تولید نایلون بسته بندی آلوچه و لواشک

تولید نایلون بسته ‌بندی آلوچه و لواشک در زنجان و قزوین از طریق این مرکز تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی امکان‌پذیر می‌باشد. امروز آلوچه و لواشک‌ها جزو یکی از پرمصرف‌ترین اقلام خوراکی هستند که عمدتا توسط کودکان و نوجوانان مصرف میشوند و در برخی موارد این آلوچه‌ها برای استفاده در پخت غذا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که این محصول جزو مواد غذایی بسیار حساس محسوب می‌شود بسته‌بندی بهداشتی آن فوق العاده حائز اهمیت است. بسته‌بندی این دسته از خوراکی‌ها به صورت آلومینیومی و بیشتر به صورت نایلونی و سلفونی است. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز تولید نایلون بسته بندی آلوچه و لواشک ، توانایی تهیه بهداشتی‌ترین‌ و با کیفیت‌ترین پلاستیک‌ها جهت پوشش این دسته از مواد غذایی را دارد.

تولید نایلون بسته بندی آلوچه و لواشک

 

 

مواد اولیه پایه برای تولید پلاستیک لواشک و آلوچه

مواد اولیه پایه برای تولید پلاستیک بسته‌بندی مواد غذایی علی الخصوص آلوچه ها بر پایه فود گرید یا همان مواد غذایی است.
این مواد بهداشتی ترین نوع مواد اولیه برای بسته‌بندی مواد خوراکی محسوب می‌شوند و ما نیز برای تامین سفارشات شما عزیزان از این مواد برای تولید نایلون استفاده می‌کنیم.

تولید نایلون بسته بندی آلوچه و لواشک

مدل‌های مختلف نایلون بسته ‌بندی لواشک و آلوچه

در ۹۰ درصد مواقع از نایلون‌های شفاف که به صورت ساده و همچنین چاپی هستند برای بسته‌بندی این محصولات استفاده می‌شود.
خصوصاً لواشک‌های فله به پلاستیک بسته بندی کاملا ساده و بسیار نازک نیاز دارد که از ابعاد ۸×۸ الی ۷۰×۷۰ بر روی سطح لواشک قرار داده می‌شود.
برای آلوچه ها نیز همین مدل پلاستیک‌ها البته به صورت ضخیم‌تر و پاکتی مد نظر است چرا که آلوچه‌ها عمدتاً دارای شیره هستند و برای همین باید ضخامت بیشتری داشته باشند تا دوخت پذیری آنها به نحوی صورت بگیرد که شیره آلوچه از پاکت بیرون نیاید.
ابعادی که بیشتر برای بسته‌بندی آلوها استفاده می‌شود سایزهای ۷×۷ الی ۳۵×۴۵ هستند.

تولید نایلون بسته بندی آلوچه و لواشک

تولید نایلون بسته بندی آلوچه و لواشک بصورت سفارشی

از ابعاد محصول گرفته تا رنگ و همچنین ضخامت نایلون میتواند مطابق با نظر و خواسته شما عزیزان باشد.
البته این نکته را در نظر داشته باشید که ما نمی‌توانیم از مواد درجه ۲ برای تولید پلاستیک بسته‌بندی لواشک و دیگر مواد خوراکی استفاده کنیم و تنها باید از مواد اولیه خاص که اداره بهداشت آن را تایید می‌کند برای تهیه پلاستیک استفاده کرد.
در سایر موارد می‌توانیم تمام خواسته‌های شما را بر روی نایلون پیاده سازی کنیم.
از آنجا که کاور پلاستیکی این دسته از مواد خوراکی بسیار مشابه نایلون بسته‌بندی خشکبار است همواره نمونه‌هایی از آن در کارخانه در حال تولید می‌باشد که در صورت صلاح دید شما می‌توانیم برای تست کیفیت آن را برای شما ارسال کنیم.

تولید نایلون بسته بندی آلوچه و لواشک

 

تولید نایلون بسته بندی آلوچه و لواشک بصورت چاپی

چاپ نایلون مواد غذایی یکی از دغدغه‌های تولید کنندگان مواد خوراکی برای تبلیغات  می‌باشد.
لذا ما نیز با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های چاپ ۶ رنگ می‌توانیم انواع نایلون‌های بسته‌بندی را با کیفیتی بسیار عالی و قیمتی به صرفه برای شما عزیزان تهیه کنیم.
برای ارائه بهتر قیمت و همچنین مشخصات محصول بهتر است که شما عزیزان نمونه‌ای از محصولی که نیاز دارید را همراه خود به کارخانه آورده و یا آن را برای ما ارسال کنید تا مدیران تولید ما پس از بررسی‌های لازم قیمت عمده آن را خدمت شما اعلام کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *