کیسه زباله نخ دار

مجموعه آلوین به عنوان تولیدی معتبر انواع کیسه زباله نخ دار درجه یک از طریق این سایت و‌ مرکز تهیه و پخش انواع محصولات پلاستیکی شما را به خرید باکیفیت ترین نایلکس های زباله دعوت می نماید. این کیسه های مدرن و ضخیم به عنوان یک کالاهای مورد پسند همگان شناخته میشود که به واسطه طرح جالبی که دارد، تجار بسیاری از کشورهای دور و نزدیک درخواست های سفارش زیادی را به شرکت ها و کارخانه های ایرانی داده اند. در واقع این نایلون ها که هم به صورت کیسه زباله رولی و هم به صورت کیسه زباله فله کارتن دار در بازار به وفور یافت میشوند، یکی از مهم ترین اقلام پلی اتیلنی جهت فروش خارجی به شمار میروند. در ادامه این مقاله تجاری به انواع سایزبندی، دوخت، رنگ و همچنین ارسال مستقیم این محصول از درب شرکت تولیدی خواهیم پرداخت.

کیسه زباله نخ دار

انواع سایزبندی و‌‌ رنگ کیسه زباله نخ دار رولی

تولیدی های سراسر کشور عموما سعی دارند تا تمامی سلیقه های موجود در بین مصرف کنندگان را در بین اقلام‌ مختلف تهیه خودشان داشته باشند تا در صورت سفارشات اجناس مختلف توسط مشتریان، با کمبودی در این زمینه مواجه نشوند.
از گفته های بالا کاملا پیداست که هر طرح و رنگی از این دسته از نایلون های مخصوص جمع آوری و تفکیک ضایعات دور ریز در بازار پیدا میشود.
اما حقیقتا خیلی از مصرف کنندگان شرایطی مشابه هم دارند و اکثرا یک جور از کیسه ها را چه از لحاظ رنگ و چه از لحاظ ابعاد مصرف میکنند.
اما تنوع اندازه ها و رنگ ها در این محصولات به چه صورت است، ابعاد کیسه زباله نخ دار که به آن کیسه زباله بند دار هم گفته میشود، در شرایط استاندارد ۵ مدل است اما قطعا ابعاد دیگری هم توسط مشتریان به کارخانه داران ارائه میشود تا تولید آنها هم انجام شود.
اندازه های ۵۵×۷۰، ۶۵×۸۰، ۷۰×۹۰، ۱۰۰×۱۳۰، ۸۰×۱۲۰ مهم ترین سفارشات ثبت شده توسط مشتریان برای خرید کیسه زباله ضخیم بند دار بوده است و انواع رنگ بندی این محصول هم در حالت های کیسه زباله مشکی، سبز، زرد، آبی، قرمز و سفید است.
رنگ مشکی نسبت به تمامی رنگ های دیگر بیشتر مورد پسند مردم است و همیشه بیشترین درصد فروش را داشته است.
حتی میتوان میزان سالیانه عرضه نایلکس زباله نخی مشکی را با عرضه تمامی رنگ های فروخته شده در بازار هم مقایسه کرد چرا که در مبادلات صادراتی کیسه زباله نخ دار هم رنگ مشکی جایگاه ویژه ای دارد و به طور پیش فرض مسئولان فروش شرکت ها، اگر خودتان تاکیدی رو رنگ های ‌دیگر نکنید، مستقیما نایلون های مشکی رنگ را به شما پیشنهاد خواهند داد.

کیسه زباله نخ دار

تاثیر دوخت و بوی بد طرح های مختلف کیسه زباله

دوخت کیسه های آشغال بند دار، باکیفیت ترین دوختی است که برای تولید این محصولات استفاده می شود اصطلاحا به این نوع دوخت، دوخت از بغل میگویند چرا که علاوه بر دوختی که برای هر طرحی از نایلون زباله استفاده میشود، دیواره های کیسه هم دوخته میشود تا از چکه کردن آب، سوراخ شدگی جلوگیری و دوام آن افزایش یابد.
چیزی که در اینجا گفته شد در همه طرح ها و رنگ های کیسه زباله نخ دار انجام‌ میشود و به طور کلی، روی هر طرحی از این محصول دست بگذارید، قطعا درجه کیفی بالایی خواهد داشت و هیچ‌ گاه به مرغوبیت آن شک‌ نخواهید کرد.
اما مسئله ای که عده زیادی از مصرف کنندگان را خیلی اذیت میکند، بوی بد کیسه زباله ارزان است که اکثرا هم در نوع کیلویی رخ میدهد چرا که ممکن است بعضی از تولیدی ها موادی مثل گرانول را در زمان تهیه نایلکس به دستگاه تزریق کنند و اینگونه ممکن است هم کدر بودن و هم بوی بد بیشتری را احساس کنید.
راه حل شرکت های تولیدی برای حل این موضوع بماند برای متخصصان، اما مردم هم میتوانند با انتخاب چند کیسه در رنگ های مختلف و تفکیک هر یک از آنها بیشترین درصد ممکن را از وجود این بوی بد از بین ببرند.
مثلا اگر فردی در خانه خود سه سطل آشغال دارد از هر سه در رنگ های مختلف استفاده کند و ضایعات خشک را در کیسه آبی، مواد دور ریز تر را در کیسه زرد، سبز، بنفش، سیاه قرار بدهند.
این گونه مواد ضایعاتی جامد پلاستیکی یا خرده آهنی با مواد غذایی یا مایعات ترکیب نمیشود و دلیل اصلی بو گرفتن کیسه، در صورت مرغوبیت نایلون، خود محتویات کیسه زباله است.

کیسه زباله نخ دار

ارسال کیسه زباله نخ دار اعلا مستقیم از درب کارخانه

شما همین حالا هم در حال مطالعه مقاله یک شرکت تولیدی هستید که مدیران فروش آن آماده هستند تا مرغوب ترین اجناس تولید شده کارخانه را در صورت پسند شما، با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما قرار بدهند.
همانطور که در قسمت بالا هم گفته شد، این محصول صادراتی به حساب می آید و قیمت آن هم به دلیل نوسانات ارز در ایران، برای تجار سایر کشور های دور و نزدیک کالایی  سود آور است.
خصوصا اینکه تمامی هزینه های تولید اعم از مواد اولیه، هزینه کارگر، هزینه تولیدی و حتی حمل و نقل هم به ریال محاسبه میشود و مهم ترین نکته ای که حتی ایرانیان شاغل در سایر شهرهای آسیایی و اروپایی را راغب به واردات آن میکند.
چرا که آن فرد به خوبی میداند که کالای تولیدی را حتی گران تر هم در داخل ایران بخرد، آنقدری برایش سود خواهد داشت که بخواهد این کار را با هر زحمتی انجام دهد.
اما مصرف کیسه زباله نخ دار در داخل ایران هم در چند سال اخیر با رشدی خوب مواجه بوده و بعضی از مصرف کنندگان هم با وجود اینکه این نایلون های بند دار نسبت به سایر هم نوعانشان گران تر هستند اما راحتی استفاده از آنها باعث میشود تا آن را در سبد خرید خانگی هفتگی خود قرار دهند.
خریداران عزیز در سراسر کشور میتوانند برای مشاوره رایگان در زمینه خرید این محصول مستقیما با مدیران فروش کارخانه ارتباط گرفته تا از تمامی اطلاعات و تنوع های موجود در این شرکت مطلع شوند و در صورت اقدام به سفارش، راحت ترین خرید عمر خود را انجام دهند چرا که تمامی مراحل از ثبت سفارش گرفته تا تحویل محصول اینترنتی انجام میشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *