یکی از کاربردی ترین و جدیدترین انواع کیسه، کیسه فریزر زیپ دار می باشد که در مقابل کیسه های ساده قرار داشته و با به همراه داشتن زیپ، به خوبی محتویات درون کیسه را محافظت می نماید؛ همچنین از قابلیت های خوب این کیسه این است که امکان باز شدن آن به راحتی وجود داشته و دارای ضریب اطمینان بالایی است. حال با توجه به مزیت های این محصول، بازار خرید کیسه فریزر فوق گسترش پیدا کرده و اکنون کیسه فریزر زیپ دار صادراتی به بازارهای خارجی هم راه یافته است.

بازار خرید کیسه فریزر زیپ دار

فرایند تولید کیسه فریزر زیپ دار به چه صورت است؟

فرایند تولید کیسه فریزر زیپ دار به چه صورت است؟ کیسه فریزر زیپ دار نسل جدیدی از کیسه های پلاستیکی به شمار آمده که با وجود آن، دیگر نگرانی از بابت باز شدن کیسه و یا هوا کشیدن به داخل آن وجود نخواهد داشت؛ این محصول با به همراه داشتن متعلقاتی مثل زیپ به طور کامل بسته شده و تا زمانی که خودمان با دستهایمان زیپ آن را باز نکنیم، محتویات داخل کیسه به همان شکل باقی مانده و عاملی تهدیدشان نخواهند کرد؛ یعنی با وجود آن محتویات غذایی، تازه تر باقی خواهند ماند.

البته به جز فریزر کردن مواد مختلف توسط این کیسه، کاربرد دیگری هم از آن به عمل آورده که آن استفاده از کیسه فریزر زیپ دار در مراسمات شادی و عزا می باشد که اقلام پذیرایی را داخل آن قرار داده و به مهمانان تقدیم می سازند؛ دلیل استفاده از آن هم ظاهر بهتری است که این کیسه فریزر دارد.

اما موضوع دیگری راجع به این محصول، قابل بحث و بررسی بوده که آن اطلاع از فرآیند تولید کیسه فریزر فوق می باشد و این فرآیند را به طور خلاصه ذکر خواهیم کرد؛ ابتدا مواد اولیه را داخل قیف یا دستگاه اکسترودر قرار داده تا به مرحله ذوب برسند، پس از آن مواد مورد نظر در معرض چرخش توسط دستگاه ماردون قرار گرفته و توسط دای، مواد اولیه به لایه نازک پلاستیکی تبدیل خواهند گشت، سپس عملیات تولید کیسه فریزر از روی لایه های فوق صورت گرفته و در آخر نوبت به هدایت آنها به خطوط بسته بندی خواهد رسید.

نرخ کیسه فریزر زیپ دار درجه یک

نرخ کیسه فریزر زیپ دار درجه یک کیسه فریزر زیپ دار ساده نسبت به کیسه هایی که بدون زیپ هستند؛ دارای جداره یا دیواره نسبتا ضخیم تری بوده و به همین دلیل نه یکبار، بلکه قابلیت استفاده برای چند بار را هم داشته و بنابراین به عنوان یک محصول مقرون به صرفه می توان روی آن حساب کرد.

حال اگر تصمیم به سفارش کیسه فریزر عمده گرفته اید؛ می توانید این محصول کاربردی را انتخاب نمایید، ولی لازم است بدانید که نرخ کیسه فریزر زیپ دار درجه یک با توجه به قابلیت های خوب این محصول، نسبت به کیسه های ساده، بیشتر بوده که البته این قیمت، بسیار ناچیز بوده و با دیدن کیفیت و کارایی خوب این کیسه، قیمت آن به کلی فراموشتان خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *