تولید نایلون رولی جرقه گیری شده

تولید نایلون رولی جرقه گیری شده در کرج در انواع طرح ها و رنگ ها در این مجموعه تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی انجام میپذیرد. یکی از مهم ترین محصولاتی که بیشتر در صنایع تولیدی از جمله پوشاک و صنایع غذایی کاربرد ویژه ای دارد ، نایلون های آماده چاپ یا اصطلاحا جرقه گیری شده هستند که در عرض های مختلف به صورت شفاف و شیری و رنگی تولید میگردند. نایلون ها و نایلکس ها قبل از عملیات چاپ ابتدا میبایستی به وسیله دستگاه جرقه گیر ، جرقه گیری شده و سپس به وسیله سیلندر چاپ ، عملیات چاپ انجام میشود. درادامه به مکانیزم کار و همچنین تولید نایلون رولی جرقه گیری شده به صورت عمده خواهیم پرداخت.

تولید نایلون رولی جرقه گیری شده

 

توضیحاتی درباره جرقه گیری نایلون

نایلون ‌ها اصولا در برابر چاپ و رنگ ‌پذیری مقاومت بسیار بالایی دارند و قدرت چسبندگی رنگ‌ ها در زمان تولید طاقه نایلون کافی نیست لذا در اصلاح باید پلاستیک بسته بندی جرقه گیری شود تا چاپ از روی سطح کنده یا خش دار نشود و ثابت باقی بماند.
در حقیقت لزوم استفاده از دستگاه جرقه گیر در خط تولید ، به جهت جلوگیری از پاک شدن رنگ چاپ شده میباشد و این دستگاه با نوع عملکردی که از خود نشان میدهد سبب می شود که جوهر چاپ به طور کامل به نایلون بچسبد و مانع از بلند شدن یا ریزش رنگ گردد.

تولید نایلون رولی جرقه گیری شده

معایب پلاستیک جرقه گیری نشده

در بسیاری از موارد تولید کنندگان قبل از این که طاقه های نایلون بسته بندی را جرقه گیری کنند، اقدام به چاپ فلکسو یا سیلک می ‌نمایند که باعث افت کیفیت چاپ و طول عمر بسیار پایینی آن خواهد شد و طرح روی سطح آن به سادگی می ‌تواند از بین رود و محو شود.

تولید نایلون رولی جرقه گیری شده

تولید نایلون رولی جرقه گیری شده برای چه محصولاتی است ؟

بیشتر از این رول ها در تولید نایلون شیرینگ حرارتی ، نایلون دسته دار و نایلون حباب دار استفاده میشود چراکه درصد بالایی از این محصولات در حالت عمده همراه با چاپ اختصاصی هستند.

تولید نایلون رولی جرقه گیری شده

تولید نایلون رولی جرقه گیری شده در حجم عمده

ما با استفاده از تجهیزات مدرن و بروز خود توانسته ایم تا بخش عمده ای از سفارشات تناژ نایلون و نایلکس رولی جرقه گیری شده را جهت مصرف داخلی و همچنین صادرات با بهترین قیمت و کیفیت و در کوتاه ترین زمان به مشتریان خود تحویل نماییم.
نباید این نکته را فراموش کنیم که چنانچه پلاستیک را قرار باشد بصورت ساده و بدون چاپ استفاده کنیم ، هیچ نیازی به عملیات جرقه گیری وجود ندارد اما اگر به طرح های مختلف انواع رول های جرقه گیری شده آماده چاپ نیاز داشتید میتوانید روی ما حساب ویژه ای باز کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *