مدلهای معمولی دو لایه از پلاستیک و یا همان نایلون که از پلیمرها با ساختار پلی آمیدی ساخت می‌شود روی هم قرار می گیرد بدون آنکه دربی داشته باشد.

دسته بندی انواع کیسه فریزر باکیفیت

حال می خواهیم در مورد ویژگی های یک کیسه فریزر استاندارد بیشتر بدانیم و خصوصیات یک کیسه فریزر خوب را بررسی کنیم. این محصول باید از مواد پلی اتیلن با دانسیته بالا تهیه شود. از آن جا که از این محصول معمولا برای نگهداری مواد غذایی استفاده می شود نباید در تولید آن از مواد ضایعاتی استفاده کرد. ابعاد کیسه فریزر از مهم ترین مسائل می باشد. این محصول دارای سه سایز مختلف می باشد سایز کوچک آن دارای ابعاد 220*170 میلی متر می باشد.

سایز متوسط ابعاد 300*200 میلی متر دارد و کیسه فریزر سایز بزرگ با ابعاد 350*250 میلی متر تولید می شود. یکی دیگر از نکات مهم در تشخیص استاندارد بودن محصول ضخامت آن می باشد. در صورتی که ضخامت محصول ما کم باشد می تواند به موادی که برای نگهداری آن از کیسه فریزر استفاده کرده ایم آسیب وارد نماید. بسته بندی یک کیسه فریزر استاندارد مطابق با اصول خاصی می باشد و اطلاعات کامل در مورد محصول بر روی آن قید شده است. این اطلاعات شامل نام و آدرس تولید کننده، نام تجاری، تعداد کیسه های هر بسته و ابعاد هر کیسه فریزر می باشد. یکی دیگر از نکات مهم دوخت کیسه فریزر می باشد. دوخت این محصول باید به گونه ای باشد که اگر وسیله ای سنگین وزن درون آن قرار گرفت به سادگی پاره نشود.

راهنمای تهیه کیسه فریزر بهداشتی

راهنمای تهیه کیسه فریزر بهداشتی کیسه فریزر درجه یک رولی با کیسه فریزر جعبه ای متفاوت است و معمولا مدل رولی آن به هم پیوسته اند و به صورت به هم چسبیده بر روی تیکه گاهی پیچیده اند و حالت نوار چسب بوده که باید یکی یکی آن ها را جدا کرد البته به راحتیو با کمترین فشار و بدون اینکه پاره یا سوراخ شوند از هم جدا می شوند. اماکیسه فریزر جعبه ای معمولا به تعداد صد عدد در یک باکس جعبه ای جاسازی و بسته بندی می شوند.

این مدل کیسه فریزر به حالت برگ های دستمال کاغذی یکی یکی بیرون آمده و به هم چسبیده نیستند و راحتی بیشتری نسبت به مدل رولی کیسه فریزر دارد. تفاوت این دو نوع کیسه فریزر در بسته بندی و نحوه ی برداشتن پلاستیک است اما از لحاظ کیفیت و جنس پلاستیک هر دو دارای کیفیت و کارایی یکسان است و هر دو می توانند در بسته بندی موادخوراکی، میوه یا هر چیز دیگری یکسان عمل کنند و هر دو هم در سایزِ برابر تولید می شوند.

اگر زمان برای بسته بندی مواد مهم باشد مدل جعبه ای کیسه فریزر کمک کننده تر بوده و راحت تر جدا می شود و وقت کمتری از افراد می گیرد تا استفاده از مدل رولی. مصرف کنندگان همواره کیسه های جعبه ای را به نوع رولی آن ارجح دانسته و بیشتر مدل جعبه ای را خریداری می کنند تا از مزایایی که دارد استفاده کنند و موقعی که مثلا دست ها کثیف یا یکی از دست ها درگیر چیز دیگری است، استفاده و برداشتن کیسه از مدل جعبه ای برای افراد راحت تر است.

مزایای استفاده از انواع کیسه فریزر

کیسه فریزر درجه یک یکی از وسایلی می باشد که همیشه باید در منزل وجود داشته باشد چرا که از آن استفاده بسیاری می شود کیسه فریزر که برای نگهداری مواد غذایی آن هم به مدت طولانی به کار گرفته می شود موجب فاسد نشدن مواد غذایی می شود. نحوه ی تولید کیسه فریزر این گونه است که کارخانه ها وتولیدی ها دستگاه تولید نایلون را انتخاب می‌کنند مواد اولیه آن را تهیه می کنند و گاهی نیز از دستگاه چاپ نیز بهره می‌گیرند و به تولید خود ادامه می دهند. انتخاب دستگاه چاپ که بعد از تولید رول نایلون یا نایلکس برای سفارشاتی که چاپ دار می باشند نیاز به یک دستگاه چاپ داریم.

دستگاه دوخت که رول خام نایلون بدون دستگاه دوخت به هیچ دردی نمی خورد یعنی به هر شکلی که بخواهیم آن را درست کنیم نیاز به دوخت دارد. برای تولید کیسه فریزر باکیفیت و مرغوب بهتر است روش های آن را به طور صحیح انجام دهیم.کم کاری یا انجام ندادن برخی از این روش ها موجب می شود محصول تولید شده بی کیفیت باشد.کیسه فریزر های رنگی مواد شیمیایی دارند که به هنگام قرار دادن مواد غذایی درون آن ها به مواد غذایی وارد می شود و باعث بیماری می شود علاوه بر این کیسه فریزر باید شفاف باشد تا درون آن را به راحتی بتوان دید.

کیسه فریزر صادراتی که امروزه با تولید زیادی روبرو می باشد در بازارها و فروشگاه ها این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می رسانند و خریدارانی که به صورت عمده بخواهند خرید یا صادر کنند ابتدا به بازار رفته و این محصول را شناسایی می نمایند.فروش زیاد این محصول موجب شده تا به تمامی نقاط کشور صادر شود. کیسه فریزر در سه مدل رولی،بسته بندی وجعبه ای با بازار عرضه شده است که رولی را می‌توان به راحتی از یکدیگر جدا کرد.واین محصول به صورت عمده خریداری شده و به بازار صادر می شود. کیسه فریزرهای تولید شده در ایران به دلیل کیفیت خوبی که دارند کشور های بسیاری خریداران این محصول می باشند که همین محصول به روش های مختلفی به کشورهای دیگر صادر می گردد: سفارش اینترنتی سفاش مستقیم یا حضوری سفارش غیر مستقیم از طریق واسطه

سفارش بهترین کیسه فریزر ایرانی

سفارش بهترین کیسه فریزر ایرانی فروش کیسه فریزر نیلی به روش های مختلفی امکان پذیر است که گاهی به صورت مستقیم یا حضوری می باشد این گونه که خریدار به بازار یا فروشگاه رفته مدل ها و طرح های کیسه را مشاهده نموده و بعد از آن خریداری می نماید. روش دیگر فروش این نوع کیسه فریزرها غیر مستقیم می باشد این گونه که یک نفر در این میان واسطه می شود و هزینه ای را دریافت می کند تا بتواند محصولی را انتخاب و به فروش برساند.

روش دیگر که امروزه بسیار فراوان شده و هزینه زیادی را در بر نمی‌گیرد و هرکس در هرجای دنیا می تواند آن را انجام دهد سفارش اینترنتی می باشد خریدار درسایت می تواند مدل ها،ندازه،تعداد وسایز کیسه فریزر را مشاهده و انتخاب نماید و بعد به راحتی آن را خریداری کند. کیسه فریزر سایز کوچک مناسب برای بسته بندی های کوچک می باشد این مدل کیسه فریزرها بیشتر به صورت زیپی می باشند و جنس آن بسیار مقاوم می باشد.

کیسه فریزر باید دارای سایز بندی باشد سایز کوچک و بزرگ آن که در بعضی کارها می توان از سایز کوچک آن و در برخی دیگر از سایز بزرگ آن بهره گرفت. بهتراست کیسه فریزر شفاف وروشن باشد به طوری که هرچیزی در آن قرار می دهیم قابل مشاهده باشد. کیسه فریزر باید به راحتی قابل جداسازی باشد و هنگام جداسازی آن به مشکل برنخوریم.جعبه ی کیسه فریزر ظاهری زیبا داشته باشد تا خریداران را به خود جذب کند و قابلیت باز و بسته شدن نیز داشته باشد. در هنگام خرید کیسه فریزر باید نکاتی را مورد توجه قرار دهیم: از کیسه فریزرهای رنگی دوری کنید؛ رنگ به کار رفته در مواد کیسه ممکن است به خوراکی درون آن نفوذ کند و باعث مسمومیت شود. جنس کیسه فریزر:که کاربرد کیسه فریزر این است که بتواند در دمای پایین مواد غذایی را برای مدت طولانی سالم نگه دارد پس باید دارای بهترین مواد اولیه باشد. ضخامت کیسه فریزر:که با توجه به تعداد برگ های آن ضخامت کیسه متفاوت خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *