خرید عمده نایلکس رکابی

خرید عمده نایلکس رکابی کیلویی با ارزان ترین قیمت از طریق این مرکز تولیدی‌ و پخش عمده محصولات پلاستیکی انجام می پذیرد. این دسته از کالاهای پرمصرف در بازار به نام های مختلفی شناخته میشوند نایلکس دسته دار ، نایلکس دسته رکابی ، نایلون دسته دار ، نایلون رکابی ، پلاستیک دسته رکابی و بسیاری از جمله نام های دیگری هستند که مشخصا برای این کیسه های فروشگاهی بکار میروند. جالب است بدانید عده زیادی از بازاریان این حوزه فقط فروش این محصولات را یاد گرفته اند و حتی نمیدانند که نایلون و نایلکس ، تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. در ادامه این مقاله تجاری به ویژگی های نایلکس دسته رکابی سایز ۳۷×۴۷ و تاثیر درجه بندی انواع آن در نرخ عمده ، تعداد برگ های مصرفی در هر کیلو و همچنین خرید عمده نایلکس رکابی کیلویی برای سفارشات صادراتی خواهیم پرداخت.

خرید عمده نایلکس رکابی

ویژگی های نایلکس رکابی کیلویی سایز ۳۷×۴۷

از پرمصرف ترین نایلکس هایی که در فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و گزینه اصلی سفارش دهندگان پلاستیک های چاپی و تبلیغاتی است ، کیسه های دسته دار سه کیلویی در سایز ۳۷×۴۷ هستند این محصولات با اینکه سه کیلویی شناخته میشوند اما در نوع درجه یک ، قابلیت حمل هفت کیلو را هم دارد و تقریبا میتوانید کل پلاستیک را پر کنید.
در نوع درجه دو بهتر است نهایتا پنج کیلو از مواد یا کالاهای دیگر در آن قرار بگیرد ضمن اینکه باید مراقب باشید تا اجسام نوک تیز به آن برخورد نکند چون به هر حال ضخامت کمتری دارد و احتمال پاره شدن هم در آن وجود خواهد داشت.
در کل این محصولات بسیار مقاوم ، دارای دوخت عالی و دسته های محکم‌ هستند و خرید عمده نایلکس رکابی در حجم عمده و کیلویی میتواند برای کسانی که فروش دائمی یا مصرف دائمی از این محصول دارند بسیار مقرون به صرفه و پر سود باشد.

خرید عمده نایلکس رکابی

تاثیر درجه بندی انواع نایلکس در نرخ عمده آن

قطعا درجه بندی نایلکس ها در نرخ عمده آن تاثیر خواهد داشت و حتی اگر یک بار هم سابقه خرید عمده نایلکس رکابی از طریق کارخانجات تولیدی را نداشته باشید ، باز هم از طریق مشاهده کیفیت محصولات به سادگی میتوان فهمید که بین دو جنس تفاوت هایی وجود دارد.
با اینکه همه ما میدانیم انتخاب اکثریت خریداران گزینه درجه یک است اما جالب است بدانید که شرکت های تولیدی این کالا را برای آن دسته از مشتریان خاص خود که به مقرون به صرفه بودن محصول بسیار اهمیت میدهند ، تهیه می کنند.
نایلکس ها دو درجه بندی مشخص دارند که چه در قیمت نایلکس دسته دار به صورت عمده و چه به صورت خرده تاثیر بسزایی در نرخ آن میگذارند.
طبیعتا کیسه های درجه یک از بهترین مواد اولیه تولید شده اند ، شفاف تر و محکم تر از نوع درجه دو هستند و در عین محکم‌ بودن دسته ها و خود پلاستیک ، تعداد برگ های زیادی را هم به شما میدهند.
ولی نوع درجه دو حتی اگر هم با بهترین مواد اولیه تولید شده باشد ، مقدار مواد اولیه تزریق شده به آن برای تهیه ، بخ نسبت نوع درجه یک کمتر است و همین موضوع در مقاوم  بودن دسته های پلاستیک هم تاثیر گذار است.
خرید عمده نایلکس رکابی کیلویی در هر سایزی ، در انواع مختلف درجه بندی ، قیمت های مخصوص به خود را دارند و شما میتوانید اطلاعات خود را در این زمینه از طریق مشاوران ما در مجموعه آلوین بروز نمایید.

خرید عمده نایلکس رکابی

هر سایز نایلکس دسته دار در یک کیلو چند برگ میدهد؟

در حقیقت کسی نمیتواند آمار دقیقی از این موضوع بدهد چون نحوه‌ تولید و تزریق مواد اولیه به پلاستیک ها در هر شرکتی متفاوت است.
ولی برای آنکه شما عزیزان با اعداد و ارقام این چنینی در بحث نایلکس های کیلویی آشنایی بیشتری پیدا کنید نزدیک ترین ارقام واقعی را برای اطلاعتان قرار خواهیم داد.
این نکته نیز خاطر نشان میشود که بررسی صورت گرفته روی نایلکس های درجه یک بوده است.
نایلکس سایز ۲۵×۳۵ تعداد برگ ۴۰۰ الی  ۴۵۰
نایلکس سایز ۳۰×۴۰ تعداد برگ ۳۵۰ الی ۳۹۰
نایلکس سایز ۳۷×۴۷ تعداد برگ ۲۷۰ الی ۳۰۰
نایلکس سایز ۴۰×۵۰ تعداد برگ ۱۲۰ الی ۱۷۰
نایلکس سایز ۵۵×۶۵ تعداد برگ ۱۰۰ الی ۱۳۰
نایلکس سایز ۶۵×۷۵ تعداد برگ ۸۰ الی ۱۱۰

خرید عمده نایلکس رکابی

خرید عمده نایلکس رکابی کیلویی جهت امر صادرات

عزیزانی که به واسطه آشنایانی که در خارج از کشور دارند قصد خرید عمده نایلکس رکابی کیلویی را برای ارسال به کشورهای دور و نزدیک دارند ، میتوانند از طریق مشاوران مجموعه ما به راحتی به جزییات کالا ، نحوه بسته بندی و قیمت نایلکس دسته دار به راحتی دسترسی داشته باشند و محصول مورد نظر خود را با کیفیت و نرخ فوق العاده ای دریافت نمایند.
ضمن اینکه اگر به هر دلیلی خریداران توانایی انجام امور اداری و گمرکی را برای ارسال محصول به خارج از کشور نداشته باشند نیز با خیال راحت میتوانند این کار را به مدیران فروش این شرکت بسپارند چرا که مجموعه آلوین سابقه زیادی در فروش محصولات مختلف دارد و به همه امور بازرگانی آشنا هستند و میتوانند خریداران گرامی را در این راه همراهی کنند.

خرید عمده نایلکس رکابی

مزایای خرید عمده نایلکس رکابی کیلویی بدون واسطه

شما میتوانید با مراجعه به سایت های نمایندگی عرضه کننده عمده و پخش نایلون رکابی و نایلکس دسته دار ، معتبر ترین شرکت های فعال در این حوزه را پیدا کرده و در صورت تایید محصولات تولیدی کارخانه ، مستقیما خرید عمده نایلکس رکابی را انجام داده و محصول را با ضمانت کیفیت و قیمت خریداری نمایید.
یکی از مهم ترین مزیت های خرید عمده نایلکس رکابی و انواع کیسه فریزر چسبی ، رولی ، فله و همچنین انواع کیسه زباله رولی ،‌ فله و بند دار ، به صورت مستقیم از کارخانه ، ثبت سفارش محصول با پایین ترین نرخ ممکن در بازار است.
بدین گونه شما میتوانید واسطه های فروش را به خوبی دور زده و از مزایا و تخفیفات در نظر گرفته شده شرکت برای شما بهره مند شوید
برای ارتباط با مدیران بخش فروش مجموعه ما تنها کافیست تا فرم انتهای صفحه را پر کرده تا با شما تماس گرفته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *