تولید نایلون عریض در زنجان و ابهر

مجموعه آلوین پلاست به عنوان یکی از مراکز تولید نایلون عریض در زنجان و ابهر مشتریان گرامی را به خرید بهترین و با کیفیت ترین محصولات پلاستیکی با ارزانترین قیمت دعوت میکند. یکی از انواع کالاهای پلیمری ، نایلون های عریض هستند مثل نایلون بسته بندی نیستند و کاربرد های خاص خودشان را دارند. این محصول یکی از نیازهای اساسی صنعت کشور میباشد به طوری که تولید ان هیچگاه در شرکت ها متوقف شده و همواره این مسئول در حال تولید در ابعاد و عرض های مختلف بوده است. ضمن اینکه به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب شان همواره جزو گزینه های مهم صادراتی در حوزه پلاستیک بوده اند. در ادامه به معرفی کامل این محصول کاربردهای آن و همچنین به تولید نایلون عریض در زنجان و ابهر در طرحهای مختلف خواهیم پرداخت.

تولید نایلون عریض در زنجان و ابهر

مواد اولیه برای انواع نایلون عریض

نام عریض مانند بسیاری از نایلون های دیگر مثل نایلون شیرینگ حرارتی و نایلون خیاری بر پایه پلی اتیلن است در نتیجه مدلهای مختلف آن از زیرمجموعه‌های مواد اولیه پلی اتیلنی خارج نیست.
۰۰۲۰ ، ۰۰۷۵ و ۲۰۹( LLD ) مهمترین اجزای تشکیل دهنده نایلون های عریض هستند البته اگر در مدل درجه یک شفاف تولید شوند‌‌.
چنانچه مدلهای درجه پایین تر این محصول برای سفارش در نظر گرفته شده باشد می توان تا ۳۰ درصد از مواد کندری هم در تولید آن استفاده کرد.

تولید نایلون عریض در زنجان و ابهر

پارامتر های تولید نایلون عریض در زنجان و ابهر

ابعاد : در بازار به نایلون های تولید شده از عرض یک متر به بالا پلاستیک عریض گفته می شود.
این مجموعه توانایی تولید این محصول را از عرض ۱ الی ۱۰ متر دار است. ذکر این نکته نیز اهمیت است که اکثر مشتریان در سال‌های اخیر نایلون های عرض ۱، ۲ و ۳ متر را بیش از هر چیز دیگر سفارش دادند.
ضخامت : ضخامت این دسته از پلاستیک ها عموماً بیش از ۲۰۰ میکرون است. البته موارد زیادی از جمله صنایع کشاورزی هستند که آنها را در ضخامت های بسیار نازک و حتی زیر ۱۰ میکرون سفارش می دهند. با توجه به تاثیرات که این مجموعه در اختیار دارد امکان تولید پلاستیک های عریض در ضخامت ۷ میکرون الی ۳۰۰ میکرون وجود دارد.
تعداد لایه ها : این پلاستیک های بادوام را می توان در حالت های تک لایه ، دو لایه ، سه لایه ، چهار لایه و پنج لایه تولید کرد. طبیعتا هر مقدار که تعداد لایه ها بیشتر باشد به همان مقدار استحکام محصول نیز بالاتر خواهد رفت.

تولید نایلون عریض در زنجان و ابهر

کاربرد های نایلون عریض

استفاده برای پوشش و کاور گلخانه
استفاده جهت پوشاندن زمین های کشاورزی و کاور انواع درختچه و گیاهان
استفاده جهت پوشش اطراف ساختمان در حال ساخت
استفاده برای صنایع دامپروری
و بسیاری از صنایع دیگر

تولید نایلون عریض در زنجان و ابهر

تولید نایلون عریض در زنجان و ابهر با انواع مواد افزودنی

افزودنی ضد ماورا بنفش (Anti UV)
افزودنی ضد مه (Anti Fog)
افزودنی ضد الکتریسیته (Anti Static)
افزودنی جاذب اشعه مادون قرمز (IR)
همه این مواد میتوانند به مواد اولیه در تولید نایلون شیشه ای اضافه شوند و هر یک از این مواد نیز کاربرد خاص خودشان را دارند. ضمن اینکه درصد اضافه شدن افزودنی ها ، متناسب با شرایط مصرف شما خواهد بود.

تولید نایلون عریض در زنجان و ابهر

تولید نایلون در عرض‌های ۱ ، ۲ ، ۳

پلاستیک در عرض های که در تیتر بالا به آنها اشاره شد ، به خاطر اینکه مشتریان ثابت و همیشگی دارند همه روزه در این مجموعه در حال تولید می باشند جزو محصولات آماده ما به حساب می آیند.
چنانچه  قصد خرید این محصولات را در دیگر عرض ها و همچنین عرض هایی که به آنها اشاره شد دارید تنها کافیست با مشاوران بخش فروش ما از طریق شماره تلفن زیر تماس گرفته و مشخصات محصول خود را به آنها بدهید و منتظر اعلام قیمت مصرف باشید.
خاطرنشان می‌شود تمامی اقلام تولیدی  در این مجموعه ضمانت کیفیت و قیمت دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *