خرید اینترنتی نایلون خیاری

خرید اینترنتی نایلون خیاری عمده با ارزانترین قیمت از طریق این مرکز تولیدی و پخش عمده محصولات پلیمری با بهترین کیفیت و نرخ بازار انجام میپذیرد. این دسته از کالاها یکی از مهم ترین و جزو ضروریات لازم در بسته بندی انواع سیفی جات و میوه ها محسوب میشود و زیر مجموعه پلاستیک های بسته بندی ضخیم هستند. شباهت زیادی بین پلاستیک های خیاری و انواع نایلکس دسته دار شفاف و نایلون دسته دار شفاف وجود دارد که یکی از مهم ترین تشابهات در جنس و مواد اولیه آنهاست. با این حال پلاستیک های خیاری ویژگی هایی دارند که آنها را به طور کلی از سایر پلاستیک ها و نایلون دسته دار و بدون دسته جدا میکند. در این مقاله با ویژگی های این کالا و همچنین مزیت خرید اینترنتی نایلون خیاری برای مشتریان آشنا خواهیم شد.

خرید اینترنتی نایلون خیاری

توضیحاتی درباره پلاستیک خیاری

کیسه های پلاستیکی خیاری نوعی از محصولات پلیمری نایلونی ضخیم هستند که تحمل فشار بسیار بالایی دارند.
ضخامت این کیسه ها که در حدود ۵۰ میکرون است ، به گونه ایست که خیلی سخت دچار پارگی میشوند مگر اینکه اشیای نوک تیزی به آن برخورد داشته باشد.
این پلاستیک های بسته بندی با آنکه با نام خیاری شناخته میشوند ، اما برای بسته بندی طیف زیادی از سیفی جات که در بازار های میوه و تره بار به فروش میرسند استفاده میشوند.
از جمله بسته بندی هایی که به وفور توسط پلاستیک خیاری انجام میشود برای سیفی جاتی مثل هویج ، کدو ، بادمجان ، کلم قرمز و سفید و همچنین بسته بندی محصولاتی مثل قند ، شکر و در برخی موارد چای باز است.
طبیعتا این کیسه های پلاستیکی برای تحمل وزن های بالا تهیه میشوند و حتما باید دارای دوخت خیلی محکمی باشند.
کیسه های خیاری دستگاه دوخت بروزی دارند و ماشین دوخت چندین بار از انتهای آن رد میشود تا بتواند در صورت پر شدن ، از پارگی و بیرون ریختن محتویات جلوگیری کند.
ضمن اینکه نایلون های خیاری به دو صورت رولی و ساده تهیه میشوند فرقشان هم در این است که مدل رولی دارای پرفراژ میباشد و نایلون ساده بصورت ۲۰ یا ۲۵ کیلویی بدون پرفراژ در گونی است.

خرید اینترنتی نایلون خیاری

جنس پلاستیک خیاری و سایز اصلی نایلون خیاری

این محصول به مانند کیسه دسته دار پلاستیکی ، تهیه شده بر پایه پلی اتیلن میباشد و با بیشتر کردن ضخامت آنها درصد پارگی یا سوراخ شدنشان هم کاهش پیدا می کند.
اندازه اصلی نایلون خیاری ۴۵×۹۰ است  در مورد سایز اما باید این نکته را حتما در نظر گرفت که تمامی نایلون های فله بر مبنای نیاز شما تولید میشوند و حجم های درخواستی شما البته اگر حجم کم نباشد ، ما و تولید کنندگان دیگر آن را با اندازه های مد نظر شما تولید و آماده میکنیم.

خرید اینترنتی نایلون خیاری

پخش و خرید اینترنتی نایلون خیاری عمده

پخش و خرید اینترنتی نایلون خیاری و انواع نایلون فریزر رولی و فله امروزه بیش از هر روش دیگری ، به روش اینترنتی انجام میپذیرد روش اینترنتی در حال حاضر مرسوم ترین راه برای قیمت گیری آنی خریداران و همچنین پیگیری سفارشات میباشد که در قسمت بعدی با مزایای این طرح بیشتر آشنا خواهیم شد.
مجموعه آلوین پلاست به عنوان یکی از مراکز معتبر و باسابقه در زمینه تامین و صادرات کالاهای پلیمری ، این امکان را به وجود آورده تا خریداران عزیز در هر نقطه ای در داخل و خارج کشور در سریع ترین زمان از بروز ترین محصولات و کیفیت و نرخ آنها مطلع شده و در صورتی که خرید از طرف مشتری انجام شود ، قطع به یقین تخفیف خوبی هم عاید این عزیزان خواهد شد.

خرید اینترنتی نایلون خیاری

مزیت خرید اینترنتی نایلون خیاری برای مشتریان

مهم ترین امتیاز خرید اینترنتی نایلون خیاری برای مشتریان برای مرحله تحقیق و قبل از معامله است شما از طریق شرکت های ارائه دهنده محصولات پلاستیکی میتوانید بهترین و با کیفیت ترین نایلون ها و منسوجات پلی اتیلنی را با بهترین نرخ پیدا کنید.
اما نکته ای که بسیار مهم است انتخاب بهترین کارخانه که به اضافه قیمت ، کیفیت را هم برای خریداران تضمین کرده و در حال سپری کردن مراحل خرید از جمله مشاوره حضوری و غیر حضوری ، ارسال فاکتور و پیش فاکتور ، ارسال نمونه و ارسال محموله نهایی بتواند خدمات خوبی را ارائه کند ، میباشد.
چنانچه به اطلاعاتی مثل نحوه همکاری و نحوه خرید و دریافت و یا قیمت بروز شده محصولات سوالی داشتید میتوانید از طریق شماره تلفن قرار داده شده در همین صفحه با مشاوران ما در واحد فروش در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *