کارخانه تولید نایلون دسته دار

مجموعه آلوین آریا به عنوان کارخانه تولید نایلون دسته دار رنگی در زنجان شما عزیزان را به خرید باکیفیت ترین و مقرون بصرفه ترین محصولات پلی اتیلنی دعوت میکند. در مقاله امروز به پرکاربرد ترین و مهم ترین تولیدات پلیمری کارخانه ها خواهیم پرداخت که در هر فروشگاهی برای بسته بندی موقتی خرید خرده مشتریان از آنها استفاده می کنند. مخاطب اصلی ما فروشگاه دارانی هستند که برای کالاهای خود به محکم ترین و با دوام ترین نوع نایلون دسته رکابی یا دسته موزی احتیاج دارند چراکه محصولی که با این عنوان در مجموعه ما تولید میشود ، با بهترین مواد پتروشیمی تهیه شده است و خیال شما را از بابت عدم پارگی و تحمل وزن بالا راحت می کند. در ادامه به مشخصات و همچنین کارخانه تولید نایلون دسته دار در زنجان و ابهر با ضمانت کیفیت خواهیم پرداخت.

کارخانه تولید نایلون دسته دار

ویژگی های پلاستیک دسته دار و کاربرد آن

همانطور که در قسمت بالا هم اشاره شد این دسته از محصولات برای استفاده در فروشگاه ها توسط کارخانه تولید نایلون دسته دار تهیه میشوند و تقریبا همه نوع خرده فروشی ، خریدار اصلی این کالا هستند.
از سوپر مارکت ها گرفته تا میوه فروشی ها ، لوازم اسباب بازی فروشی ، فروشگاه ابزار آلات صنعتی ، فروشگاه های لوازم خانگی حداقل در ماه به دو کیسه ۲۵ کیلویی نیاز دارند.
از مهم ترین ویژگی های کیسه پلاستیکی دسته دار میتوان به انعطاف پذیر بودن ، نرم و سبک بودن ، قابلیت دوخت پذیری بالا ، حمل راحت بوسیله دسته های پلاستیک و کشسانی عالی اشاره کرد.

کارخانه تولید نایلون دسته دار

انواع نایلون دسته دار در این مجموعه

حداقل سفارش برای نایلون های دسته دار ۳۰۰ کیلو میباشد که در مدل های زیر به درخواست شما عزیزان تولید می گردد.
نایلون دسته رکابی که خود به چندین طرح مثل سفید ، شیری ، آبی ، مشکی ، قرمز و دیگر رنگ ها تقسیم میشود.
نایلون دسته موزی که دسته های آن به شکل موز در قسمت بالایی پلاستیک تعبیه میشود و نسبت به مدل رکابی بسیار شیک تر میباشد و در رنگ های مختلف ساده و چاپی قابل تولید میباشند.

کارخانه تولید نایلون دسته دار

 

فرق نایلون و نایلکس طرح رکابی

برای کسانی که سر رشته ای از مواد اولیه پتروشیمی ندارند شاید فرقی هم بین این دو محصول قائل نباشند در حالی که تفاوت های محسوسی بین آنها وجود دارد.
مهم ترین تفاوت آنها در ضخامت است طبیعتا پلاستیک تولید شده با مواد نایلکسی قابلیت تولید بصورت بسیار نازک را دارد در حالی که پلاستیک تولید شده با مواد نایلونی کمی ضخیم تر است و قائدتا می تواند فشار بیشتری را تحمل کند.
این نکته را به خاطر داشته باشید که نایلون ها چنانچه به صورت رول شده باشند می توانند تا ضخامت ۷ میکرون نازک باشند اما وقتی قرار بر دوخت و ایجاد دسته بر روی پلاستیک باشد ، نمیتوان آن را با ضخامت کم تولید کرد.
ضمن اینکه نایلکس دسته رکابی به نسبت نایلون خشک تر و کدر تر است.

کارخانه تولید نایلون دسته دار

کارخانه تولید نایلون دسته دار در ابعاد و رنگ

کارخانه تولید نایلون دسته دار در ابهر میتواند به این محصول را در ابعاد و رنگ های سفارشی شما تولید کند.
چنانچه این کیسه های دسته دار را جهت صادرات از ما بخواهید ، میتوانیم تمام پارامتر های شما از باب تعداد برگ ، اندازه کیسه ، اندازه دسته ، تعداد دوخت و رنگ را بر روی نایلون دسته رکابی یا موزی اعمال کنیم.
اما ابعاد دیگری هم وجود دارند که بصورت استاندارد به فروش میرسند که عبارتند از سایزهای ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ و ۶۵×۷۵ که همیشه در حال تولید هستند و شما میتوانید آنها را خریداری کنید.

کارخانه تولید نایلون دسته دار

کارخانه تولید نایلون دسته دار با ضمانت کیفی

این مجموعه تمام اقلام تولیدی خود را با استفاده از مواد گرید یک پتروشیمی و بدون کربن عرضه میکند لذا تضمین کیفیت و مرجوعی کالا پس از خرید پذیرفته میشود.
از آنجا که مواد اولیه ما نیز از طریق سهمیه بورس تامین میشود ، توانایی ارائه رقابتی ترین قیمت را به مشتریان خرده و عمده داریم.
جهت مشاوره میتوانید با شماره زیر تماس گرفته تا کاتالوگ محصولات و همچنین آخرین لیست قیمت برای شما از طرف همکاران ما ارسال شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *