خرید مستقیم کیسه زباله کیلویی

خرید مستقیم کیسه زباله کیلویی در طرح و رنگ های مختلف با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت از درب کارخانه برای مشتریان عزیز در سراسر کشور ارسال میشود. این دسته از نایلون های مرغوب که مخصوص جمع آوری و تفکیک مواد ضایعاتی دور ریز تهیه میشوند ، امروزه جایگاه ویژه ای را بین همه اقشار جامعه به واسطه کاربردشان پیدا کرده اند و کنار گذاشتن آنها از سبد خرید روزانه امری نشدنی به نظر میرسد. چون به هر حال زباله های تولید شده در هر مکانی باید برای جلوگیری از ایجاد بوی بد و انتشار باکتری های مضر ، در یک پلاستیک ضخیم گذاشته شود و سپس به بیرون انتقال یاید از آنجاییکه عمده مصرف مردم از این محصولات ، نوع کیلویی یا همان کیسه زباله فله است ، در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به طرح ها ، کاربرد و خرید مستقیم کیسه زباله کیلویی با پایین ترین قیمت صحبت کنیم پس ادامه مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

خرید مستقیم کیسه زباله کیلویی

طرح های مختلف نایلون زباله مخصوص منازل

‌پرمصرف ترین و پرفروش ترین نوع نایلون های زباله ، سایز کوچک به شمار میروند که دلیل آن هم استفاده بی رویه مردم از این سایز از کیسه ها برای منازل خودشان میباشد.
این کیسه ها با اینکه استاندارد خاصی برای ابعاد آنها در نظر گرفته نشده است ولی خرید مستقیم کیسه زباله کیلویی در قالب چهار اندازه که شامل ابعاد ۵۰×۶۰ ، ۵۵×۶۵ ، ۵۰×۶۵ ، ۵۵×۷۰ انجام میشوند.
همچنین رنگ های گوناگونی هم از این کیسه ها وجود دارد که پرطرفدار ترین ها پس از کیسه زباله مشکی ، رنگ های سبز ، آبی و زرد هستند.
نکته ای که در ارائه توضیحاتی درباره انواع طرح های مختلف فراموش میشود ، وجود دو نوع کیسه زباله ضخیم و نازک است که نوع نازک که به اسم اقتصادی یا کیسه زباله ارزان هم شناخته میشود از نوع ضخیم قیمت کمتری دارد و مقرون به صرفه تر است و در عوض دوام کمتری نیز دارد.

مشخصات کیسه زباله ۲۵ کیلویی سایز ۵۵×۷۵

این کیسه ها را میتوان هم به عنوان نایلون های زباله سایز کوچک و هم سایز متوسط استفاده کرد و برای همین خرید مستقیم کیسه زباله کیلویی در این اندازه از اهمیت بالایی برخوردار است.
سایز ۵۵×۷۵ کیسه زباله رولی پرفراژدار و بدون پرفراژ که از طریق این مجموعه به خریداران عزیز عرضه میشوند دارای خصوصیات زیر هستند.
دوخت عالی که به صورت خطی و ستاره ای میباشد و دستگاه مخصوص انجام‌ عملیات دوخت ، دو تا سه مرحله از محل در نظر گرفته شده عبور میکند تا علاوه بر بیشتر کردن مقاومت آن ، از چکه کردن مایعات هم جلوگیری شود.
از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند و‌ نوع ۲۵ کیلویی از این محصولات خیلی نرم ، انعطاف پذیر و شفاف است‌.
ضمن اینکه هر دو نوع ضخیم و اقتصادی این کالا از یک مواد تولید میشود و نوع اقتصادی ، هیچ گونه مواد بی کیفیت کننده و خطرناک که برای سلامتی انسان مضر باشد را در خود ندارد.
مهم تر از همه تجزیه پذیر هستند و چنانچه توسط افرادی ناآگاه و نادان در طبیعت رها شوند ، به سرعت تجزیه میشوند.

خرید مستقیم کیسه زباله کیلویی

کاربرد کیسه زباله بدون پرفراژ سایز ۵۰×۶۵

کیسه های سایز ۵۰×۶۵ از کوچکترین سایزهایی هستند که بیشتر مورد استقبال خانم های خانه دار قرار گرفته است و خرید مستقیم کیسه زباله کیلویی نیز بیشتر برای این افراد مناسب میباشد.
امروزه بیشتر قشر جامعه ، نه فقط در ایران بلکه در سایر نقاط جهان در خانه هایی با تعداد انسان های کمتر و متراژ کم زندگی میکنند و طبیعتا احتیاج به استفاده از کیسه زباله بزرگ با سطل هایی بزرگ نیست.
به همین خاطر است که اکثر فروشنده های خرده فروشی که این محصولات را به دست مصرف کنندگان میرسانند ، به صورت رندم یا پیش فرض این اندازه از نایلون های آشغال را به صورت عمده سفارش میدهند و معمولا هم پیش نمی آید مصرف کنندگان به ابعاد آن اعتراضی داشته باشند و همیشه برای مکانی که زندگی میکنند از این نایلون ها استفاده میکنند.
البته ناگفته نماند اعتراض خریداران زمانی بلند میشود که کیسه ، کیفیت لازم را نداشته باشد و خیلی زود دچار پارگی شود.
به غیر از منازل از این کیسه ها میتوان در ادارات ، سالن ها و غذاخوری های کوچک هم استفاده کرد.

هدف از خرید مستقیم کیسه زباله کیلویی در رنگ‌های متفاوت

اینکه شرکت های تولید کننده اقدام به تهیه تنوع های گوناگون در تولیدات خود کرده اند به هیچ عنوان بی دلیل نیست.
به طور مثال رنگ های مختلف کیسه های زباله هر کدام برای مکان های خاص و با کاربرد تفکیک زباله های ضایعاتی خاص تولید شده اند.
کیسه های سبز رنگ مخصوص پسماندهای خشک برای فضاهای سبز و عمومی استفاده میشوند ، نایلون زباله های آبی برای مواد تر ببشتر استفاده میشوند ، نایلون های زرد و قرمز هم بیشتر در اختیار مراکز درمانی و بیمارستان ها برای جمع آوری ضایعات و مواد دور ریز عفونی و غیر عفونی مورد استفاده قرار میگیرند.
پس مصرف کنندگانی که خرید مستقیم کیسه زباله کیلویی یا هر نوع دیگری را در دستور کار خود دارند میدانند که فلان رنگ یا فلان اندازه بنا به شرایط مصرفشان ، بیشتر به کارشان می آید و معمولا در خرید عمده کیسه زباله پس از در نظر گرفتن این موارد ثبت سفارش را انجام میدهند.

خرید مستقیم کیسه زباله کیلویی

خرید مستقیم کیسه زباله کیلویی مرغوب با نازلترین نرخ

همکاران ما در این مجموعه تولیدی آماده هر گونه ارائه مشاوره در زمینه محصولات نایلکس پلاستیکی هستند و میتوانند بهترین کیفیت ممکن محصول را با پایین ترین نرخ ممکن در اختیار شما قرار بدهند.
خرید مستقیم کیسه زباله کیلویی و سایر انواع دیگر از طریق مراجعه به سایت نمایندگی های فروش عمده ، نحوه دریافت و به طور کلی خرید محصولات پلی اتیلنی را راحت تر کرده است.
مشتریان از اولین مرحله که بازدید کلی و گرفتن اطلاعات جزئی هر کالا را تا آخرین مرحله که ثبت خرید و ارسال و دریافت مرسوله را به راحتی و بدون حضور در مکان خاصی از طریق این مراکز که فروششان در حوزه کیفیت و قیمت کاملا تضمینی است انجام دهند.
برای ارتباط مستقیم با واحد مشاوره و فروش مجموعه آلوین پلاست تنها کافیست فرم انتهای همین صفحه را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *