تولید نایلون سفارشی

تولید نایلون سفارشی در ابعاد و ضخامت های مختلف با قیمتی مناسب از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع عمده محصولات پلاستیکی امکانپذیر میباشد. امروز تقریباً هر محصولی که در بازار وجود دارد به یک نوع بسته‌بندی خاص خودش احتیاج دارد. نوع بسته بندی به سه دسته پلاستیکی ، آلمینیومی و مقوایی محدود میشود و عموم تولیدات کارخانه ها با توجه به نرخ پایین پلاستیک و همچنین کیفیت بالای آن اقدام به تهیه نایلون در ابعاد مختلف جهت بسته بندی محصولات خود می کنند. انواع مواد غذایی ، لوازم صنعتی ، لوازم خانگی و….. به طور مستمر با پلاستیک ها که در چندین مدل و طرح هستند ، آماده فروش در بازار میشوند. در شما را با مدل‌های مختلف نایلون بسته‌بندی که همه آنها بصورت سفارشی تولید میشوند اشاره خواهیم کرد.

تولید نایلون سفارشی

انواع نایلون تولیدی در مجموعه

تولید نایلون سفارشی در این مجموعه اعم از‌: نایلون خیاری ، نایلون شیرینگ‌‌ حرارتی ، نایلون زباله و نایلون فریزری میباشد که همه در بازار به عنوان پلاستیک بسته‌بندی مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند.
پلاستیک خیاری و فریزری به صورت پاکتی و دوخت خورده می‌باشند و در زمان خرید حتماً باید طول و عرض آن را مشخص کنید. اما در مورد نایلون شیرینگ حرارتی فقط عرض محصول و چند لایه بودن آن را شما باید مشخص کنید.

تولید نایلون سفارشی

کیفیت نایلون های شفاف و رنگی

به طور پیش فرض ما از مواد درجه یک پتروشیمی برای تولید پلاستیک بسته‌بندی شفاف و تیره استفاده می‌کنیم تا کیفیت کار برای شما تضمین شده باشد. اما در صورتی که شما خواهان مدل درجه ۲ محصول باشید تا مبلغ کمتری را بپردازید ، ما می‌توانیم از مواد کندوری برای تولید نایلون استفاده کنیم. البته در صورت تولید نایلون به صورت درجه دو یا ۳ حتماً نمونه آن را خودتان باید به صورت حضوری یا غیر حضوری تایید کنید.

تولید نایلون سفارشی

تولید نایلون سفارشی با نازلترین قیمت بازار

با توجه به سهمیه مواد اولیه پتروشیمی که از طریق بورس تامین میشود قادر به ارائه قیمتی مناسب جهت‌ فروش داخلی و همچنین صادرات داریم.
لذا از بابت تامین محصول و همچنین قیمت آن می‌توانید روی کمک مجموعه ما حساب ویژه ای باز کنید.
اگر بخواهیم به صورت خلاصه ، نمونه کارهایی که تا به حال برای شرکت‌های تولید کننده را برای شما بیان کنیم میتوانیم به نایلون هایی از قبیل ، نایلون بسته‌بندی خشکبار ، نایلون بسته‌بندی حبوبات ، نایلون بسته‌بندی کنسرو ، نایلون بسته‌بندی بطری و آب معدنی ، بسته‌بندی قند و شکر ، نایلون بسته‌بندی حبوبات و…… اشاره کنیم.
جهت سفارش نیز باید ابعاد ، ضخامت و درجه کیفی نایلون مشخص شود تا تولید آن به طور اختصاصی آغاز شود.

تولید نایلون سفارشی

 

تولید نایلون سفارشی بصورت چاپی

از آنجاییکه چاپ روی نایلون تاثیر بسزایی در تبلیغات برای شناساندن بیشتر مجموعه شماست ، ما نیز با اضافه کردن دستگاه‌های چاپ ۶ رنگ ، این توانایی را داریم که با بهترین قیمت ، چاپ اختصاصی شما را بر روی انواع نایلون بسته بندی اعمال کنیم.
جهت مشاوره میتوانید با پر کردن فرم زیر با همکاران ما در بخش فروش خرده و عمده در تماس باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *