خرید اینترنتی نایلکس دسته دار

خرید اینترنتی نایلکس دسته دار شفاف و پرتقالی بصورت عمده از طریق این مجموعه تولیدی و پخش محصولات پلاستیکی امکانپذیر میباشد. در این محتوا قصد داریم تا شما را با سه مدل از پرفروش ترین پلاستیک های نایلونی که هر کدام برای مصارف فروشگاهی مورد استفاده قرار میگیرند صحبت کنیم سه محصولی که امروز جزییات آنها را بررسی خواهیم کرد. نایلون دسته دار بدون رنگ ، نارنجی و نایلون های نانی بدون دسته هستند که در ادامه با ابعاد ، شاخصه های کیفی و فواید استفاده از هر یک از آنها آشنا خواهیم شد.

خرید اینترنتی نایلکس دسته دار

تفاوت های نایلکس رکابی شفاف با نایلون های نانی

نایلکس رکابی شفاف و نایلون های نانی دو محصول کاملا متفاوت از هم هستند چه از لحاظ ضخامت و چه از لحاظ دوام نایلکس رکابی شفاف محکم تر میباشد و دلیل آن هم نوع کاربردش است.
نایلکس رکابی شفاف در اندازه های مختلف در فروشگاه ها و هایپر مارکت ها برای حمل وسایل مختلف خوراکی ، شوینده و صنعتی که وزن آنها مابین یک کیلوگرم الی ۱۵ کیلو است استفاده میشوند.
در حالی که نایلون های نانی تنها در دو یا سه سایز تولید میشوند و به خاطر نازک بودنشان اصطلاحا آنها را پوست پیازی هم می نامند.
نایلون های نانی بدون دسته و دو دوخت میباشند و تنها برای قرار دادن نان هایی مثل لواش ، تافتون ، بربری و سنگگ مناسب هستند.

خرید اینترنتی نایلکس دسته دار

فواید استفاده از پلاستیک دسته رکابی پرتقالی

پلاستیک های دسته رکابی پرتقالی در کنار سایر کیسه های دسته دار رنگی توانسته اند تا به عنوان جایگزین برای نایلون ها و نایلکس های شفاف باشند شاید شفافیت کمتر و مقدار ناچیزی بو جزو معایب این محصول باشد ولی در عوض قیمت مناسبی دارند.
به لحاظ کشسانی پلاستیک و دسته ها بسیار فوق العاده هستند و خیال مصرف کننده از بابت دوام آن کاملا راحت است و به خاطر نوع رنگی که دارد به جای هر نوع نایلکس شفاف ، تیره و تبلیغاتی میتوان استفاده کرد.
هر نوع وسیله ای در آنها قرار داد این محصول در چهار سایز از دو کیلویی الی هفت کیلویی در دسترس مشتریان عزیز میباشد.

خرید اینترنتی نایلکس دسته دار

ابعاد پر طرفدار کیسه دسته دار سفید و نارنجی

نایلکس دسته دار به طور کلی در شش اندازه تهیه میشوند که عبارتند از سایزهای ۲۵×۳۵ ، ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ و ۶۵×۷۵.
نایلکس مدل شفاف در هر شش سایز همواره مشتریان خودش را دارد و بدون وقفه توسط شرکت های تولیدی ، تهیه میشوند ولی برای نایلکس های رنگی مثل نارنجی یا آبی کوچکترین و بزرگترین اندازه ها به دلیل اینکه متقاضیان کمی دارد کمتر تولید میشود اما سایزهای ۳۰×۴۰ الی ۵۵×۶۵ جزو پرطرفدار ترین پلاستیک های دسته دار رنگی میباشند.

مهم ترین شاخصه های کیسه پلاستیکی دسته قلابدار اعلا

اولین شاخصه ای که شما را متوجه درجه یک بودن محصول میکند ظاهر آن است ظاهر نایلکس معمولا مات و خشک است و کمی صدای خش خش هم در زمان دست زدن به پلاستیک شنیده میشود.
شفافیت هم موضوعی ست که همواره برای بررسی مرغوبیت پلاستیک در نظر گرفته میشود چه برای نایلکس طرح شفاف و چه رنگی محتویات داخل کیسه قابل تشخیص و مشاهده باید باشند و نباید دون دون هایی که در اثر استفاده از مواد ضایعاتی در هنگام تولید روایت میشود ، در ظاهر پلاستیک نیز مشاهده شود.
در مرحله بعد دوخت و کشسانی قرار دارد که هر دو باید مقاومت خوبی داشته باشد همچنین دسته های نایلکس باید مقاومت خوبی داشته باشد و اگر هر یک از دسته های محصول را به سمت مخالف یکدیگر بکشید ، نباید دچار پارگی شوند.

خرید اینترنتی نایلکس دسته دار

تاثیر نوسانات قیمت بر خرید اینترنتی نایلکس دسته دار

نوسانات همواره جزئی جدایی ناپذیر از اقتصاد کشورمان بوده و یکی از مهم ترین عوامل در رکود و رونق بازار بوده است این نوسانات به خاطر دلایلی مثل تورم ، افزایش هزینه های زیر ساخت ، افزایش قیمت مواد اولیه ، هزینه کارگر و………. به وجود می آیند و قیمت محصولات مختلف را بالا و پایین میکند.
خرید اینترنتی نایلکس دسته دار در مواقعی از سال که قیمت ها به دلیل مبادلات کم در بازار با افت مواجه میشوند ، فرصت های خرید عمده با نرخ های خوب را به خریداران می دهند.
پیشنهاد میشود که برای سود بیشتر و در امان ماندن از نوسانات افزایشی قیمت ها همواره نرخ کالا ها را در طی ماه یا سال مورد ارزیابی قرار داده تا در صورت کاهش قیمت ها سریعا سفارشات عمده خود را ثبت کنید.

امتیازات خرید اینترنتی نایلکس دسته دار برای مشتریان

خرید اینترنتی نایلکس دسته دار در چند سال اخیر رکن اصلی مبادلات در بازار بوده است این روش مدرن توانسته راحتی بیشتری را برای خریداران اقسا نقاط کشور به همراه داشته باشد و رضایت آنان را به خوبی جلب کند.
چرا که نه نیازی به رفتن به محل کارخانه دارند ، نه نیازی به بررسی بررسی حضوری جزییات محصول دارند ، نه نیازی به تدوین قرار داد برای خرید های حجم نه چندان زیاد هست و نه نیاز به هماهنگی شخصی با شرکت های حمل کننده است چون همه این مراحل را شرکتهای معتبر تولید کننده توسط مدیران فروششان برای شما انجام می دهند.
حتی برای خریدارانی که قصد صادرات را دارند نیز میتوانند بیشتر مدارک و مجوز ها را بصورت آنلاین و اینترنتی از طریق منابعی که در گمرک ها دارند برای مشتریان اخذ کنند.

خرید اینترنتی نایلکس دسته دار

خرید اینترنتی نایلکس دسته دار برای کردستان

نه فقط کردستان ایران بلکه تمام شهر های کشور می توانند از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی ، انواع نایلکس ، کیسه فریزر چسبی ، کیسه زباله رولی ، سفره یکبار مصرف ، سلفون ، لیوان ، ظروف یکبار مصرف را با مناسب ترین قیمت و کیفیت تهیه کنند.
برای ارتباط با کارشناسان مجموعه ما و همچنین اطلاع دقیق تر از محصولات و نرخ روز هر یک از آنها تنها کافیست فرم انتهای صفحه را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *