تولید نایلکس رکابی

تولید نایلکس رکابی در ابعاد و بسته بندی سفارشی برای عراق و سوریه در این مجموعه تولیدی و فروش عمده محصولات پلاستیکی انجام میپذیرد. یکی از مهم ترین محصولاتی که در سال های اخیر فروش ویژه ای و سنگینی خصوصا در بحث صادرات داشته ، نایلکس ها و نایلون دسته دار رکابی است. این دسته از کالاهای مصرفی که بر پایه پلی اتیلن درجه یک و بازیافتی تهیه میشوند در کشورمان ابعادی استاندارد دارند اما تقریبا همه خریداران کشورهای همسایه در زمان سفارش ابعاد و ضخامت آن را تغییر میدهند تا در بصرفه ترین حالت ممکن ، سفارش خود را دریافت کنند. در ادامه به طرح های مختلف کیسه های دسته دار و همچنین تولید نایلکس رکابی شفاف ، رنگی و شیری خواهیم پرداخت.

تولید نایلکس رکابی

کاربرد پلاستیک های دسته رکابی

هر زمان کلمه دسته دار و یا دسته رکابی یا دسته موزی برای پلاستیک دسته دار به گوشتان خورد ، مطمئن باشید منظور خریدار نوع فروشگاهی را برای خرید مد نظر دارد.
تقریبا تمامی اصناف در تمامی حوزه ها برای ارائه کالاهای خود به صورت خرده به مشتریان به این پلاستیک ها احتیاج دارند اما بعضی طرح های آن ها مخصوص استفاده برای فروشگاه های عرضه کننده خاصی است.
به طو مثال وقتی قرار بر استفاده مداوم و حداکثری از این کیسه ها باشد ، استفاده از مدل ساده بدون طرح شفاف و رنگی مقرون به صرفه تر است معمولا سوپر مارکت ها ، میوه فروشی ها ، داروخانه ها و اغذیه فروشی ها تنها از این مدل از نایلکس دسته دار برای ارائه خدمات خود استفاده میکنند.
اما فروشگاه هایی که عرضه کنند محصولات شکیل ، زینتی و گران قیمت هستند معمولا از طرح ضخیم ساده و چاپ دار استفاده میکنند تا هم از عدم پارگی نایلکس مطمئن باشند و هم از مزایای تبلیغاتی آن بهره مند شوند.
لباس فروشی ها ، عرضه کنندگان لوازم برقی ، خانگی و صنعتی همه از نایلکس های ضخیم دسته رکابی و موزی یا تقویت استفاده میکنند.

تولید نایلکس رکابی

ابعاد سفارشی پلاستیک دسته دار رکابی

اندازه های استاندارد نایلکس دسته رکابی عبارتند از سایزهای :
25*35
30*40
37*47
45*55
55*65
65*75
اما طبق عادتی که برای برخی مشتریان عرب زبان بوده ، تمامی این ابعاد میتوانند با نظر مشتری تغییر کند.
تنها نکته ای که در این بخش حائز اهمیت میباشد تولرانس مینیموم پلاستیک است که عرض و طول نباید کمتر از 20 سانتی متر باشند چراکه دسته های نایلکس نمیتواند درست و دقیق دربیاید.

تولید نایلکس رکابی

تولید نایلکس رکابی در طرح های متنوع

همانگونه که گفته شد تولید نایلکس رکابی در طرح های شفاف ، رنگی ، مشکی و شیری انجام میپذیرد.
رنگ شفاف به دلیل استفاده حداکثری از مواد گرید یک بیشترین قیمت و رنگ مشکی کمترین قیمت را دارد.
طرح های رنگی مثل آبی ، زرد ، قرمز ، سبز و همچنین رنگ شیری نیز میتوانند در ضخامت های بسیار کم یا ضخامت بالا تولید شوند و این انتخاب مشتری صادراتی است که دقیقا چه تعداد برگ را از چه سایزی میخواهد.
ما با ساتفاده از تجربیات و دستگاه های بروز قادر به تولید هر آنچه که بخواهید هستیم.

تولید نایلکس رکابی

تولید نایلکس رکابی و بسته بندی سفارشی

معمولا عراق و ترکیه بسته بندی های 1 کیلویی و نیم 500 گرمی برای کیسه دسته دار رکابی و ساده در نظر میگیرند و تعداد 50 یا 60 برگ در داخل کیسه فریزر و سپس 70 یا 80 بسته از این کیسه ها که خود محتوی مقادیری نایلکس هستند در یک گونی بسته بندی میشوند.
البته مدل داروخانه ای این محصولات که الصیدیه نام دارد در کارتن هایی با همین شناسه بسته بندی و ارسال میگردند.

تولید نایلکس رکابی

 

تولید نایلکس رکابی با ارزانترین نرخ

بهترین راه برای انتخاب دقیق درجه کیفی و انتخاب طرح توسط مشتری این است که نرخ مواد اولیه درجه یک و دو و همچنین قیمت مستربچ های رنگ دهنده را به خریدارارائه کنیم.
بدین صورت خریدار به تناسب میتواند بصرفه ترین طرح مد نظر خود را اعلام و برای تولید در اختیار مدیران تولید مجموعه قرار دهد.
ما تجربیات تولید و حتی ارسال و انجام امور گمرکی این محصولات را داریم بنابراین میتوانیم به راحت ترین شکل ممکن وارزانترین قیمت حجم درخواستی شما را ارائه کنیم.

تولید نایلکس رکابی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *