کیسه فریزر زیپ دار راهکاری مناسب و بهداشتی برای نگهداری صحیح از مواد غذایی است. این نوع کیسه نیازی به گره زدن ندارد و با زیپی که بالای آن تعبیه شده کاملا در برابر نفوذ هوا مقاوم می شود. توزیع کننده کیسه زیپ دار ضخیم این محصول را در بسته بندی جعبه ای و یا به شکل فله در اختیار مشتریان می گذارد.

توزیع کنندگان کیسه فریزر زیپ دار ضخیم

استفاده از کیسه فریزر زیپ دار در دوران کرونا

استفاده از کیسه فریزر زیپ دار در دوران کرونا کیسه فریزر زیپ دار برای نگهداری از اقلام مختلفی از ریز گرفته تا درشت کاربرد دارد، اما بهترین نوع مصرف آن بسته بندی مواد خوراکی می باشد. این محصول با نام های مختلفی شناخته می شود که انواع زیپ کیپ، زیپ پک و زیپ لاک از همین خانواده هستند.

کیسه فریزر زیپ دار دارای تنوع سایز و ضخامت بالایی است. در دوران همه گیر شدن بیماری کرونا و لزوم حفظ نکات بهداشتی، استفاده از انواع ضخیم کیسه زیپ دار گسترش بیشتری یافته است. افراد برای اجتناب از بیمار شدن خود و عزیزانشان، تلاش می کنند نکات بهداشتی را به بهترین شکل ممکن رعایت کرده و از آلوده شدن مواد غذایی جلوگیری کنند.

بسیاری ترجیح می دهند پس از خرید ماده غذایی از فروشگاه، بسته بندی و پوشش کارخانه ای آن را به دلیل احتمال آلوده بودن به ویروس کرونا دور انداخته و شخصا آن را درون کیسه فریزر جدید و کاملا بهداشتی بسته بندی و داخل یخچال یا فریزر نگهداری کنند.

کیسه زیپ دار از این جهت نسبت به دیگر انواع کیسه فریزر ارجح است که پس از خالی کردن هوای داخل کیسه، نیازی به گره زدن آن نیست. در صورت گره زدن باز هم امکان نفوذ هوا به کیسه وجود خواهد داشت و این موضوع بر کیفیت مواد خوراکی تاثیر منفی می گذارد.

استفاده از انواع زیپ کیپ بسیار راحت است و با بستن زیپ می توان اطمینان کامل یافت دیگر هوا هیچ راه نفوذی به داخل کیسه نخواهد داشت. نوع ضخیم کیسه فریزر زیپ دار هم ارتباط مستقیمی با کیفیت آن داشته و به ندرت دچار پارگی و یا سوراخ می شود.

کیسه فریزر زیپ دار در سایزهای مختلف

کیسه فریزر زیپ دار در سایزهای مختلف با توجه به تنوع کاربردهای کیسه زیپ دار، آن را در سایزهای مختلفی تولید می کنند. این محصول از سایز کوچک 18 در 25 تولید می شود تا سایزهای بزرگتر 40 در 30 که اغلب درون بسته بندی جعبه ای 100 تایی قرار داده خواهد شد. سایز کیسه تعیین کننده نوع ماده ای است که می توان داخل آن قرار داد.

کیسه های کوچکتر مناسب برای تقسیم بندی کوچک غذا و سایزهای بزرگتر برای نگهداری گوشت، ماهی و مرغ بهتر کارایی دارند. الزاما از کیسه فریزر زیپ دار فقط داخل فریزر استفاده نمی شود. می توان نان تازه خریداری شده را پس از قطعه بندی درون یکی از کیسه زیپ دارهای سایز بزرگ قرار داده و داخل یخچال نگهداری کرد.

نگهداری از ابزارهای ریز و درشت داخل این نوع کیسه فریزر هم کاملا مرسوم است زیرا اطمینان کاملی درمورد حفاظت درست از کالا وجود داشته و احتمال ریختن و گم شدن چنین ابزاری از داخل کیسه بسیار کم و نامحتمل می باشد. حتی برای مشخص کردن دقیق تر کیسه زیپ دار و راحتی کار مصرف کننده، زیپ آن در رنگ های مختلفی تولید می شود.

مشتری می تواند با توجه به رنگ زیپ، آن را برای منظوری خاص مورد استفاده قرار دهد و به این ترتیب نظم بیشتری در بسته بندی مواد مختلف بوجود می آید.

پخش مستقیم کیسه فریزر زیپ دار در بازار

پخش مستقیم کیسه فریزر زیپ دار در بازار پخش کیسه فریزر به صورت مستقیم توسط شرکت های توزیع کننده انواع اقلام پلاستیکی در بازار صورت می گیرد. فروش این محصول به شکل های مختلف عمده، جعبه ای و یا رولی صورت می گیرد. در فروش عمده کیسه های زیپ دار فریزری این محصول به شکل کیلویی و فاقد هرگونه بسته بندی جعبه ای به مشتری ارائه می شود.

بدیهی است حذف هزینه های بسته بندی به ارزان تر تمام شدن قیمت نهایی کالا کمک می کند. خرید مستقیم از پخش کننده اصلی دارای این حسن است که محصول از مرجعی مطمئن تهیه شده و اطمینان بیشتری درمورد کیفیت آن وجود خواهد داشت.

توزیع کنندگان عمده تلاش می کنند محصولی با بهترین کیفیت و دارای بیشتری تنوع سایز و رنگ را برای عرضه به بازار آماده کنند تا سلیقه و نیاز تمامی مصرف کنندگان به بهترین شکل پاسخ داده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *