کیسه زباله پرفراژدار

بازار فروش کیسه زباله پرفراژدار بسیار گسترده است و قدرت جواب دادن به تمام نیازهای مشتریان را داراست این محصول در خانه یا کارخانه و بسیاری از مکان های عمومی در سایز های مختلف و رنگ های متنوع مصرف میشوند و استفاده از این نوع خاص که نام دیگر آن آسان مصرف است روز به روز در حال افزایش است.

 

مدل های درجه یک کیسه زباله پرفراژدار

کیسه زباله پرفراژدار

انواع گوناگونی از این محصول پرکاربرد در بازار عرضه شده است و به دلیل اینکه جنس و دوخت این دسته از نایلکس ها خوب و محکم است و ضخامت لازم را جهت استفاده برای تفکیک مواد دور ریز، نگهداری و حتی حمل اشیای نسبتا سنگین دارد، در بسیاری از مکان های عمومی از آن استفاده میشود.
این کیسه ها بیشتر در مدل های رولی و در پوشش جعبه نگهدارنده مقوایی در بازار یافت میشوند علاقه مردم به مصرف این محصولات که با جدا کردن هر برگی شکل رول یا جعبه تغییری نمیکند و آسیبی هم به نایلکس وارد نمیکند.
این محصول در حالت های کیسه زباله کوچک و کیسه زباله متوسط و بزرگ به صورت تناژ به بازار تزریق میشوند و به تعداد سفارش این کالا روزانه اضافه میشود.

 

ویژگی های برجسته کیسه زباله پرفراژدار

کیسه زباله پرفراژدار

 

نحوه تولید این محصولات با دیگر نایلکس ها متفاوت است و از بهترین مواد اولیه برای تولید آن استفاده میشود و همین امر سبب شده است تا قدرت انعطاف پذیری و لطافت خیلی خوبی هم داشته باشد.
این مسئله بسیار حائز اهمیت است که کسانی که عادت به پر کردن صد در صدی کیسه زباله دارند بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند تفاوتی در سایز های این کیسه از لحاظ کیفیت وجود ندارد و هر فردی با توجه به شرایط خاص خودش که در هر جا و مکانی هست میتواند از آن استفاده کند.

 

شرکت های توزیع کننده کیسه زباله پرفراژدار

کیسه زباله پرفراژدار

شرکت ها و کارخانه های تولید کننده این محصول عمدتا در مرکز کشور از جمله تهران و قم و البرز میباشند.
اما خریداران عزیزمیتوانند با استفاده از نمایندگی فروش اینترنتی  کارخانه ها که به جهت پایین آوردن قیمت نهایی مصرف کننده و حذف واسطه ها ایجاد شده اند و به صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت میکنند، میتوانند از طریق سایت فروشگاهی رنج قیمت و شرایط خدمات رسانی را سنجیده و کالای مورد نظر خود را در مقیاس عمده و یا خرده و در انواع مختلف مانند بنددار، رولی ویا جعبه ای سفارش دهند و در محل شهر خود آن را دریافت نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *