خرید عمده کیسه زباله

خرید و فروش عمده کیسه زباله رولی در سایز های مختلف از جمله سایز ۵۵×۷۵ از طریق این مرکز و سایت تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی انجام میپذیرد. نایلون های ضخیم زباله که عمده مصرفشان برای جمع آوری و تفکیک مواد ضایعاتی دور ریز هستند ، در سایز های کوچک همواره پرکاربرد و پرفروش هستند و از این جهت کارخانه های عمده تولید کننده محصولات پلاستیکی ، همیشه روی این دسته از کالاها حساسیت زیادی نشان میدهند و سعی میکنند تا هر مدلی ، از رنگ‌ گرفته تا طرح های گوناگون ، که میتوان برای این اندازه تهیه کرد را تولید کنند. در ادامه این مقاله تجاری ، به مزیت ها ، کاربرد ، تفاوت های نایلکس آشغال پرفراژدار با فله ، چگونگی مطمئن شدن از مرغوبیت کالا و همچنین خرید عمده کیسه زباله رولی از فروشگاه های معتبر اینترنتی خواهیم پرداخت.

خرید عمده کیسه زباله

مزیت ها و کاربرد نایلکس آشغال رولی سایز ۵۵×۷۵

این کیسه ها که در طرح های مختلف کیسه زباله فله ، نخ دار ، جعبه ای و رولی تولید میشوند را ، به عنوان نایلون های تفکیک زباله در اندازه های متوسط هم میتوان استفاده کرد.
این نایلون ها در ابعادی هستند که کاملا متناسب با فضای کوچک آشپزخانه های خانه ها هستند و از آنجاییکه منازل امروزی چندان بزرگ نیستند ، قطعا چنین نایلکس هایی برای جمع آوری و تفکیک مواد ضایعاتی دور ریز به کار می آید.
نایلون های این دسته را چه با درجه کیفی یک یا دو تهیه کنید هر دو دوخت محکمی دارند و احتمال پارگی در آنها به شدت کم است مگر اینکه ضربه شدیدی به پلاستیک خورده باشد.
به علاوه تولیدات نایلکس های آشغال رولی در این مجموعه با مواد اولیه باکیفیت و‌ بدون گرانول تهیه میشود و همین موضوع ، باعث شفافیت و نرمی کیسه خواهد شد و در نهایت گره زدن نایلون‌ در هنگام برداشتن آن از سطل زباله راحت تر میشود.
به غیر از منازل ، ادارات ، فروشگاه ها ، رستوران و غذاخوری ها خرید عمده کیسه زباله را انجام میدهند و از این محصولات استفاده میکنند.

تفاوت های کیسه آشغال رولی پرفراژدار با فله

منظور از کیسه زباله پرفراژدار همان نقطه برشی است که تعبیه میشود تا هر برگ از بسته بندی محصول به راحتی جدا شود و کیسه زباله کیلویی یا همان فله چنین نیست و پس از تمام شدن همه مراحل تولید ، مستقیما به داخل کارتن یا لفاف مورد نظر انداخته میشود.
کیسه های رولی نسبت به فله ، فضای کمتری را میگیرد چون تمام برگ ها به دور یک بوبین مقوایی یا پلاستیکی پیچیده شده و اینگونه حجم آن بسیار کم خواهد شد.
اما نوع فله در هر حالتی که باشد ، به صورت تخت شده در کارتن یا لفاف عرضه میشود و کمی فضای بیشتری میخواهد.
در حالت خرده ، قیمت هر یک رول بیشتر از نوع لفاف دار است ولی هر چه میزان خرید عمده کیسه زباله بیشتر شود و به چند کیلو یا چند‌ ده کیلو و چند صد کیلو برسد ، قیمت نوع فله بسیار به صرفه تر خواهد بود.

خرید عمده کیسه زباله

چگونگی اطمینان از کیفیت در زمان خرید عمده کیسه زباله

افراد تازه کار زیادی در هنگام سفارش کیسه زباله یا کیسه فریز چسبی یا رولی مرتکب اشتباه میشوند این مبادله کنندگان منسوجات پلاستیکی فکر میکنند که همه محصولات پلی اتیلنی از نظر مردم کاملا شناخته شده است و برای همین دقت زیادی روی خریدی که انجام میدهند ندارند.
اما اگر یک خریدار بخواهد فقط از مرغوبیت کلی محصول اطمینان حاصل کند ، به چه چیز هایی باید توجه داشته باشد؟
اول از همه به حرف های فروشنده اصلا توجهی نکنید و سعی کنید به فردی بسپارید یا شخص خودتان بسته بندی محصول را باز کرده و حداقل چند‌ برگ را با هر دو دست بکشید.
هر چه نایلون مقاومت خوبی در برابر پارگی نشان بدهد ، صد درصد از کیفیت خوبی هم برخوردار است.
پرفراژ خوب از دیگر فاکتورهایی است که در چک کردن مرغوبیت و خرید عمده کیسه زباله مهم است و هر برگ بدون کوچکترین فشاری باید به راحتی از برگ بعدی جدا شود.
ضمن اینکه همین کار را بر روی دوخت کیسه هم انجام دهید معمولا دوخت این نایلون ها ستاره ای و خطی است و اگر مایعاتی درون کیسه وجود داشته باشد ، نباید به هیچ وجه چکه کند.

خرید عمده کیسه زباله

خرید عمده کیسه زباله رولی در طرح های مختلف

نایلون زباله رولی خود چندین طرح و مدل دارد که این تنوع در طرح های این محصول باعث شده تا خریداران با بررسی و دقت بیشتری کالاهای مد نظرشان را خریداری نمایند.
اگر بخواهیم به پرفروش ترین نایلکس های زباله رولی سایز کوچک در سالهای اخیر اشاره ای داشته باشیم باید به نایلون زباله بدون بوبین و بابوبین ، نایلون آشغال تک رول ، دو رول و سه رول در یک جعبه هم اشاره کنیم.
هر کدام از طرح هایی که به آنها اشاره شد ، در رنگ های مشکی ، آبی ، زرد ، سبز ، بنفش و قهوه ای تولید میشوند که کیسه زباله مشکی قطعا متقاضیان بیشتری نسبت به سایر کیسه های دیگر دارد.
ذکر این نکته نیز حائر اهمیت است که در صورت مراجعه به برند های باسابقه بازار با نایلون‌ های ضخیم و اقتصادی هم مواجه خواهید شد که نوع اقتصادی به دلیل نازک‌ تر بودن ، مقرون‌ به صرفه تر نیز هست.
خریداران عزیز میتوانند‌ همه آنچه‌ که از طرح های مختلف محصول گفته شد را از طریق این نمایندگی فروش عمده محصولات نایلکس پلی اتیلنی با قیمتی بسیار مناسب ، کیفیتی عالی و همچنین با خدماتی حرفه ای تهیه‌ کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *