کیسه زباله بزرگ

توزیع عمده کیسه زباله بزرگ درجه یک از طریق این سایت و مجموعه تولیدی و پخش انواع محصولات پلاستیکی برای تمامی شهرهای کشور انجام میشود. کیسه‌ آشغال با ابعاد بزرگ یکی از مهم ترین نایلکس هایی است که خصوصا در بحث صادرات مشتریان زیادی دارد. طرح های مختلف و باکیفیتی از این دسته محصولات در داخل کشور تولید میشوند که مرغوبیتشان با بهترین نوع پلاستیک های خارجی وارداتی برابری میکند. دلیل آن هم درجه کیفی عالی مواد اولیه ای است که توسط شرکت های تولید کننده این نایلکس ها به دست کارخانه های تولیدی میرسد.

انواع طرح های کیسه زباله بزرگ درجه یک

چهار نوع نایلون زباله سایز بزرگ در بازار وجود دارد کیسه زباله رولی،  فله ، جعبه ای و بند دار که هر چهار نوع همه سایزهای استاندارد را که اندازه های بزرگ را هم شامل میشود را در خود دارد اما به تناسب میزان فروششان با یک یکدیگر متفاوت هستند.
طرح رولی یا همان پرفراژدار آسان مصرف از هر سه نوع دیگر متقاضیان خرید بیشتری دارد بعد از آن طرح فله یا کیلویی که در لفاف یا کارتن های یک کیلو تا ده کیلو عرضه میشوند خریداران ثابت دارند بعد از کیسه زباله کیلویی، نوع جعبه ای و در آخر هم کیسه زباله نخ دار یا همان بند دار کمترین میزان عرضه را دارند.

کیسه زباله بزرگ

مزیت استفاده از نایلون زباله سایز بزرگ

این کیسه ها برای مکان های پرجمعیت عالی هستند همانطور که میدانید از عمده خریداران نایلکس های پلاستیکی تجار عراقی هستند و‌ اکثریت منسوجات پلاستیکی که تهیه میکنند برای زیارتگاه های کربلا، نجف ، کاظمین و ….. مورد استفاده قرار میگیرد.
در کشور خودمان هم چنین مکان های زیارتی و تاریخی و گردشگری هم کم نیستند و حتی اگر مشتریان خارجی هیچ‌ رغبتی برای خرید این محصولات نداشته باشند باز هم در داخل به حجم زیادی از این کیسه ها نیاز است.
کارخانجات مختلف تهیه کننده مواد خوراکی، شیمیایی یا دارویی هر روزه بیست الی سی برگ از کیسه آشغال بزرگ را استفاده میکنند و اگر بخواهند از سایز متوسط یا کوچکتر برای جمع آوری زباله های بازیافتی بهره ببرند، باید دو برابر تعداد نایلون های بزرگ مصرف کنند.
ضمنا دو برابر هم باید سطل های آشغال را پر و خالی کنند بنابراین مهم ترین مزیت این کیسه ها همین مورد میباشد.

منظور ازعاج داشتن نایلکس زباله

برخی از مصرف کنندگان اصلا با چنین چیزهایی آشنا نیستند و‌ حقیقتا برایشان هم مهم نیست که عاج داشتن نایلون چه معنایی دارد.
عمده خریداران این کالا اگر اطلاعی از این عبارت ها نداشته باشند، کمی سردرگم‌ خواهند شد در بعضی از نایلکس هایی که دیده اید.
حتما به مواردی هم برخورده اید که کیسه حالت دون دون دارد که تاثیر خاصی هم روی عدم پارگی یا سوراخ شدگی نمیگذارد.
اما برخی برند های تولیدی برای بهتر نشان دادن ظاهر کیسه، آنها را به این حالت در می آورند معمولا این دون دون ها یا عاج ها فقط برای تولید کیسه های درجه یک مورد استفاده قرار میگیرند و کمتر پیش آمده که برای نوع اقتصادی این محصولات، عاج در نظر گرفته شود.

کیسه زباله بزرگ

سایزهای استاندارد کیسه زباله بزرگ مخصوص صادرات

میتوان از سایز های ۸۰×۱۲۰ ، ۱۳۰×۱۰۰ ، ۱۲۰×۱۵۰ به عنوان ابعادی نام برد که بیشترین حجم صادر شده به کشورهای خارجی و همچنین فروش داخلی را داشته اند.
اما بد نیست این را هم بدانید که در صورت حجم سفارشات بالا، میتوان با مدیران کارخانه ها تعامل کرد تا سایزی برای نایلکس زباله بزرگ در نظر گرفته شود.
نه فقط سفارشی سازی ابعاد بلکه بسته بندی کالا هم میتواند طبق سلیقه درخواست کننده باشد و شرکت های تولیدی هم چندان با این درخواست ها غریبه نیستند و میدانند که هر کشوری، مصرف کنندگانی با علایق مختلف دارند و بسته بندی محصولات برای فروش پررونق تر بهتر است که طبق خواسته تجار خارجی صورت بگیرد.

تامین تناژ کیسه زباله بزرگ توسط نمایندگی ها

برای تامین چندین تن نایلون زباله بزرگ میتوانید از طریق سایت های فروش آنلاین که همه روزه و همه ساعته در اینترنت فعالیت دارند و پاسخگوی سوالات مشتریان هستند اقدامات لازمه را انجام دهید چون کسی که به دنبال چنین حجمی از محصول میگردد.
قطعا به دنبال پایین ترین نرخ نیز هست پس نمیتوان با مراجعه به بازاریان یا دلالان هر دو دغدغه را برطرف کرد و تنها ارتباط مستقیم با کارخانه میتواند شما را بابت کیفیت و قیمت کیسه زباله مطمئن سازد.
نقش نمایندگی ها در این میان خیلی خیلی مهم است این نمایندگی ها پرسنل مجربی را برای ارائه خدمات فروش داخلی و صادراتی دارند و میتوانند در تامین و ارسال بار در هر شرایطی به خریداران کمک کنند پس ارتباط با نمایندگی فروش کارخانه ها که در هر شهری هم شعبه دارند را در خرید خود در نظر بگیرید.

کیسه زباله بزرگ

توزیع داخلی انواع کیسه زباله بزرگ با تضمین کیفیت

این مجموعه تولیدی و عرضه محصولات پلاستیکی با استفاده از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه انواع نایلکس دسته دار، کیسه فریزر و‌ نایلکس زباله را در طرح های مختلف تهیه و در تمامی شهرهای بزرگ و کوچک‌ کشور پخش میکند و‌ از این جهت، توزیع داخلی و خارجی این کالاها با تضمین کیفیت صورت میگیرد.
تضمین قیمت هم یکی دیگر از فاکتور هایی است که در کنار کیفیت خیال خریدار را راحت میکند و از آنجاییکه این مجموعه مستقیما با عمده فروشان در ارتباط است این دغدغه نیز برای مشتریان کاملا رفع شده میباشد.
شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از آخرین نرخ محصولات پلی اتیلنی با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید و یا نام و شماره تلفن خود را در انتهای همین صفحه قرار دهید تا همکاران ما جهت مشاوره محصول با شما تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *