تولید کننده نایلون جلد کتاب

مجموعه آلوین پلاست به عنوان تولید کننده نایلون جلد کتاب در حجم عمده ، شما عزیزان را به خرید باکیفیت ترین و مقرون بصرفه ترین محصولات پلاستیکی دعوت میکند. جلد کتاب جذاب ترین بخش برای مخاطبان کتب درسی و غیر درسی میباشد و محافظت از آن جزو دغدغه های مهم و همیشگی خوانندگان است. از این جهت وجود کاور پلاستیکی اهمیت فراوانی دارد چراکه ارزان ترین راه برای جلوگیری از آسیب به جلد کتب استفاده از نایلون هایی مخصوص اینکار است و سایر موارد مثل استفاده از آلومینیوم و ورق های فومی به هیچ وجه مقرون بصرفه نیستند.

تولید کننده نایلون جلد کتاب

شاخصه های نایلون جلد کتب

پلاستیک های پوشش دهنده جلد کتب طرح ها و رنگ های گوناگونی دارند.
البته عمدتا از مدل شفاف بدون رنگ این محصول جهت کاور جلد کتاب استفاده میشوند که خود به دو صورت مات و براق تولید میشوند.
از لحاظ ضخامت ، میزان ضخامت نایلون در حدود ۱۰۰ میکرون الی ۱۷۰ میکرون است که باعث میشود تا حد زیادی در برابر ضربه و سوراخ شدگی از خود مقاومت نشان دهند.
تولید کننده نایلون جلد کتاب این محصول را به صورت ساده و نانو تهیه می کنند چرا که در بسیاری موارد مصرف کننده درخواست داده که پلاستیک در مقابل نفوذ آب هم مقاوم باشد.

تولید کننده نایلون جلد کتاب

تاثیر شفافیت و ضخامت در قیمت نایلون جلد کتاب

هر دو پارامتر میتواند تاثیر مستقیم در قیمت نایلون بسته بندی داشته باشد.
شفافیت این نایلون ها هر چه قدر بیشتر باشد نشان دهنده این است که مواد اولیه استفاده شده در تولید ، ناخالصی کمتری دارند و طبیعتا قیمت نهایی پلاستیک هم نسبت به لول های پایین تر ، در مدل درجه یک اعلا بالاتر است.
ضخامت نیز به مانند شفافیت هر چه بیشتر باشد قیمت بالاتری برای نایلون در نظر گرفته خواهد شد.

تولید کننده نایلون جلد کتاب

تولید کننده نایلون جلد کتاب به صورت سفارشی

سفارش این محصولات می تواند بصورت سفارشی باشد .
از پارامتر هایی که خریداران می توانند بر روی آن اعمال نظر کنند ، درجه بندی ، ابعاد ، عرض ، برش خورده بودن ، رنگ بندی و طرح دار بودن پلاستیک است.
ما میتوانیم تمامی این موارد را برای سفارش شما لحاظ کنیم و با کمترین قیمت ، بهترین کیفیت را به شما عرضه کنیم.
جهت اطلاع از قیمت این محصول و همچنین سایر اقلام تولیدی مثل پلاستیک خیاری ، نایلون شیرینگ حرارتی ، نایلون دسته دار و…… میتوانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *