تولید کننده نایلون خیاری

مجموعه آلوین پلاست به عنوان یکی از مراجع معتبر تولید کننده نایلون خیاری درجه یک اعلا خریداران گرامی را به خرید انواع محصولات پلاستیکی با مناسبترین قیمت دعوت میکند. کیسه خیاری یا پلاستیک خیاری تولید شده با مواد نایلونی مخصوص بسته بندی انواع میوه و صیفی جات میباشد که یقینا آنها را در میادین تره بار و میوه فروشی ها مشاهده کرده اید. نداشتن دسته و داشتن ضخامت بالا از جمله مهم ترین شاخصه های این محصول منحصر به فرد میباشد در ادامه به طور کامل به خصوصیات پلاستیک خیاری و تولید کنندگان نایلون خیاری درجه یک و درجه دو خواهیم پرداخت.

تولید کننده نایلون خیاری

توضیحاتی درباره پلاستیک های خیاری

هماهنگونه که گفته شد ، این محصولات بسیار ضخیم و از دوام و کشسانی بسیار بالایی برخوردار میباشند.
مواد اصلی تشکیل دهنده که تولید کننده نایلون خیاری که در حین تهیه از آن استفاده میکنند ۰۰۷۵ و ۲۰۹ هستند و به همین خاطر شفافیت آنها نیز بسیار خوب است.
نداشتن دسته در این کالا بدین معناست که برای بستن سر نایلون حتما باید از نخ محکم استفاده کرد و یا آن را با دست و بدون هیچ چیز اضافه ای گره زد.
بسیاری از مردم بر این باورند که چون نام این کیسه ها ، خیاری است ، فقط برای بسته بندی خیار از آن استفاده میشود در حالی که از این پلاستیک ها عمدتا برای بسته بندی همه نوع صیفی جات اعم از : هویج ، کدو ، بادمجان ، کلم ، کاهو پیچ ، موز و‌..‌…… مورد استفاده قرار میگیرد.

تولید کننده نایلون خیاری

تولید کننده نایلون خیاری در طرح های مختلف

این مجموعه توانایی تولید انواع نایلون کشاورزی و بسته بندی را طرح بندی های گوناگون دارد.
تنها کافیست نوع مصرف یا مشخصات محصولی که میخواهید را به مشاوران ما بدهید و مابقی کارها را به ما بسپارید.
اما مشخصا در مورد نایلون های خیاری ، ۹۵ درصد از مشتریان خواهان مدل بی رنگ آن بوده اند اما شما عزیزان میتوانید این محصول را در ابعاد و رنگ مد نظر خودتان هم سفارش بدهید.

تولید کننده نایلون خیاری

 

تمامی کاربرد های مصرف پلاستیک خیاری اعلا

از آنجاییکه پلاستیک خیاری بصورت کاست دار تولید و بفروش می رسد ، از گنجایش بالایی برخوردار است و میتوان حجم های بالا را به راحتی درون آن قرار داد.
ضمن اینکه ضخامت مناسب این کیسه ها باعث سخت پارگی آن شده در حدی که اگر با دو دست کناره های آن را بکشید باز هم امکان پاره شدن آن کم است.
این مزیت ها سبب شده تا علاوه بر میادین میوه و تره بار ، در بسیاری دیگر از مکان های بسته بندی مواد غذایی و خوراکی از آنها استفاده شود.
از مهم ترین کاربرد های این کیسه ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
بسته بندی حبوبات و خشکبار
بسته بندی صیفی جات
بسته بندی سبزیجات
بسته بندی قند و شکر
بسته بندی آجیل و نان
بسته بندی میوه خشک
بسته بندی نان و غلات
بسته بندی یخ و حمل آن
بسته بندی لوازم خانگی کوچک
بسته بندی کتب
بسته بندی علوفه و غذای طیور و دام
بسته بندی فرش و قالیچه های کوچک
بسته بندی لوازم صنعتی و……..

تولید کننده نایلون خیاری

تولید کننده نایلون خیاری در ابعاد مورد نیاز شما

مثل همه کالاهای پلی اتیلنی دیگر مثل نایلکس دسته دار شفاف و رنگی و نایلون عریض ضخیم و نازک ، تولید عمده این دسته از پلاستیک ها مطابق با خواسته شما عزیزان خواهد بود.
البته ابعاد استانداردی نیز وجود دارد که در صورت رضایت از اندازه ، میتوانید آنها را بصورت آماده خریداری کنید ابعاد پرفروش نایلون خیاری عبارتند از سایزهای : ۳۰×۵۰ ، ۳۰×۵۵ ، ۳۵×۷۰ ، ۴۰×۸۰ ، ۵۰×۱۰۰ ، ۶۰×۱۱۰ و ۷۰×۱۲0.

تولید کننده نایلون خیاری در ضخامت های مختلف

ضخامت پلاستیک بسته بندی خیاری نیز از دیگر عواملی است که می تواند مستقیما با نظر شما عزیزان تعیین شود که معمولا از ۴۰ میکرون الی ۳۰۰ میکرون قابلیت تولید دارد.
اما بیشترین سفارشات از بابت ضخامت ، ۷۰ میکرون و ۱۱۰ میکرون بوده اند ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که پایین در نظر گرفتن ضخامت از نظر پرتعداد بودن در هر یک کیلوگرم تاثیر گذار خواهد بود و چون برای تهیه محصول همواره از مواد گرید یک پتروشیمی استفاده میشود ، کیسه تولید شده نقطه ضعفی از لحاظ زود پارگی نخواهد داشت.

تولید کننده نایلون خیاری

تولید کننده نایلون خیاری بصورت پانچ شده

در تولید برخی از میوه جات و سبزی ها برای جلوگیری از خراب شدگی محصول ، نیاز به ایجاد سوراخ هایی بر روی نایلون جهت رد و بدل شدن هوا در پلاستیک میباشد برای در دسترس قرار دادن چنین محصولی نیز ما دستگاه های پانچ باکیفیت خریداری کرده ایم تا بتوانیم در صورت نیاز شما ، آن را برایتان فراهم کنیم.

تولید کننده نایلون خیاری با دوخت تضمینی

دوخت پلاستیک خیاری نیز در این مجموعه با استفاده از دستگاه های بروز و مدرن انجام میشود از آنجا که بعضا خریداران این کیسه ها ، آن را برای نگهداری طولانی مدت مایعات استفاده می کنند ، حتما باید از دوخت محکمی برخوردار باشند.
لذا قبل از تولید عمده ، یک نمونه از نایلون توسط کارشناسان تولید پر از آب میشود و در این مرحله حتی یک قطره آب هم نباید از ته نایلون خارج شود.

تولید کننده نایلون خیاری

نحوه سفارش دهی پلاستیک خیاری

شما میتوانید این کیسه های بسته بندی باکیفیت را در ابعاد و طرح های مختلف ، با بهترین کیفیت و کمترین قیمت بازار تهیه کنید جهت اطلاع از قیمت و طرح های موجود این محصول میتوانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید تا همکاران ما لیست قیمت تمامی اقلام موجودی را برای شما ارسال کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *