پلاستیک بسته بندی شفاف سایز بزرگ

پلاستیک بسته بندی شفاف سایز بزرگ با کیفیت ، کشسانی و قیمت بسیار مناسب در این مجموعه در ابعاد و ضخامت های مد نظر شما و در حجم عمده تولید میگردد. بسته بندی شفاف یا بی رنگ سایز بزرگ از جمله راه‌های موثر برای حفاظت و نگهداری بهتر از محصولات میباشد. نایلون های بسته بندی شفاف سایز بزرگ به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند، انتخاب بسیاری از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را جهت پکینگ محصولات مختلف به خود جلب کرده‌اند. در این پست، به بررسی ویژگی های پلاستیک بسته بندی سایز بزرگ و همچنین قیمت بسیار مناسب آن می‌پردازیم.

پلاستیک بسته بندی شفاف سایز بزرگ

خصوصیات مهم پلاستیک بسته بندی شفاف سایز بزرگ

1.بزرگ :
این دسته از کیسه ها، باید برای حفاظت از محصولات در برابر آسیب‌های محیطی، مقاومت و کیفیت بالایی داشته باشد. این نوع از نایلون بسته بندی باید بتواند محصولات را در برابر رطوبت، گرد و غبار، نور خورشید و آلودگی‌های دیگر محافظت کند. در انتخاب نایلون بسته بندی شفاف ضخیم و نازک، به مواد تشکیل دهنده آن، ضخامت مناسب و مقاومت در برابر شکستن و پاره شدن توجه کنید.
2. کشسانی :
کشسانی نایلون های شفاف سایز بزرگ نقش مهمی در استفاده آسان و مطلوب از آن دارد. پلاستیکی که انعطاف‌پذیری و قدرت کشسانی بالایی داشته باشد، می‌تواند با ابعاد و شکل محصولات سازگار شود. این خصوصیت می‌تواند در بحث حمل و نقل و ذخیره‌سازی محصولات از اهمیت بالایی برخوردار باشد.
3. قیمت بسیار مناسب:
یکی از مزایای بسته بندی بوسیله نایلون های سایز بزرگ شفاف، قیمت مناسب آن است. به دلیل استفاده بسیار زیاد از پلاستیک‌ها در صنعت بسته بندی، هزینه تولید و توزیع آنها بهبود پیدا کرده است و این امر موجب شده است که قیمت نایلون بسته بندی شفاف سایز بزرگ به مقدار قابل توجهی کاهش یابد. اما باید توجه داشت که علاوه بر قیمت، عوامل دیگری مانند کیفیت و کارایی نیز برای انتخاب محصول مورد نظر حائز اهمیت هستند.
4. مصرف پایدار و کاهش ضایعات:
با استفاده از این نوع بسته بندی، می‌توان ضایعات و هدررفت مواد را به حداقل رساند و تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان عمده و خرده را به صورت عمده از مزایای اقتصادی برخوردار کرد.

پلاستیک بسته بندی شفاف سایز بزرگ

انواع مدل های پلاستیک بسته بندی این مجموعه

نایلون خیاری: این کیسه های نایلونی بیشتر برای نگهداری صیفی جات و برخی از میوه جات استفاده میشود. از ویژگی های آن هم میتوان به استحکام فوق العاده آن و دوبرابر بودن طول کیسه نسبت به عرض اشاره کرد.

پلاستیک بسته بندی شفاف سایز بزرگ
نایلون شیرینگ: یکی از مهم ترین پلاستیک های صنعتی نایلون شیرینگ حرارتی هستند که به وسیله دستگاه های حرارت دهنده مثل سشوار ، نایلون به محصول میچسبد و نظم بسیار خوبی را برای پک ایجاد میکند. عمدتا بسته بندی نوشیدنی ها ، کنسرو ها و قطعات صنعتی با نایلون شیرینگ حرارتی انجام میشود.

پلاستیک بسته بندی شفاف سایز بزرگ
نایلون استرچ: استاندارد این محصولات عرض 50 سانتی متر و ضخامت 23 میکرون میباشد و مدل صنعتی آن برای پیچیدن دور پالت استفاده میشود و مدل غذایی آن که حاوی مواد فودگرید است ، ضخامت و عرض کمتری دارد.

پلاستیک بسته بندی شفاف سایز بزرگ
نایلون حبابدار: نایلون ضربه گیر یا حبابدار نیز از دیگر پلاستیک های بسته بندی شفاف است که در عرض های یک متر و بیش از یک متر تولید میشود و کاربرد آنها در همه صنایع بسته بندی خصوصا بسته بندی لوازم حساس و شکستنی میباشد.

پلاستیک بسته بندی شفاف سایز بزرگ

درجه بندی های مختلف پلاستیک بسته بندی شفاف سایز بزرگ

نایلونهای پکینگ در سایزهای مختلف و سفارشی قابلیت تولید در درجه بندی های یک و دو را دارند.
مهم ترین مواد اولیه درجه یک نایلونی 020 ، 0190 ، 2420 ، 075 و برای طرح های نایلکسی اف7000 هستند.
هرچه قدر میزان مواد درجه یک در این محصولات بیشتر باشد طبیعتا کیفیت و قیمت محصول نهایی بیشتر خواهد بود و هرچه قدر بر میزان مواد کندری و بازیافتی 2 بار استفاده شده در تولید پلاستیک استفاده شود ، پارامترهای کیفی آن پایین تر می آید.

پلاستیک بسته بندی شفاف سایز بزرگ

تولید پلاستیک بسته بندی شفاف سایز بزرگ در ابعاد سفارشی

به عنوان تولید کننده نایلون بسته بندی هیچ محدودیتی در تولید پلاستیک در ابعاد و ضخامت های مختلف وجود ندارد و تمامی پارامترهای محصول نهایی مطابق با درخواست شما انجام خواهد شد.
علاوه بر سفارشات داخلی ، بسیاری از سفارشات خارجی هم در ابعاد سفارشی ارائه میشوند و برای همین از آمادگی لازم جهت تامین پلاستیک بسته بندی در سایزها و درجه بندی های مختلف برای شما عزیزان برخورداریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *