تولید و فروش نایلکس رکابی شفاف

تولید و فروش نایلکس رکابی شفاف درجه یک اعلام از طریق این مجموعه تولید و پخش عمده محصولات پلاستیکی انجام می پذیرد. این پست به پرمصرف ترین و پرفروش ترین نایلکس دسته دار رکابیست که در داخل کشور تولید می‌شود اختصاص دارد. کیسه های پلاستیکی دسته دار شفاف در ابعاد و اندازه های مختلفی جهت استفاده در فروشگاه های خرده فروشی تهیه می شوند مواد اولیه و تمامی مراحل تهیه محصول در داخل کشور انجام می پذیرد و از این جهت این کالا دارای خصوصیات بسیار منحصر به فرد جهت صادرات برخوردار شده است. در ادامه ویژگی های مختلف این کالا و همچنین مزیت ارتباط مستقیم با مراکز تولید و فروش نایلکس رکابی شفاف خواهیم پرداخت.

تولید و فروش نایلکس رکابی شفاف

 

 

ویژگی های دو سایز ۳۰×۴۰ و ۳۷×۴۷ نایلکس شفاف

دو سایز ۳۰×۴۰ و ۳۷×۴۷ که مختص استفاده در خرده فروشی های کوچک مثل سوپرمارکتها و هایپرمارکتها تولید شده‌اند و از آنجایی که ۷۰ تا ۸۰ درصد محصولاتی که فروشنده ها در این پلاسیک ها عرضه می کنند در این ابعاد و حجم است این محصول میتواند بهترین گزینه برای بسته بندی باشد.
دیگر از مزیت این دو سایز این است که نسبت به دیگر ابعاد تعداد برگ های بیشتری در هر کیلو به شما می دهند طبیعتاً اندازه این محصولات هرچه کوچکتر باشد تعداد برگه هایی که در هر کیلو به شما داده می شود بیشتر خواهد شد.
اما چون نایلکس های شفاف بسیار نازک و محکم هستند شفافیت آن ها این ذهنیت را در مردم ایجاد می‌کنند که نسبت به کیسه های پلاستیکی رنگی بهداشتی تر هستند رغبت خیلی بیشتری برای خرید آنها وجود دارد کیسه های پلاستیکی سایز ۳۰ ×۴۰ ، بین ۳۶۰ الی ۳۸۰ برگ و سایز ۳۷×۴۷ بین ۲۶۰ الی ۲۸۰ برگ دارند.

تولید و فروش نایلکس رکابی شفاف

 

رابطه مواد اولیه و قیمت پلاستیک رکابی بدون رنگ

چیزی که در رابطه با مواد اولیه و قیمت این محصول بسیار مهم است نسبت درجه یک بودن محصول با بالاترین نرخ نایلکس و نایلون دسته دار شفاف در بازار است.
ما همواره به عنوان یک مجموعه تولیدی سعی داریم تا بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه دهیم ولی در مواقعی پیش آمده که مشتریان ما پس از یک یا دوبار خرید این موضوع رو مطرح میکنه که قیمت نایلکس دسته دار درجه یک شفاف در یک کارخانه دیگر ۷ تا ۵درصد کمتر است.
این مطلب را حتما باید بدانید که نایلکس درجه یک شفاف حتی اگر با همین نام عرضه شود ، در چندین درجه بندی ممکن است تهیه شود.
شما می توانید با شمردن تعداد برگ هر سایز در هر کیلو به این پی ببرید که یک پلاستیک رکابی شفاف تو چه حرف مواد اولیه درجه یک واقعی در خود دارد.
به طور مثال اگر در سایز ۳۷ ×۴۷ ، ۲۸۰ برگ در هر کیلویی شما داده شد مطمئن باشید که قیمت آن بالاتر از محصولیست که ۲۶۰ یا ۲۵۰ برگ در هر کیلو می دهد از این جهت بین مواد اولیه تولید و فروش نایلکس رکابی شفاف رابطه مستقیمی وجود دارد.

تولید و فروش نایلکس رکابی شفاف

ابعاد دیگر و بسته بندی کیسه پلاستیکی شفاف

به غیر از دو سایز پر فروش که به آنها در قسمت قبل اشاره شد کیسه پلاستیکی دسته دار بدون رنگ شفاف در ۴ سایز دیگر هم تولید می شوند.
البته این دسته از کالاها به مانند تمامی نایلون دسته دار و بدون دسته فله متناسب با نیاز شما تولید می شود و اگر حجم درخواست مشتریان بالا باشد می توانیم آنها را با سلیقه و ابعاد مورد نظر شما تهیه کنیم ابعاد دیگری که از این کالا عرضه میشود عبارتند از سایزهای ۲۵×۳۵ (۱کیلویی) ، ۴۵×۵۵ (پنج کیلویی) ، ۵۵×۶۵ ( هفت کیلویی) ، ۶۵×۷۵ ( ده کیلویی).

تولید و فروش نایلکس رکابی شفاف

ارائه کمترین نرخ تولید و فروش نایلکس رکابی شفاف

قطع به یقین پایین ترین نرخ تولید و فروش نایلکس رکابی شفاف از طریق کارخانه های تولیدی اعلام می‌شود و چه بهتر است که کسانی که حتی این محصولات را در کیسه های ۲۵ کیلویی و با تعداد کیسه های دو الی ده کیسه میخواهند با کارخانه هایی ارتباط بگیرند که همین تعداد کیسه های کم را هم عرضه کنند.
اگر هم قصد خریداران گرامی برای حجم های عمده باشد بازهم کمترین نرخ فروش از طریق شرکت هایی ارائه میشود که توانایی تولید حجم های فوق سنگین را دارند و معمولا صادراتی کار می کنند.
مجموعه آلوین نیز یکی از مراکز تولید و فروش نایلکس رکابی شفاف میباشد که حجم های صادراتی را بیشتر در دستور کار دارد اما حجم های کمتر را هم برای شهرهای مختلف عرضه میکند.

تولید و فروش نایلکس رکابی شفاف

ارتباط با مراکز تولید و فروش نایلکس رکابی شفاف

ارتباط با مراکز تولید و فروش نایلکس رکابی شفاف به سادگی و از طریق اینترنت امکانپذیر شده است و شما حتی اگر از دور دست ترین نقاط کشور هم باشید ، میتوانید پایین ترین نرخ خرید و فروش را پیدا کنید.
اما عزیزانی که هدف اصلیشان تهیه حجم های بیش از ۵ تن از محصول است ، پیشنهاد میشود تا حداقل یک بار به محل تولید کارخانه رفته و شخصا همه مراحل تهیه و بسته بندی را ببینید ضمن اینکه در صورت حضور شما در شرکت و پرداخت بیانه ، تخفیف بسیار خوبی هم در انتظار شما خواهد بود.
آخرین نکته ای که جزو مزایای ارتباط مستقیم با مراکز تولیدی عاید مشتریان میشود این است که کالا در هر طرح و حجمی که باشد با ضمانت کیفیت و قیمت عرضه میشود.
خاطر نشان میشود که انواع کیسه فریزر چسبی ، کیسه زباله و نایلون بسته بندی در ابعاد و ضخامتهای مد نظر شما هم از طریق مجموعه ما تهیه میشود.
جهت اطلاع از نرخ محصولات تنها کافیست فرم زیر را پر کرده و یا با شماره زیر تماس حاصل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *