نایلون بسته بندی زیپ دار جهت حفظ سلامت کالا زمان حمل و نقل و جابجایی و طولانی تر کردن عمر وسیله یا مواد تولید در صنعت شده از آن استفاده های گوناگونی می شود که نایلون های صنعتی در انواع شکل، رنگ، جنس، اندازه و کاربردهای مختلف در بازار موجود می باشند که افراد مشغول در این زمینه و نیازمند این کالا می توانند به مراکز مربوط مراجعه نموده و نایلون بسته بندی مورد نظر خود را تهیه کنند؛ البته ناگفته نماند که طرح و لوگو یا علامت هر شرکت مخصوص به خود بوده و نایلون بسته بندی از این نظر با هم متفاوت هستند که در بخش مربوطه توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

پخش مستقیم نایلون بسته بندی زیپ دار

معرفی انواع نایلون بسته بندی استاندارد

معرفی انواع نایلون بسته بندی استاندارد نایلون بسته بندی صنعتی در ابعاد مختلف تولید می شود و می شود گفت که در تمام صنایع از آن استفاده شده، نایلون صادراتی بسته بندی صنعتی جهت حفظ سلامت کالا از این محصول استفاده می شود تا در زمان حمل و نقل و جابجا شدن در زمان بار زدن و بارگیری آسیب نبیند و همچنین در مواد غذایی از فساد سریع آنها جلوگیری کرده و موجب طولانی تر شدن عمر آن ها می گردد.

فروش نایلون بسته بندی به صورت کیلویی بوده و قیمت آن ها بر اساس قیمت روز مواد پلاستیکی همانند پلی اتیلن تعیین می شود و قیمت ثابتی ندارد؛ نایلون صنعتی بر اساس سفارشات قابل طراحی در رنگ و ابعاد مختلف همراه با لوگو مورد نظر مشتری قابل تولید و چاپ می باشد. فرآیند تولید نایلون صنعتی بر اساس فرمول خاصی با ترکیب پلی اتیلن و نایلون و ریختن آن ها در قسمت مخروطی شکل دستگاه اکسترودر و ذوب کردن آن ها با حرارت مشخصی آغاز می شود، سپس مواد ذوب شده به صورت مایع از قسمت خروجی دستگاه اکسترودر خارج شده و به وسیله ی بادی که تولید می شود سرد شده و به شکل لوله در می آیند.

عرض نایلکس با شدت بادی که مواد در معرض آن قرار دارد رابطه ی مستقیمی دارد، پس از این مراحل نایلون را در دستگاه غلتک مانندی لوله می کنند و نایلون تولید شده برای دوخت وارد دستگاه مخصوص دوخت می شود. دوخت نایلون به این صورت است که فقط یک طرف آن دوخته شده و طرف دیگر آن جهت گذاشتن مواد یا وسیله ی مورد نظر باز می ماند.

مزایای استفاده از نایلون بسته بندی زیپ دار اعلا

استفاده از نایلون بسته بندی برای حفظ سلامت کالا از زمان تولید تا مصرف می باشد که در ابعاد و و رنگ مختلف بنا به خواست و سلیقه ی متقاضی تولید می شود، یکی از ویژگی های نایلون صنعتی می توان به طولانی تر کردن عمر و حفظ بهداشت مواد غذایی، جذب مشتری، چاپ اطلاعات مربوط به محصول اعم از تاریخ تولید و انقضا و محل کارخانه تولید کننده و … می باشد.

البته ویژگی نایلون بسته بندی مناسب مقاومت آن و سهولت استفاده از آن می باشد؛ البته نایلون بسته بندی که کاربرد آن ها خوراکی نبوده و لوازم در آن قرار می گیرد، باید به گونه ای باشد که وسیله ی درونش را از آسیب دیدن حفظ کند. لازم به ذکر است که نایلون از وسیله هایی است که به محیط زیست آسیب می رساند، بنابراین بهتر است از نایلون هایی برای بسته بندی استفاده شود که دوستدار طبیعت بوده و به آن آسیب نزند و به این قبیل از نایلون ها که دوستدار محیط زیست می باشد و کمترین ضرر را برای آن دارد نایلون های سبز گفته می شود.

این نایلون برای تولید نایلون ارزان بسته بندی صنعتی مناسب بوده و آسیبی به محیط زیست نمی رساند که علاوه بر آن مواد غذایی را به مدت طولانی تری حفظ کرده و حتی توانایی نگهداری برخی میوه ها را بدون کوچکترین تغییر و فساد به مدت یک ماه دارد.

نایلون بسته بندی زیپ دار چگونه تولید می شود؟

نایلون بسته بندی زیپ دار چگونه تولید می شود؟ محصولات صنعتی در ابعاد و طول و عرض های مختلف تولید می شوند پس بسته بندی محصولات نیز باید متناسب با خود آن ها باشد، نایلون استاندارد در ابعاد و رنگ های مختلف تولید می شود که در مکان های مختلف از آن استفاده های بسیاری می شود که برخی از این موارد شامل: بسته بندی انواع مواد غذایی که افزایش عمر و حفظ بهداشت آنها را به همراه دارد.

استفاده از نایلون بسته بندی در صنایع دارویی و بهداشتی جهت حفظ آن ها از انواع آلودگی بسته بندی دور پروفیل های آلومینیومی و پی وی سی که بسیار حساس هستند و با بسته بندی از آسیب دیدن آن ها جلوگیری می شود. در بسته بندی انواع اسباب بازی و لوازم التحریر که از آسیب دیدن آن ها جلوگیری می کند. و … نایلون بسته بندی موارد استفاده ی بسیاری دارند و بسیار کاربردی می باشند و در عواملی مانند افزایش عمر و حفظ سلامت کالا تاثیر بسزایی دارند که این نایلون ها بر اساس نیاز و ابعاد محصولات مورد نظر و ویژگی و کاربرد آن ها تولید و استفاده می شود.

در صورت سفارش و بنا به خواست مشتری لوگو و مشخصات محصول که اعم از مواد اولیه به کار رفته، طرز تهیه، آدرس محل تولید و کارخانه، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، هشدار سنی و … در رنگ انتخابی بر روی آن چاپ شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد. از مهم ترین ویژگی های نایلون بسته بندی این است که باید شفاف باشد تا محصول درون آن قابلیت دیده شدن را توسط مشتری داشته باشد، همچنین از مزایای نایلون بسته بندی جهت نو نگه داشتن محصولات و همچنین حمل و نقل راحت تر نیز می توان اشاره نمود.

معرفی مواد اولیه برای تولید نایلون بسته بندی

نایلون بسته بندی پس از تولید باید در محلی نگهداری شود که حتی ذره ای نور آفتاب به آن نرسد، زیرا نور آفتاب موجب تخریب بافت های نایلونی شده و آن را نرم می کند به همین دلیل باید در محلی بدون نور و حرارت نگهداری شود تا از آسیب و تخریب دور بماند که علاوه بر نور آفتاب و حرارت مسائلی و موارد بسیاری که رعایت آن ها الزامی می باشد تا محصولی مرغوب با کیفیت تحویل متقاضی داده شود، از جمله: تولید بیش از حد موجب تغییر رنگ و بوی و شکل نایلون بسته بندی می شود. بهتر است موقع انبار کردن رول ها به صورت افقی قرار داده شوند تا از آسیب و تغییر شکل آن ها جلوگیری شود.

جهت حفظ کارتن های لوله ای که رول ها به دور آن پیچیده شده است باید از نم و رطوبت در امان باشند. تولید کنندگان نایلون صنعتی موظفند تا نایلون بسته بندی را بهترین مواد اولیه و با کیفیت تولید کرده و محصول تولیدی خود را در بهترین مکان و شرایط نگهداری و عرضه کنند، چون از این محصول جهت نگهداری مواد خوراکی استفاده می شود و رابطه ی مستقیمی با سلامت افراد دارد، چون در صورت رعایت نکردن باید های تولید امکان بروز مشکلاتی برای سلامتی بسیاری از افراد وجود دارد. علاوه بر آن بسته بندی جهت حفظ سلامت مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، پس خود باید دارای سلامت و کیفیت لازم باشد تا بتواند سلامت کالا و مواد درون خود را نیز تضمین کند.

جهت این کار به تولید کنندگان توصیه می شود از تولید بی رویه و زیاد پرهیز کرده و بنا بر نیاز خود و متقاضیان تولید کنند تا مجبور به فروش و خلاص شدن از اجناس نامرغوب خود نشوند و محصولی بی کیفیت را در اختیار مشتری قرار ندهند. تولید مناسب برای انبار کردن در مدت یک ماه حداکثر 20 کیلو گرم بوده و این مقدار برای شش ماه نباید بیشتر از 50 کیلو گرم باشد. چون فقط آن ها تولید کننده نایلون بسته بندی نبوده و افراد زیادی در این زمینه فعال می باشند.

عمده فروشی نایلون بسته بندی زیپ دار ارزان

عمده فروشی نایلون بسته بندی زیپ دار ارزان فروشنده نایلون های بسته بندی صنعتی در انواع رنگ، اندازه و کاربرد های مختلفی تولید و عرضه می شود که برخی از انواع نایلون صنعتی بسته بندی و کاربرد آن ها موارد زیر می باشد: نایلون بسته بندی در نوع حرارتی تولید می شود که همان طور که از نامش معلوم است با مقداری حرارت جمع شده و موجب کیپ شدن آن می شود که بیشترین کاربرد آن در بسته بندی انواع بطری های آب معدنی، نوشابه، آب لیمو و … می باشد.

نایلون نایلکس و کیسه های نایلونی یا همان نایلون های خیاری که دارای مقاومت بالا و انواع اندازه بوده و قابلیت تولید در انواع ضخامت ها را دارا می باشد. نایلون بسته بندی عریض که اغلب برای پالت است کاربرد دارد. نایلون های استرچ که به دلیل خاصیت چسبندگی و کشسانی بسیار مقرون به صرفه می باشند. نایلون چاپی که به سه روش هیلو، فلکسو، دستی یا سیلک می توان موارد لازم را روی آن ها چاپ کرد که اغلب دو مورد اول جهت سرعت بخشیدن و راحتی کارها مورد استفاده قرار می گیرند و انواع متنوع دیگر که در این مقاله نمی گنجد. غیر از این موارد انواع بسیاری از نایلون وجود دارند که در صنایع مختلف دیگر نیز قابل استفاده است و بنا به سفارش و خواست هر متقاضی تولید و استفاده می شود؛ نایلون هزینه ی آنچنان بالایی برای تولید کنندگان در پی ندارد اما در حفظ و فروش آنها تاثیر فوق العاده ای می گذارد.

امروزه برای بسته بندی مرغ و گوشت و محصولات آن ها اعم از جگر و سنگدان و … از سلفون استفاده می شود که به نوعی نایلون می باشد و موجب بهداشتی و عاری از میکروب و آلودگی شدن آن ها می شود؛ ناگفته نماند که چاپ مطالب مورد نیاز بر روی بسته بندی محصولات بنا به مقدار و روش انجام آن قیمت متفاوتی داشته و بر روی هزینه ی کلی آن تاثیر می گذارد.

جالب است بدانید چاپ بر روی نایلون از نوع استرچ هم ممکن می باشد که به صورت رنگی و بدون رنگ موجود می باشند که برخی مشخصات نایلون بسته بندی با کیفیت: مقاومت بالا در مقابل پارگی و آسیب های امسال آن تنوع رنگی در انواع بسته بندی شفاف بودن برای مشاهده هر بهتر محصول توسط مشتری براقی بودن جهت جلب توجه مشتری تعداد دوخت های پرسی نایلون و … همه ی این موارد در جذب مشتری، حفظ و فروش هر چه بهتر محصولات موثر می باشد، پس بهتر است آنها را در الویت قرار داده شده و رعایت رعایت شوند.

صادرات انواع نایلون بسته بندی زیپ دار عمده

برای خرید نایلون بسته بندی باید ابتدا مقدار نیاز خود را که حداقل سفارش در هر شرکتی متفاوت می باشد را در اندازه، رنگ، نوع و بنا بر نیاز مورد نظر به شرکت تولید کننده سفارش داده و در موعد مقرر آن را دریافت کرده و برای کارهای مختلف از آن به دفعات استفاده می شود. محصولات صنعتی در صورت داشتن نایلون عمده بسته بندی صنعتی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و اعتماد بیشتری به سلامت کالای داخل آن می شود، بسته بندی نوعی تضمین برای کالا به حساب می آید و سلامت آن را تایید می کند.

برای خرید و سفارش نایلون بسته بندی می توانید به مراکز و تولیدی های مربوطه مراجعه کنید و مورد نظر خود را در اندازه، طرح، رنگ بر اساس کاربرد آن و محصول خود سفارش داده و خریداری کنید، همچنین می توانید برای خرید نایلون صنعتی به سایت های مربوطه که در این زمینه فعالیت داشته و همچنین معتبر هستند مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. توجه داشته باشید که قیمت نایلون بسته بندی بنا مواد اولیه به کار برده شده در تولید آن تعیین می شود و باید موقع خرید قیمت به روز آن را پرداخت نمایید و این که فروش نایلون بسته بندی به صورت کیلویی می باشد که از این طریق قیمت آن محاسبه می شود، همچنین توجه داشته باشید که موقع خرید نایلون بسته بندی مرغوب و با کیفیتی را تهیه کنید؛ زیرا نایلون بسته بندی اگر در معرض حرارت، نور خورشید، نم و رطوبت قرار گیرد کیفیت و کارایی خود را از دست می دهد.

امروزه تقاضا برای نایلون بسته بندی صنعتی بسیار زیاد است و افراد بسیاری نیز در تولید این محصول فعال هستند و رقابت در این عرصه بین تولیدکنندگان مختلف بسیار تنگاتنگ می باشد، بنابراین سعی کنید نایلون بسته بندی مورد نظر خود را از معتبر ترین برند خریداری نمایید؛ فراموش نکنید که ابعاد نایلون صنعتی با هم یکسان نیستند و ممکن است برخی از آن ها با هم تفاوت هایی داشته باشند.

شرکت توزیع نایلون بسته بندی زیپ دار صادراتی

شرکت توزیع نایلون بسته بندی زیپ دار صادراتی یکی از مهمترین دلایلی که خریداران مختلف به این نایلون ها روی آورده اند و آنها را تهیه می کنند قیمت مناسب آنها می باشد،زیرا با توجه به کارایی و عملکرد مناسب و کاریرد مفید از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند و امروزه تقاضا برای عرضه و فروش انواع نایلون در صنعت های مختلف رو به افزایش می باشد و کارخانه های زیادی به همین منظور راه اندازی شده اند تا بهترین انواع نایلون را تولبد و ارائه نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *