توزیع عمده کیسه زباله

توزیع عمده کیسه زباله درجه یک و درجه دو از طریق این مرکز و سایت تولیدی و عرضه محصولات پلاستیکی به سراسر کشور انجام میپذیرد. نایلکس هایی مثل کیسه فریزر چسبی یا معمولی و نایلون های زباله امروزه جزو جدایی ناپذیر زندگی ما محسوب میشوند و از آنجاییکه میزان و سرانه تولید انواع مواد ضایعاتی در کشور ما بسیار بالاست، اهمیت تفکیک و بازیافت و بازگرداندن این زباله های خشک و تر به چرخه تهیه و مصرف ،یک امر حیاتی به حساب می آید. به همین جهت تعداد کثیری از شرکت های تولیدی منسوجات پلاستیکی همواره به دنبال تهیه چندین نوع از این محصولات و ارائه آن به بازار هستند تا مصرف کنندگان بتوانند به بهترین شکل ممکن زباله های خود را تفکیک نمایند.

توزیع عمده کیسه زباله

توزیع عمده کیسه زباله در طرح های مختلف

نایلون های زباله در چندین طرح مختلف از طرف شرکت های توزیع عمده کیسه زباله به دست مصرف کنندگان می رسد انواع کیسه زباله رولی ، کیسه زباله فله ، جعبه ای و نخ دار که هر کدام در رنگ ها و ابعاد گوناگونی وجود دارند.
نوع رولی یا همان پرفراژدار آسان مصرف هم به آن گفته میشود خود چندین زیر دسته دارد که به نایلون های لندنی ، الوان یا معمولی رنگی نامیده میشوند.
نوع فله هیچ پرفراژی ندارند و پس از طی کردن تمامی مراحل تولید ، مستقیم داخل لفاف یا کارتن مورد نظر قرار میگیرند.
نوع جعبه دار همان رولی با بوبین است که در داخل جعبه مخصوص خود مصرف میشود و به خاطر قیمت بالایی که نسبت به سایرین دارد ، متقاضیان کمتری دارد.
نوع نخی یا کیسه زباله بند دار هم باکیفیت ترین نایلون زباله فله محسوب میشود که بند هایی در قسمت بالای کیسه برای راحت تر شدن حمل دارد و دوختی محکم از بغل که اجازه چکه کردن مایعات را به هیچ وجه نمیدهد.

تنوع رنگ و سایز بندی در توزیع عمده کیسه زباله

رنگ بندی کیسه های زباله تنوع های زیادی دارد ولی محبوب ترین و پرفروش ترین رنگ قطعا کیسه زباله مشکی است و پس از آن رنگ های سبز ، آبی ، زرد ، بنفش و قهوه ای رونق عرضه بیشتری دارند.
ضمن اینکه هر کدام از رنگ های نایلون های زباله برای تفکیک مواد ضایعاتی خاصی در نظر گرفته شده اند و برای همین تولیدات کارخانه ها در این زمینه با کیفیتی عالی در اختیار مردم قرار گرفته است .
ابعاد مختلفی از این نایلکس های مرغوب وجود دارد که در توزیع عمده کیسه زباله مورد توجه خریداران قرار گرفته است.
از مهم ترین سایز هایی که تقریبا هر خانه و مکانی کم جمعیتی به آن نیاز دارد ، سایز کوچک است که در دو اندازه ۵۰×۶۵ و ۵۵×۷۵ تهیه میشود.
سایز متوسط هم در ابعاد ۶۵×۸۰ و سایز بزرگ در ابعاد ۷۰×۹۰ ، ۱۰۰×۱۳۰ و ۱۲۰×۱۵۰ تولید میگردند که همه خریداران خاص خود را دارند اما همانطور که گفته شد میزان عرضه کوچکترین اندازه ها در این محصول بیشتر از بقیه است.

توزیع عمده کیسه زباله

فروش تضمینی نایلون زباله درجه یک و دو

نایلون درجه یک و دو به چه معناست ؟ خیلی ها فکر میکنند نوع درجه دو نایلون های فریزری و آشغال که در توزیع عمده کیسه زباله مورد توجه اقشار متوسط و پایین جامعه قرار دارد به معنای استفاده از مواد بی کیفیت کننده مثل اضافه کردن گرانول بیش از حد است.
نمیتوان کاملا این حرف را رد کرد اما کاملا هم نمیتوان بر آن صحه گذاشت چرا که اکثر برند های معتبر تولیدی تنها سعی میکنند تا تنها از ضخامت کیسه کم کنند تا حالت اقتصادی تری به خود بگیرد.
ولی بعضی از شرکت های تولید کننده منسوجات پلاستیکی هستند که هر دو کار را میکنند یعنی علاوه بر استفاده از مواد اولیه بازیافتی ، ضخامت کیسه را هم کم میکنند.
ولی در کل هنگام خرید کیسه فریزر یا زباله اصلا نیازی نیست که نگران پرداخت پول برای محصولات درجه دو باشید چون این کیسه ها هم سالیان سال است تهیه و مصرف شده اند و فروش تضمینی آنها از طریق مجموعه های باسابقه تولیدی صورت میگیرد و خصوصا برای اقشار کم درآمد جامعه بسیار مفید میباشند.

پرفروش ترین نایلکس زباله در سال ۱۴۰۰

در سال ۱۴۰۰ بیشتر مردم راغب به مصرف کیسه آشغال اقتصادی رولی و فله بوده اند توزیع عمده کیسه زباله خصوصا نوع فله که بدون پرفراژ و با دوختی محکم به صورت ده یا چهارده عددی در داخل لفاف های شکیل بسته بندی شده اند را در هر فروشگاه بزرگ و کوچکی میتوانستید پیدا کنید.
البته کیسه زباله پرفراژدار الوان رنگی و همچنین لندنی هم میزان تولید و فروش خیلی خوبی را تجربه کردند اما آمار ها نشان از توجه مردم به بصرفه ترین نوع نایلون زباله را دارند.
اگر بخواهیم از لحاظ سایز و رنگ هم ارزیابی کوچکی داشته باشیم ، سایز ۵۵×۷۵ و رنگ سیاه نایلکس زباله از همه تنوع های دیگری که در دسته محصولات پلاستیکی وجود دارد ، فروش بالایی را تجربه کردند.

توزیع عمده کیسه زباله

توزیع عمده کیسه زباله باکیفیت در قزوین

شهر قزوین خود یک شهر صنعتی است که تامین کننده بخش زیادی از تولیدات پلی اتیلنی است حتی شرکت های معتبر تولیدی در این شهر توانسته اند تا به خوبی با مشتریان صادراتی ارتباط گرفته و کالاهای تولید شده خود را صادر کنند.
در هر حال عمده فروشان بزرگ در این شهر برای بروز رسانی اطلاعات خود در زمینه محصول و تغییرات قیمت مستقیما به سایت های فروشگاهی و برند های معتبر تامین و پخش منسوجات پلاستیکی رفته و با مشاوران و مسئولان عرضه کارخانه ها مستقیما صحبت کنید.
در نهایت در صورت رضایت از قیمت ، کیفیت و خدمات رسانی ، سفارش کیسه زباله خود را از این مراکز اینترنتی توزیع عمده کیسه زباله انجام داده تا خریدی مطمئن را تجربه کنند.
ضمن اینکه این نمایندگی های فروش کارخانه ها در هر ساعتی در شبانه روز و حتی روزهای تعطیل پاسخگوی نیاز های مشتریان هستند و پس از پر کردن فرم انتهای صفحه ، در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *