یکی از لوازمی که در آشپزخانه و یا هر مکان دیگری در جهت بسته بندی مواد غذایی و غیره به کمک افراد می آید، کیسه فریزر نام دارد که در شکل های گوناگونی مانند: کیسه فریزر رولی تولید می شود. خریدار هنگام خرید می تواند هر مدلی را که می خواهد انتخاب نماید اما به یاد داشته باشید که قیمت کیسه فریزر های لفاف نسبت به بقیه پایین تر است این کم بودن قیمت به دلیل کیفیت بد آن نیست بلکه بخاطر هزینه بسته بندی آن می باشد که هنگام بسته بندی هزینه کمی را برای آن در نظر می گیرند.
اگر به خرید مستقیم کیسه فریزر نیلی بدون واسطه اقدام نمایید می توانید خریدی با صرفه از این محصولات پلاستیکی با کیفیت داشته باشید. زمانی که به طریق مستقیم به تهیه این نوع از کیسه ها می پردازید با قیمت هایی مواجه می شوید که بسیار ارزان می باشند.

تولید کننده کیسه فریزر نیلی فله ای

سایز بندی انواع کیسه فریزر

سایز بندی انواع کیسه فریزر کیسه فریزر از سایز های بسبار مختلفی بهره مند است که این امر می تواند با توجه به سلیقه های افراد صورت بگیرد زیرا با توجه به سایز بندی آن؛ این محصول می تواند کارآیی داشته باشد.

سایز بندی و مقاومت بسیار بالای این محصول در مقابل گرما و برودت شدید باعث شده تا مشتریان از این محصول برای بسته بندی مواد غذایی در فریزر استفاده کرده و همچنین شما میتوانید برای بسته بندی انواع اغذیه، میوه‌جات، مغزیجات و انواع سبزی های خشک نیز استفاده کنید که شما قطعاً بسته بندی های سبزیجات خشک شده این محصول را به وفور در بازارهای داخلی مشاهده نموده اید.

کیسه های فریزر دارای وزن بسیار سبکی می باشند در نتیجه حمل و نقل آن ها کار بسیار آسانی می باشد و می توانید هر زمان که به آن احتیاج داشتید از آن استفاده نمایید. کیسه فریزر فضای بسیار کمی را اشغال می کند در نتیجه همواره می توانید فضای کوچکی را در منزل خود برای نگهداری کیسه فریزر اختصاص دهید و دغدغه جاگیر بودن آن را نداشته باشید. مزایای کیسه فریزر تنها به موارد فوق خلاصه نمی شوند.

این محصول باید از مواد پلی اتیلن با دانسیته بالا تهیه شود. از آن جا که از این محصول معمولا برای نگهداری مواد غذایی استفاده می شود نباید در تولید آن از مواد ضایعاتی استفاده کرد. ابعاد کیسه فریزر از مهم ترین مسائل می باشد. این محصول دارای سه سایز مختلف می باشد سایز کوچک آن دارای ابعاد 220*170 میلی متر می باشد. سایز متوسط ابعاد 300*200 میلی متر دارد و کیسه فریزر سایز بزرگ با ابعاد 350*250 میلی متر تولید می شود.

کیسه فریزر نیلی در ابعاد متفاوت

کیسه فریزر نیلی در ابعاد متفاوت می باشد به نحوی که هر کدام از آن ها توسط تولیدی های خاصی صورت می گیرد. کیسه فریزر درجه یک یکی از وسایلی می باشد که همیشه باید در منزل وجود داشته باشد چرا که از آن استفاده بسیاری می شود کیسه فریزر که برای نگهداری مواد غذایی آن هم به مدت طولانی به کار گرفته می شود موجب فاسد نشدن مواد غذایی می شود. کیسه فریزر ساده در بسته بندی های متنوعی صورت می گیرند.

نحوه ی تولید کیسه فریزر این گونه است که کارخانه ها وتولیدی ها دستگاه تولید نایلون را انتخاب می‌کنند مواد اولیه آن را تهیه می کنند و گاهی نیز از دستگاه چاپ نیز بهره می‌گیرند و به تولید خود ادامه می دهند. انتخاب دستگاه چاپ که بعد از تولید رول نایلون یا نایلکس برای سفارشاتی که چاپ دار می باشند نیاز به یک دستگاه چاپ داریم.

در نتیجه محصول قرار گرفته درون کیسه ظاهر اولیه خود را حفظ می کند و بدون تغییر باقی می ماند. یکی از مشکلاتی که معمولا در فصول سرد سال پیش می آید سرمازدگی گیاهان می باشد. برای در امان نگه داشتن گیاه خود از سرمازدگی می توانید با استفاده از کیسه فریزر آن را گرم نگه دارید. یکی از راه های فوری برای جابجا کردن حیوانات آبزی استفاده از کیسه فریزر می باشد. از آن جا که کیسه فریزر رطوبت را از خود عبور نمی دهد می تواند محل مناسبی برای قرار دادن موقتی حیوانات آبزی در آن باشد.

نکات کلیدی در انتخاب کیسه فریزر

نکات کلیدی در انتخاب کیسه فریزر دوخت در کیسه فریزر بسیار مهم است. کیسه فریزر اگر از مقاومت پایینی برخوردار باشد هنگام قرار دادن مواد غذایی داخل آن کیسه پاره خواهد شد. مواد تشکیل دهنده کیسه فریزر بسیار مهم هستند. اگر کیسه فریزر از مواد خوبی تشکیل نشده باشد مواد شیمیایی را به مواد غذایی‌که داخل آن است انتقال میدهد.

اندازه کیسه فریزر باید استاندارد باشد. کیسه فریزر یک اندازه استاندارد دارد و بزرگ تر و یا کوچک تر بودن آن نباید شما را هنگام خرید به مشکل بیندازد.کیسه فریزر را با قیمت مناسب تهیه کنید. فریزر قیمت زیادی ندارد و نباید هزینه زیادی را برای آن درنظر بگیریم.

سهولت در استفاده یکی دیگر از ویژگی‌های آن بوده که این به دلیل طراحی های فوق العاده و استفاده از بهترین ایده ها برای تولید این محصول بوده است که به عنوان مثال نوع رولی آن هم جاگیری کمتری دارد و هم استفاده از آن بسیار راحت میباشد که سرعت در بسته‌بندی را بسیار بالا برده و بسیاری از کسانی که در بسته بندی های مراکز بسته بندی محصولات مشغول به کار هستند از این کیسه فریزر استفاده می نمایند.

بسته بندی یک کیسه فریزر استاندارد مطابق با اصول خاصی می باشد و اطلاعات کامل در مورد محصول بر روی آن قید شده است. این اطلاعات شامل نام و آدرس تولید کننده، نام تجاری، تعداد کیسه های هر بسته و ابعاد هر کیسه فریزر می باشد. یکی دیگر از نکات مهم دوخت کیسه فریزر می باشد. دوخت این محصول باید به گونه ای باشد که اگر وسیله ای سنگین وزن درون آن قرار گرفت به سادگی پاره نشود. هم چنین بهترین کیسه فریزر توسط تولیدی ها به بازار روانه می شود.

تفاوت انواع کیسه فریزر چسبی و ساده

انواع کیسه فریزر چسبی و ساده از تفاوت های منحصر به فردی برخوردار هستند که به چندین تفاوت آن اشاره می کنیم:ژ

  • فریزر چسبی به آسودگی خاطر مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که ساده به آسودکگی نیست
  • باید گفت که فریزر های ساده در محیط های گوناگون قرار می گیرد و در حالی که چسبی بیش تر در درب یخچال قرار می گیرد

کیسه فریزر چسبی و ساده عددی عرضه شده در این سایت دارای دسته بندی های متنوعی بوده که هر کدام مزیت مخصوص دارد، یک نمونه از دسته بندی این کیسه ها بسته بندی رولی می باشد، به این صورت که این کیسه ها به حالت رولی موجود بوده و به راحتی مانند دستمال کاغذی از از رول جدا شده و رول کیسه فریزر داخل یک قوطی مقوایی قرار دارد تا از آلودگی و گرد وغبار کیسه ها، جلوگیری شود.
بسته بندی دیگر، مدل تقویمی این کیسه ها می باشد، که مانند تقویم بر روی سطحی مانند کابینت یا دیوار نصب شده و به راحتی جدا شده و مورد استفاده قرار می گیرد، این بسته بندی راحت ترین بسته بندی کیسه فریزر به شمار می رود.

ما در این مطلب تنها به تعداد بسیار کمی از مزایای استفاده از کیسه فریزر اشاره نمودیم. در پایان لازم است به این نکته توجه شود که کیسه فریزر محصولی است که در طبیعت تجزیه نمی شود در نتیجه باید بسیار توجه نمود که این محصول را نباید در طبیعت رها کرد. هنگامی که دیگر کیسه فریزر شما قابل استفاده نیست می توانید آن را با بازیافت درست به چرخه استفاده بازگردانید. با این کار می توانید اطمینان خاطر حاص کنید که کیسه فریزر استفاده شده هیچ آسیبی به طبیعت وارد نمی کند.

معرفی بهترین نوع کیسه فریزر

معرفی بهترین نوع کیسه فریزر کیسه فریزر از نوع های بسیار مختلفی بهره مند است که می توان گفت که این محصولات به جدیدترین روش های ممکن به تولید می رسد زیرا در بازار انواع کیسه وجود دارد که کارآیی منحصر به فرد خود را انجام می دهد.

کیسه فریزر باید از ماده پلاستیکی مقاوم تولید شده باشد تا زمانی که مواد غذایی را درون آن قرار می دهیم پاره نشود. امروزه بیشترکیسه فریزرهای موجود در بازار کیفیت خوبی ندارند و با قرار دادن مواد غذایی که وزنشان زیاد می باشد به راحتی پاره خواهند شد. کیسه فریزر باید دوخت مناسبی داشته باشد. درکیسه فریزر مقدار مواد غذایی زیاد نیست که باعث پاره شدن آن شود ولی بعضی از کیسه فریزرها بی کیفیت هستند و با قرار دادن مقدار کمی مواد غذایی به راحتی پاره میشوند.

دوخت در کیسه فریزر بسیار مهم است. کیسه فریزر اگر از مقاومت پایینی برخوردار باشد هنگام قرار دادن مواد غذایی داخل آن کیسه پاره خواهد شد. مواد تشکیل دهنده کیسه فریزر بسیار مهم هستند. اگر کیسه فریزر از مواد خوبی تشکیل نشده باشد مواد شیمیایی را به مواد غذایی‌که داخل آن است انتقال میدهد.

این کیسه ها استحکام زیادی دارند و دلیل این امر نیز استفاده از مواد پلاستیکی بسیار خوب در خط تولید محصولات مورد نظر می باشد. کیسه های نیلی که محبوب بسیاری از افراد خریدار می باشند در ابعاد مختلفی در بازار موجود می باشند و خریدارها می توانند اندازه مدنظر خودشان را برای خرید در نظر داشته باشند.
ضخامت مربوط به این کیسه ها نیز بسیار عالی است و به همین دلیل هم این محصولات به هیچ عنوان پاره نمی شوند. رنگ این محصولات پرفروش و بی رقیب نیلی نیز کاملا شفاف است و شفافیت بالای این نمونه های کیسه سبب می گردد که بدون هیچ ضرری توسط مردم برای نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار گرفته شوند.

کیسه فریزر درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟

کیسه فریزر درجه یک از ویژگی های های بالایی برخوردار هستند که می توان به مهم ترین آن ها یعنی کیفیت بی نظیر آن اشاره کرد زیرا کیسه فریزر فله ای همواره نقش بسیار مهمی را در بازار های بین الملل ایجاد می کند.

کیسه فریزر های درجه یک مواد شیمیایی دارند که به هنگام قرار دادن مواد غذایی درون آن ها به مواد غذایی وارد می شود و باعث بیماری می شود علاوه بر این کیسه فریزر باید شفاف باشد تا درون آن را به راحتی بتوان دید. کیسه فریزر صادراتی که امروزه با تولید زیادی روبرو می باشد در بازارها و فروشگاه ها این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می رسانند و خریدارانی که به صورت عمده بخواهند خرید یا صادر کنند ابتدا به بازار رفته و این محصول را شناسایی می نمایند.فروش زیاد این محصول موجب شده تا به تمامی نقاط کشور صادر شود.

پخش کلی کیسه فریزر نیلی سایز بزرگ

پخش کلی کیسه فریزر نیلی سایز بزرگ مرجع فروش کیسه فریزر با کیفیت می کوشد که این نمونه ها را به طور اینترنتی در ایران به فروش برساند. زمانی که این مرکز از اینترنت برای ارائه این کیسه ها به مردم استفاده می نماید می تواند محصولات خود را به راحتی به دست مشتریان خود در شهرهای ایران برساند. به همین دلیل هم است که روش فروش آنلاین کیسه شفاف نیلی هم مورد توجه مرکز پخش و هم مدنظر افراد خریدار قرار گرفته است.

فروش کیسه فریزر بزرگ و فریزری پرطرفدار نیلی از طریق اینترنت در هر ساعت از طول روز صورت می گیرد و با این روند است که خریدارها می توانند این محصولات بی رقیب نیلی را در هر زمان برای خرید سفارش دهند و خریدی سریع از کیسه های مورد نیاز خودشان داشته باشند.

پخش کیسه فریز نیلی سایز بزرگ بیش تر به صورت کلی می باشد زیرا این امر نقش بسیار مهمی در اقتصاد ایجاد می کند. صادرات کلی کیسه فریزر نیلی سبب کاهش هزینه های این کیسه ها می شود.

کشور های خارجی به میزان انبوهی به خرید هر یک از مدل های این کیسه فریزر ها اقدام می کنند. از این رو قیمت های مناسب تری را پرداخت خواهند کرد. چرا که خرید عمده همیشه هزینه های کم تری برای مشتریان به همراه دارد. صادرات کیسه فریزر به دلیل کیفیت بی نظیر و ماندگاری و دوام بالای این کیسه ها رایج شده است.

مرکز پخش کیسه فریزر نیلی سایز بزرگ آماده عرضه این محصول در بسته بندی های ویژه و با تعداد بی نهایت بوده که شما می توانید این محصول را به صورت عمده خریداری و از تخفیفات ارزشمند آن برخوردار شوید که این مورد از ویژگی های عرضه کننده این محصول از سایت اینترنتی اعلام شده می باشد.

روش دیگر که امروزه بسیار فراوان شده و هزینه زیادی را در بر نمی‌گیرد و هرکس در هرجای دنیا می تواند آن را انجام دهد سفارش اینترنتی می باشد خریدار درسایت می تواند مدل ها،ندازه،تعداد وسایز کیسه فریزر را مشاهده و انتخاب نماید و بعد به راحتی آن را خریداری کند.

کیسه فریزر سایز کوچک مناسب برای بسته بندی های کوچک می باشد این مدل کیسه فریزرها بیشتر به صورت زیپی می باشند و جنس آن بسیار مقاوم می باشد. کیسه فریزر باید دارای سایز بندی باشد سایز کوچک و بزرگ آن که در بعضی کارها می توان از سایز کوچک آن و در برخی دیگر از سایز بزرگ آن بهره گرفت.

کیسه فریزرهای تولید شده در ایران به دلیل کیفیت خوبی که دارند کشور های بسیاری خریداران این محصول می باشند که همین محصول به روش های مختلفی به کشورهای دیگر صادر می گردد: سفارش اینترنتی سفاش مستقیم یا حضوری سفارش غیر مستقیم از طریق واسطه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *