توزیع کیسه زباله بزرگ

توزیع کیسه زباله بزرگ یک کیلویی صادراتی از طریق این مرکز تولیدی و سایت فروش انواع محصولات باکیفیت پلاستیکی برای تمامی شهرهای کشور امکانپذیر است. این دسته از نایلون های سایز بزرگ مخصوص جمع آوری و تفکیک مواد بازیافتی هستند که با وجود اینکه در زمان تولید خود کیسه ها از مواد پلی اتیلن و پلاستیک های ذوب شده استفاده میکنند، ولی کاملا بهداشتی هستند و هیچ خطر و آسیبی به محیط زیست یا انسان وارد نمیکنند. این محصولات در وزن های ۲۰۰ گرم، ۵۰۰ گرم، ۱۰۰۰ گرم بیشترین فروش را در حالت کیسه زباله رولی و کیسه زباله جعبه ای دارند و در این مقاله درباره نوع یک کیلویی آن صحبت خواهیم کرد‌.

توزیع کیسه زباله بزرگ

کاربرد و انواع کیسه زباله بزرگ یک کیلویی

کاربرد اصلی این نایلکس برای سطل های بزرگ است که سایز حدودی آنها بین ۱۰۰×۱۳۰ تا ۸۰×۱۲۰ است عموما کارخانه های تولیدی این کیسه ها را در حالت کیسه زباله ضخیم به بازار عرضه میکنند.
چون مقدار مواد ضایعاتی دور ریزی که معمولا در داخل آن قرار میدهند، چیزی بین ده الی سی کیلوگرم میشود بنابراین هر برگ از کیسه باید کاملا در مقابل پارگی یا سوراخ شدگی دوام مناسبی داشته باشد.
در غیر اینصورت بود و‌ نبود این نایلون در داخل سطل زباله فرقی ندارد و در صورت پارگی، باید چیزهایی مثل بو گرفتن سطل و کثیف شدن آن را تحمل کنید.
این محصول برای مکان های با جمعیت بیش از پانزده نفر کاملا مناسب است رستوران ها، غذاخوری های داخل شرکت ها، بیمارستان ها از جمله مکان هایی هستند که این محصول را مصرف میکنند.
انواع این نایلون ها در غالب کیسه زباله فله، کیسه زباله رولی پرفراژدار و کیسه زباله بند دار در بازار توزیع کیسه زباله بزرگ به فروش میرسند و شما میتوانید متناسب با شرایط خودتان بهترین‌ گزینه را انتخاب نمایید.

توزیع کیسه زباله بزرگ

تفاوت های نایلکس زباله بزرگ رولی با فله

چند تفاوت در بین این دو دسته محصولات که هر دو سایز بزرگ هستند وجود دارد.
نوع رولی یا به عبارتی پرفراژدار فضای کمتری نسبت به نوع فله میگیرد چرا که تمام برگ ها در یک رول مقوایی پیچیده شده اند ولی نوع فله، در یک کارتن یا لفاف قرار داده میشود که حجم‌ بیشتری هم خواهد داشت.
تفاوت بعدی در آسان مصرف بودن کیسه رول دار است و شما میتوانید به وسیله پرفراژ تعبیه شده برای هر برگ، هر تعداد کیسه که میخواهید را جدا کرده و استفاده کنید.
ولی نوع فله پس از اتمام مرحله تولید، به صورت مستقیم در کارتن قرار داده میشود و‌ عملیات پرفراژدار کردن روی آن انجام‌ نمیگیرد.
موضوع بعدی قیمت است در حجم بالای توزیع کیسه زباله بزرگ بسیار مهم است و کارتن های چند ده کیلویی برای خرید های عمده مناسب تر است اما در حالت خرده، نوع فله در لفاف های ده عددی یا چهارده عددی عرضه میشود و اگر به دنبال محصول ارزان تر هستید، گزینه رول دار انتخاب بهتری خواهد بود.

رنگ بندی و ضخامت ۱۳ میکرونی کیسه زباله

این نایلکس ها توسط کارخانه های تولید کننده و توزیع کیسه زباله بزرگ در رنگ های مشکی، آبی، قرمز، زرد، سبز به بازار تزریق میشوند.
هر کدام از این رنگ ها مخصوص مکان خاصی طراحی و تهیه شده است ولی هیچ یک از رنگ های روشن در بازار به اندازه رنگ مشکی متقاضی ندارد.
در واقع مصرف کنندگان عادت به استفاده از این رنگ دارند و کیسه زباله را در هر سایزی به رنگ مشکی میشناسند کیسه های سبز، آبی، زرد، قرمز به ترتیب در رده های بعدی در فروش و توزیع کیسه زباله بزرگ قرار دارند.
ضخامت کیسه های مخصوص بازیافت از این جهت اهمیت دارد که هر چه خاصیت کشسانی و ضخامت  این محصول بیشتر باشد‌‌، قطعا تحمل فشار بیشتری هم خواهد داشت و دیرتر دوام خود را از دست میدهد.
بنابراین برند های معتبر تولیدی و توزیع سعی دارند تا ضخامت این نایلون های سایز بزرگ را در حدود ۹ الی ۱۳ میکرون نگه دارند تا باکیفیت ترین نایلکس ممکن از خط تولید خارج شود.

توزیع کیسه زباله بزرگ

توزیع کیسه زباله بزرگ عمده در قم و مشهد

همانطور که در قسمت بالا هم گفته شد، مکان های عمومی پرتردد مثل زیارتگاه ها، پارک ها، استادیوم ها به دلیل ازدحام جمعیت قطعا زباله های بیشتری نیز ایجاد میشود و برای جمع آوری هر چه بهتر آن از نایلکس های زباله در ابعاد بزرگ استفاده میشود.
دو شهر قم و مشهد از مکان های توریستی، تفریحی و زیارتی هستند که در مکان های عمومی نیاز به چنین کیسه های زباله و کیسه فریزر بسیار احساس میشود.
خریداران عمده این دسته از محصولات میتوانند از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع کیسه زباله بزرگ و سایر منسوجات پلاستیکی، باکیفیت ترین و البته ارزان ترین محصولات پلی اتیلنی مد نظرشان را به سادگی و از طریق اینترنت سفارش بدهند.
ذکر این نکته حائز اهمیت است که این مراکز عرضه کننده، افرادی را برای مشاوره رایگان برای ارتباط با مشتریان میگمارند تا اطلاعات ریز و جزییات کامل هر محصول برای هر خریدار مشخص شود تا سفارشی مطمئن عاید مشتریان بشود.

سفارش مستقیم کیسه زباله بزرگ تنها با یک تماس

امروزه وجود اینترنت تمامی اقشار جامعه را راحت طلب تر کرده و خصوصا در مورد خرید های عمده یا خرده باعث شده تا کسی به سراغ فروشگاه های عرضه کننده نرود.
به عبارتی فرد خریدار میتواند تمامی تنوع کالاهای تهیه شده توسط یک شرکت را در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهد مورد بررسی قرار بدهد و همان مبلغی که برای هزینه ایاب و ذهاب خود در نظر گرفته بود را صرف حمل کالا تا محل اقامت خود کند.
اینگونه خرید کردن در جامعه ما برای هر چیزی روندی کاملا صعودی دارند و کسب کارها اگر میخواهند بازهم به حیات خود ادامه بدهند.
مجبور به ورود به این حوزه هستند ویژگی هایی که برای سفارشات اینترنتی گفته شد کاملا در توزیع کیسه زباله بزرگ هم صدق میکند.
شما میتوانید برای بررسی تمام اقلام تولیدی و کیفیت و قیمت آنها به سایت های نمایندگی فروش شرکت ها مراجعه کرده و مناسبترین محصول مد نظرتان را به راحتی پیدا کرده و تنها با یک پیام یا تماس ثبت سفارش خود را در هر شهری که هستید انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *