کیسه فریزر در انواع مختلف موجود می باشد. از بهترین نوع آن می توان به کیسه فریزر آسان مصرف اشاره کرد. این کیسه ها با برخورداری از بهترین کیفیت، به طور قابل توجه در زندگی روزمره مورد استفاده هستند. در همین راستا، مجموعه ما به عنوان مجموعه ای پیشرو در فروش این محصول، با اختصاص بخش قابل توجهی از بازار توانسته است، توزیع کیسه فریزر آسان مصرف، مورد نیاز برای مصارف مختلف را دستور کار خود قرار دهد.

خرید مستقیم کیسه فریزر آسان مصرف

کیسه فریزر در ضخامت های متنوع

کیسه فریزر در ضخامت های متنوع در انتخاب کیسه فریزر توجه به اندازه و ضخامت کیسه فریزر بسیار مهم می باشد. برای این کار ابتدا لازم است اندازه محتویاتی که قرار است در کیسه فریزر قرار گیرد، تعیین شود. فضای قابل استفاده در داخل کیسه های فریزر به صورت عرض به پهلو اندازه گیری می شود. همچنین طول این کیسه ها از لبه بالایی تا پایین کیسه مورد اندازه گیری قرار می گیرد.

برای جا دادن محتویاتی که از نظر اندازه بزرگ هستند و ماهیتی سفت و سخت دارند، می بایست از کیسه فریزر های ضخیم استفاده کرد. برای انتخاب کیسه به لحاظ سایز لازم است عرض محتوایات را در نظر بگیریم و سپس از کیسه ای استفاده کنیم که عرض آن در حدود نیم اینچ بیشتر از عرض محتویات باشد. از طرفی، اگر از کیسه فریزر زیپ دار استفاده می کنیم، می توان تا یک و نیم اینچ، عرض کیسه را بزرگتر از عرض محتویات در نظر گرفت. همچنین برای وسایل حجیم، عرض و طول کیسه را تا دو اینچ می توان اضافه تر در نظر گرفت.

ضخامت کیسه پلاستیکی بر حسب میل بیان می شود. کیسه های استاندارد فریزر معمولا به طور متوسط، 3 میلی متر ضخامت دارند. با این حال بهتر است، ضخامت کیسه هایی که برای نان مورد استفاده قرار می گیرند، 1.5 میلی متر باشد. همچنین ضخامت 2 میلی متر رایج ترین ضخامت مورد استفاده در کیسه های زیپ دار می باشد و می تواند به خوبی بیشتر نیازها را برآورده کند. اما با این حال، اقلام سنگین و محصولات با لبه های تیز ممکن است به یک کیسه ضخیم تر 4 میلی متری نیاز داشته باشند. همچنین کیسه 6 میلی متری را برای زمان هایی که لازم است از یک کیسه فریزر چند بار استفاده شود، مناسب هستند.

آشنایی با انواع کیسه فریزر

کیسه های فریزر در انواع مختلف در بازار وجود دارند که از جمله آنها می توان به کیسه فریزر ساده، کیسه فریزر چسبی و کیسه فریز زیپ دار اشاره کرد. هر سه این کیسه ها برای نگهداری مواد غذایی در فریزر، به بهترین شکل ممکن طراحی می شوند.برای انتخاب بهترین کیسه فریزر، شخص خریدار باید آشنایی خوبی با برندهای مختلف داشته باشد تا بتواند بسته به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته است، اقدام به تصمیم گیری نماید.

کیسه فریزرهای معمولی کیسه هایی هستند که برای بسته بندی مواد غذایی مختلف به کار می روند اما از آنجا که بخش فوقانی آنها بسته نمی شود می توانند مشکل ساز باشند. چرا که هوا میتواند به راحتی در داخل کیسه نفوذ کرده و موجب فساد مواد غذایی گردد. از این رو، برای راحتی کار می توان اقدام به خرید کیسه فریزر های چسبی کرد.

کیسه فریزرهای چسبی، در اندازه های مختلف موجود هستند و برای بسته بندی انواع مواد غذایی عالی می باشند. حتی خوراکی های مایع مانند سوپ را می توان در کیسه فریزرهای چسبی منجمد کنید

تفاوت اصلی بین کیسه فریزر های ساده و کیسه فریزرهای چسبی در ضخامت آنها است. کیسه های چسبی در مقایسه با کیسه های ساده بسیار ضخیم تر هستند. ضخامت زیاد کیسه می تواند سرمای شدید فریزر را بهتر تحمل کند تا غذا در فریزر آسیب نبیند. از طرف دیگر، بزرگترین تفاوت بین کیسه های چسبی ارزان و کیسه های گران قیمت، در جنس و کیفیت چسب به کار رفته در آنها می باشد.

کیسه فریزر های زیپ دار، دسته دیگری از انواع کیسه فریزر هستند. تمایز اصلی بین گزینه های مختلف کیسه زیپ دار، نوع زیپ به کار رفته در بالای کیسه می باشد. در بهترین نوع این کیسه ها، یک زیپ اسلایدی روی قسمت بالای کیسه قرار می گیرد. کیسه های زیپ دار علاوه بر این که غذاهای مختلف را تازه نگه می دارند، از هرگونه نشتی در کیسه جلوگیری می کنند.

مشخصات کیسه فریزر آسان مصرف

مشخصات کیسه فریزر آسان مصرف مهمترین ویژگی کیسه فریزر، عاری بودن آن از هر گونه اثرات مضر، برای سلامتی بدن است که از جمله این کیسه ها، کیسه فریزرهای آسان مصرف هستند. در تولید این کیسه ها، رعایت پروتکل های بهداشتی، در دستور کار بوده و علاوه بر این که از نظر ظاهری، مقاوم ساخته می شوند، به لحاظ شیمیایی نیز مقاوم هستند و با مواد غذایی واکنش نمی دهند. از طرف دیگر، این کیسه ها از نظر مواد اولیه، بهترین مواد را دارا هستند تا در هنگام استفاده، اثر مخربی در مواد خوراکی ایجاد ننمایند. همچنین با برخورداری از استفاده راحت، برای بسته بندی مواد مختلف، گزینه مناسبی هستند.

کیسه های آسان مصرف در هنگام استفاده، تا مدت زمان زیادی سالم می مانند. بنابراین این کیسه ها برای بسته بندی گوشت عالی هستند. همچنین این کیسه ها، برای فریز کردن انواع سبزی و حبوبات نیز مناسب هستند. زیرا می توانند مانع از ورود رطوبت به سطح مواد غذایی شوند و آنها را از فساد دور نگه دارند.. قابل ذکر است، این کیسه ها به لحاظ کارایی، دارای ماهیتی هستند که در مجاورت با مواد غذایی مختلف، هیچ گونه موادی از خود آزاد نمی کنند. اما بهتر است در این کیسه ها ، مواد خوراکی که حاوی آبلیمو یا سس گوجه‌ فرنگی هستند ریخته نشود.

کاربرد کیسه فریزر سایز کوچک

برای فریز کردن برخی از سبزی ها، حبوبات و ادویه جات، به کیسه فریزر کوچک مناسب نیاز است که باید از بازار خریداری شود. ضروری است در هنگام خرید این کیسه ها، علاوه بر توجه به سایز و شکل ظاهری، سایر عوامل تاثیرگذار نیز مد نظر قرار گیرد. چرا که یک کیسه فریزر مناسب باید بتواند با برخورداری از کیفیت عالی، به بهبود بسته بندی مواد غذایی کمک شایانی کند.

یک کیسه فریزر سایز کوچک می بایست استحکام زیاد و طول عمر بالایی داشته باشد. از طرفی از نظر متریال ساخت، بهترین جنس را دارا بوده و هیچ گونه تاثیر منفی در حین بسته بندی ایجاد ننماید. همچنین کیسه فریزر نباید به مرور زمان، چروکیده شود.

از دیگر نکات مهم برای انتخاب کیسه فریزر، توجه به سختی آن است. یک کیسه فریزر مناسب باید با برخورداری از سختی بالا، در برابر هر نوع ساییدگی توسط مواد غذایی مقاوم باشد. از طرف دیگر، تغییرات جوی و رطوبت باعث از بین رفتن آن نشود.

کیسه فریزر های سایز کوچک در مجموعه ما، استاندارد بالایی دارد و با گذشت زمان، مانع از افت کارایی در بسته بندی مواد غذایی نمی گردد. همچنین کیسه فریزرهای زیپ دار با سایز کوچک، با برخورداری از پوشش صحیح بر روی مواد غذایی، تاثیری مداوم در کارایی کیسه به لحاظ روان بودن در هنگام باز و بسته شدن دارند. همچنین قابل ذکر است، این کیسه ها با کمک به حفظ رنگ طبیعی خوراکی ها، به لحاظ تازه نگه داشتن مواد غذایی، نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.

بررسی خصوصیات کیسه فریزر رولی

بررسی خصوصیات کیسه فریزر رولی از آنجا که نوع کیسه فریزر، نقش مهمی در چگونگی بسته بندی مواد غذایی ایفا می کند، به همین سبب انتخاب بهترین نوع آن، بسیار حایز اهمیت است. از جمله کیسه های مرغوب و مناسب، می توان به کیسه فریزر رولی اشاره کرد. این کیسه ها به لحاظ بسته بندی به صورت لوله شده هستند. صورت رولی این پاکت ها از هر گونه اثرات مضر بر روی کیفیت میوه، عاری هستند. همچنین در فرایند تولید آنها، بهره مندی از بهترین شیوه های ساخت، در دستور کار بوده و علاوه بر این که به لحاظ فیزیکی، محکم ساخته می شوند، به لحاظ کارایی نیز بسیار قابل استفاده هستند.

پلاستیک به کار رفته برای تولید کیسه فریزر رولی، با داشتن بافت مناسب، از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند به خوبی تضمین کننده مرغوبیت کیسه به لحاظ جنس باشد. چرا که هر چه بافت پلاستیک مناسب تر باشد استحکام کیسه فریزر رولی بیشتر است و این موضوع موجب می گردد کیسه فریزر رولی کمتر دچار تغییر شکل و فرم شود.

از طرف دیگر، این کیسه ها از نظر مواد مصرفی، بهترین جنس را دارا بوده و در هنگام استفاده، هیچ گونه تاثیر منفی در کیفیت بو و مزه میوه ها ایجاد نمی نماید. قابل ذکر است مواد غذایی مختلف، درون این کیس ها، به سرعت پلاسیده نمی شود و مصرف کننده فرصت کافی را در اختیار دارد تا با آرامش خاطر، اقدام به بسته بندی مواد غذایی نماید. از طرفی این کیسه هاا به لحاظ کارایی، دارای ماهیتی است که وقتی مواد در داخل آنها گذاشته می شود، فرم خوبی به خود می گیرند.

همچنین از آنجا که این کیسه ها با قابلیت بازگشت به چرخه بازیافت، کمک شایانی به حفظ محیط زیست می کنند، همین موضوع باعث شده اقبال عمومی نسبت به این محصول معطوف گردد و خریداران، برای خرید این نوع کیسه اقدام نمایند.

نحوه تولید انواع کیسه فریزر

اولین مرحله ساخت کیسه فریزر، فرایند اکستروژن است. در این مرحله ابتدا گلوله های پلاستیکی کوچک، تحت شرایط کنترل شده ذوب می شوند و به حالت مذاب و انعطاف پذیر در می آیند. هنگامی که گلوله های پلاستیکی به میزان انعطاف پذیری مطلوب خود رسیدند، از طریق یک قالب دایره ای، فشار داده می شوند تا یک لوله پیوسته از پلاستیک تشکیل شود.

در این حالت، لوله پلاستیک در یک انتها سفت می شود و سپس از طریق باد شدن، تا اندازه و ضخامت مورد نظر کشیده می شود. حباب باد شده پلاستیک به صورت عمودی به سمت خنک کننده می رود تا بتواند قبل از صاف شدن و پیچاندن روی یک رول، سرد شود. هنگامی که پلاستیک روی یک رول قرار می گیرد، می توان آن را برش داد تا به شکل رول یا یک ورق مرکزی درآید.

پس از اتمام فرآیند اکستروژن، رول های پلاستیکی برداشته می شود تا با انجام موارد دیگری به کیسه های فریزر تبدیل شوند. برای انجام این کار، رول های لوله شده یا ورق های پلاستیکی وارد دستگاه مخصوصی می شوند تا کیسه ها با طول و عرض مناسب بیرون بیایند. سپس یک دستگاه دیگر چسب مخصوصی را روی کیسه ها در جای مناسبی قرار می دهد و آنها را قطع می کند تا یک کیسه جداگانه ساخته شود. این روند آنقدر تکرار می شود تا زمانی که تمام کیسه های مورد نیاز برای سفارش آماده گردند. لازم به ذکر است روند بسته بندی کیسه فریزرها کاملا استاندارد بوده تا از لحاظ بهداشتی آسودگی خاطر مصرف کننده فراهم باشد.

سفارش عمده کیسه فریزر چسبی

سفارش عمده کیسه فریزر چسبی کیسه فریزر چسبی، از جانب مجموعه ما به سراسر کشور توزیع می شود. مراکز خرید به عنوان محل پخش آمادگی دارند تا در تهران و شهرستان این محصول را عرضه کرده و در بسته بندی های مختلف، کیسه فریزر ها را به خریدار ارائه دهند. همچنین عمده فروشی ها و نمایندگی های فروش، مسئول فروش این محصول به فروشگاه های سطح شهر هستند و اگر محصول به طور مستقیم از مجموعه ما به خریدار رسانده شود، قیمت آن به مراتب ارزان تر خواهد بود.

بدیهی است هرچه کیفیت محصول بالاتر بوده و تطابق بیشتری با استانداردها داشته باشد، فروش آن در بازار به صورت عمده، افزایش خواهد یافت. لازم به ذکر است، فروشگاه اینترنتی ما، انواع کیسه فریزر چسبی را با کیفیت بسیار مطلوب به مشتری عرضه می کند و در این سایت می توان با توجه به نیاز خود، مایحتاج خود را با مرغوبیت بالا و قیمت مناسب خریداری کرد.

خریدار عمده کیسه فریزر چسبی، اکثرا سوپر مارکت ها هستند که برای تکمیل محصولات فروشگاه خود نیاز به خرید کیسه فریزر دارند. از طرف دیگر قیمت کیسه فریزر به صورت عمده فروشی بسیار ارزان تر از فروش جزئی است. همچنین برند مجموعه نیز تاثیر به سزایی در فروش آن داشته و مهم است که به هنگام عرضه محصول، چه نامی به عنوان ارائه دهنده محصول با آن همراه باشد.

در همین راستا، گروه ما با اعتقاد و التزام عملی به ارزش های حرفه ای چون صداقت در فرایند قیمت گذاری، در بین فروشندگان کیسه فریزر، ارائه دهنده بهترین خدمات می باشد. توجه به قیمت مناسب توام با کیفیت بالای محصول، از ملاک های اصلی مجموعه ما می باشد و گروه ما یقین دارد با رعایت این نکات، خریداران به خیل مشتریان و طرفداران وفادار خواهند پیوست. بنابراین اگر در صدد سفارش کیسه فریزر بدون نیاز به واسطه هستید، از هم اکنون می توانید برای ثبت سفارش خود با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید. همچنین برای آگاهی از قیمت ها می توانید با مراجعه به سایت مجموعه ما، ضمن مشاهده انواع کیسه فریزر درجه یک، از جدیدترین تخفیف های اعمال شده بر روی محصولات اطلاع پیدا کنید.

  • تبلیغات: 
    1. آخرین قیمت ظرف یکبار مصرف پلاستیک شفاف در تهران
    2. خرید بدون واسطه نی یکبار مصرف پلاستیکی
    3. فروشگاه اینترنتی دستکش یکبار مصرف نمونه
    4. قیمت پخش دستکش لاتکس درجه یک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *