کیسه فریزر جعبه ای یکی از راحت ترین انواع بسته بندی جهت نگهداری مرغ، گوشت، ماهی، میوه، سبزیجات و سایر مواد غذایی در داخل یخچال و فریزر است. به کمک کیسه های پلاستیکی می توان مواد غذایی را به مدت طولانی تر بدون این که فاسد شوند و عطر وطنم آن ها تغییر کند، نگهداری کرد. امروزه کیسه فریزر در انواع مختلف و بسته بندی های متفاوتی تولید می شود که استفاده از آن را راحت تر می کند. تولید و عرضه ی این محصول از کارخانه های متعددی صورت می‌گیرد در ادامه همراه ما باشید‌

تولید انواع کیسه فریزر جعبه ای

فواید استفاده از کیسه فریزر

فواید استفاده از کیسه فریزر همه ما در طول عمر خود از کیسه ی فریزر استفاده کرده ایم. هر کدام از انواع این کیسه‌ها با توجه به نوع ساخت و مواد اولیه که در آن‌ها به کار می رود، کاربردهای مختلفی دارند. در صورت دانستن کاربرد هر کدام از آن ها و در شرایط مختلف می‌توان عمر موادی که در آن‌ها استفاده شده را تا حدود زیادی افزایش داد.

با توجه به این که مهم‌ترین مسئله برای تمام خانواده‌ها تامین مواد غذایی بوده، حفظ و نگه‌داری اصولی از آن‌ها می‌تواند تا حد زیادی سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها و هم چنین اتلاف و هدر رفت مواد غذایی شود. بنابراین انتخاب برای خرید کیسه فریزر طرح دستمال کاغذی بهداشتی همواره به عنوان یکی از گزینه‌های موجود در سبد خرید تمامی خانواده‌ها مطرح بوده است.

رولی جعبه‌ای را که در برخی محصولات رولی می بینیم بابد بگوییم که این کیسه فریز درون جعبه‌ای مقوایی قرار گرفته و دیگر نگران کثیف شدن و آلودگی باقی مانده کیسه‌ها نخواهید بود. کیسه فریزر جعبه‌ای، نوع دیگری از کیسه فریزر است که استفاده راحت برای مصرف‌کننده را به همراه دارد. انواع کیسه فریزر جعبه‌ای برای استفاده آسان و برگه‌ای طراحی شده است اما درون جعبه‌ها شکل قرارگیری کیسه‌ها متفاوت است.

مشخصات بارز انواع کیسه فریزر یک کیلویی

مشخصات بارز انواع کیسه فریزر یک کیلویی کیسه فریزرها انواع مختلفی دارند که در انتخاب ما برای خرید این محصول را آسان کرده اند. کیسه‌های فریزر را می‌توان از نظر مقاومت، شفافیت، نوع بسته‌بندی و سهولت استفاده طبقه‌بندی کرد. اکثر ما در خرید این محصول به برندی که استفاده کردیم و با کیفیت بوده است، توجه می کنیم و باید پس از شناسایی این برندها باید به نوع محصولاتی که هر برند در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد نیز توجه کرد.

در انتخاب انواع کیسه فریزر مناسب، باید به نوع بسته‌بندی و قابلیت‌های هر کیسه نیز توجه نمود. کیسه‌های فریزر بر اساس بسته‌بندی به معمولی، رولی، جعبه‌ای و چسبی تقسیم می‌شوند. با ورود کیسه‌های فریزر چسبی نوعی جدید از کیسه‌ها که قابلیت متفاوتی دارند به مشتریان معرفی شد. انواع کیسه فریزر عبارت است از کیسه فریزر معمولی این کیسه، شکل ساده‌ای دارد و در سایزها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. بسته‌بندی این نوع از کیسه فریزر عموماً لفافه‌ای و به صورت کیسه پلاستیکی است.

. این نوع کیسه با توجه به اینکه قسمت بالایی آن بسته نمی‌شود و اصطلاحاً درب ندارند، ممکن است که محتویات آن‌ها به بیرون درز کرده یا محصولاتی که نیاز است هوا نگیرند به سرعت فاسد شوند. نوع دیگر کیسه فریزر رولی است. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کیسه فریزرها با بسته‌بندی پلاستیکی و لفافه درآوردن یک کیسه بدون به هم ریختگی دیگر کیسه‌ها است.

معمولاً در چنین مواقعی به دلیل چیدمان متراکم به جای یک کیسه تعداد زیادی از آن‌ها با هم از درون بسته بیرون می‌آیند. از همین جهت نگه‌داری مابقی کیسه‌های بیرون آمده و جلوگیری از آلوده شدن آن‌ها دردسرهایی را به همراه دارد. در مقابل کیسه فریزر رولی به دلیل نوع بسته‌بندی رول شده خود استفاده راحتی را به همراه دارند.

کیسه فریزر رولی خود نیز انواعی دارد. رولی ساده که این نوع از کیسه را عموماً درون لفافه‌ای پلاستیکی قرار می‌دهند. اما بسیاری از محصولاتی از این دست دارای پرفراژ بوده و به راحتی از رول اصلی می‌توانید یک کیسه را جدا کرده و از آن استفاده کنید.

کیسه فریزر رولی در انواع جعبه‌ای و جعبه ای تا شده تولید می شود. کیسه فریزر رولی را درون جعبه‌های مقوایی به بازار عرضه می‌کنند. به همین دلیل محتویات داخلی این جعبه‌ها همان کیسه فریزر رولی است و تنها مزیت آن به انواع رولی معمولی حفاظ داشتن و جلوگیری از آلودگی رول اصلی است. کیسه فریزر جعبه‌ای تاشده را همانند بسته‌بندی دستمال کاغذی طراحی کرده‌اند.

چرا کیسه فریزر ایرانی برای صادرات مناسب است؟

چرا کیسه فریزر ایرانی برای صادرات مناسب است؟ از آن جایی که در کشور ایران، نمایندگی های فروش کیسه فریزر در شهرهای بسیاری مشغول به عرضه مستقیم کیسه فریزر با بسته بندی بسیار زیبا و با تعداد متفاوت می باشند که خریداران با توجه به نیاز خود اقدام به خرید می کند. از آن جایی که تولید و عرضه این محصول با ساخت کیفیت بالایی صورت می گیرد و مرغوب است، مناسب صادرات به کشورهای دیگر است.

درون این جعبه‌ها کیسه فریزرها را تاکرده و روی هم به گونه‌ای قرار داده‌اند تا صادرات آن در حجم کم و تعداد بیشتر و به سهولت باشد هنگام مصرف از شیار تعبیه شده روی سطح بالایی جعبه به راحتی بتوان به تک تک کیسه‌ها به صورت جداگانه دسترسی داشت. این روش در جلوگیری از آلوده شدن سایر کیسه‌ها نیز مؤثر خواهد بود.

نوع دیگر کیسه فریزر، کیسه فریزر استاندارد چسبی است که می‌توان پس از خارج کردن دسته کیسه از پوشش پلاستیکی آن را روی سطحی هموار چسباند و به صورت برگه‌ای از آن استفاده کرد. بسته‌بندی این نوع کیسه فریزر از یک طرف به یکدیگر متصل بوده که به آسانی می‌توانید آن‌ها را از ی کدیگر جدا کنید. هم چنین این کیسه فریزرها در بین افراد به نام کیسه‌های تقویمی نیز شناخته می‌شود که مانند برگه‌های تقویم دیواری می‌توان آن‌ها را از یکدیگر جدا کرد.

سفارش انواع کیسه فریزر جعبه ای

سفارش انواع کیسه فریزر جعبه ای در کلان های شهرهای بزرگی از جمله تهران، اصفهان، خوزستان و سایر شهرهای دیگر چندین نمایندگی معتبر وجود دارد که می توانید با مراجعه حضوری از این نمایندگی ها کیسه فریزر استاندار را تهیه نمایید. هر چه خرید شما بیشتر باشد، قیمت پلاستیک فریزر کیلویی کمتر می شود.

هم چنین شرکت های فعال بسیاری در زمینه تولید کیسه فریزر در کشور فعالیت دارند که برای خریداران خرده و عمده که به دنبال قیمت مناسب می باشند کار راحت تر شده است، چرا که شما با مراجعه به این شرکت ها می توانید انواع کیسه فریزر مد نظرتان اعم از کیسه فریزر شفاف، کیسه فریزر ضخیم، کیسه فریزر طرح کاغذی و…. را تهیه نمایید و خریدی بسیاری سودمند داشته باشید.

  • تبلیغات: 
    1. فروش سفره یکبار مصرف شیشه ای عمده
    2. آخرین قیمت ظرف یکبار مصرف پلاستیک شفاف در تهران
    3. خرید سفره یکبار مصرف مجلسی کاغذی الماس
    4. قیمت ظروف یکبارمصرف فانتزی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *