پخش عمده کیسه فریزر رولی

شرکت تولیدی و پخش عمده کیسه فریزر رولی و ساده درجه یک آلوین پلاست ، خریداران محترم در سراسر کشور را به خرید باکیفیت ترین محصولات پلاستیکی دعوت می نماید. امروزه نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشورهای دنیا نایلون های فریزری جزو ضروری ترین اقلام مصرفی روزانه خانوار بشمار می روند و انواع مختلف پرفراژدار آن اعم از کیسه فریزر چسبی و رولی و همچنین نوع ساده معمولی آن در بسته بندی های و تعداد برگ های گوناگون در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرند. اگر قصد خرید و یا سفارش کیسه فریزر را از شرکت های پخش عمده کیسه فریزر رولی و ساده دارید ، در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا از طرح های مختلف این محصولات و تفاوت های قیمتی آنها و همچنین مراکز پخش عمده کیسه فریزر رولی ، اطلاعات بیشتری به دست آورید.

پخش عمده کیسه فریزر رولی

طرح های مختلف پاکت فریزر رولی

فریزر های رولی که به کیسه های پرفراژدار و آسان مصرف نیز شناخته میشوند این پلاستیک ها که بسیار بهداشتی هستند و برای نگهداری انواع سبزیجات ، نان ، گوشت و میوه مورد استفاده قرار میگیرند ، طرح های مختلفی دارند و به عبارتی پر تنوع ترین محصولات فریزری بشمار میروند.
بیشترین فروش این دسته از کالاها مربوط به نایلون فریزر رولی بدون جعبه نیم‌ کیلویی و یک کیلویی است که دارای بسته بندی همراه با شیرینگ ضخیم هستند.
البته طرح های چهارصد گرمی و نهصد گرمی این کیسه ها نیز فروش بالایی دارند مورد بعدی نایلون رولی دارای جعبه هستند که در همان وزن‌ هایی که در پاراگراف بالا ذکر شد تولید میشوند.
نوع بعدی که به آن خواهیم پرداخت ، جعبه دار آسان مصرف رولی هستند که در ابعاد ۲۵×۳۵ و در تعداد برگ های ۲۰۰ ، ۱۵۰ و ۱۲۰ برگی به فروش میرسند.
تفاوت دو کیسه رولی جعبه دار که به جزییات آنها پرداخته شد در این است که نوع جعبه دار آسان مصرف را بدون اینکه نیاز باشد بسته بندی را باز کنید میتوانید یک برگ یک برگ از جعبه به راحتی برداشته و مصرف کنید در حالی که برای استفاده از رولی جعبه دار معمولی حتما باید رول را از بسته دربیاورید و سپس برگ های آن را به میزان دلخواه جدا کنید.

پخش عمده کیسه فریزر رولی

انواع بسته بندی پاکت فریزر ساده معمولی نیلی

این دسته از فریزر ها از لحاظ تعداد در چهار مدل به طور کلی وجود دارند کیسه فریزر های ساده در لفاف ۷۰ برگی ، در لفاف ۸۰ برگی ، ۹۰ برگی و ۱۰۰ برگی پرفروش ترین بسته بندی قطعا کیسه فریزر ۱۰۰ برگی است که در حالت ضخیم و‌ ابعاد ۲۵×۳۵ تولید و توسط شرکت های پخش عمده کیسه فریزر رولی و فله عرضه میشوند.
البته ابعاد تمام مدل هایی که ذکر شد دارای ابعاد ۲۵×۳۵ هستند اما کیسه فریزرهای ۱۰۰ برگی به خاطر فروش و قیمت بهتری که دارند در حالت اقتصادی نیز تهیه میشوند که از برگ های نازک تر و با ابعاد ۲۲×۳۲ بهره میبرند.
این نکته را فراموش نکنید که حجم سفارش بالای شما میتواند مهم ترین عامل در سفارشی کردن بسته بندی ها و تعداد محتویات درون پاکت ها باشد و صددرصد بیشتر شرکت ها طبق سلیقه مشتریانشان عمل میکنند و ممکن است این بسته بندی ها را با تعداد برگ های کمتر نیز انجام‌ بدهند.

پخش عمده کیسه فریزر رولی

تفاوت قیمت پخش عمده کیسه فریزر رولی و ساده

نرخ فروش و پخش عمده کیسه فریزر رولی و ساده نیلی حقیقتا با یکدیگر متفاوت است.
قیمت کیسه فریزر رولی به علت استفاده از بسته بندی شکیل و قرار گرفتن بوبین های پلاستیکی و مقوایی در وسط رول که طبعا هزینه های اضافی در تولید را در پی خواهد داشت قیمتی به مراتب بیشتر از فریزرهای ساده خواهند داشت و شاید خریداران دو برابر تا سه برابر نایلون‌ فریزر معمولی باید برای سفارش خرده و یا عمده آن بپردازند.
بد نیست بدانید که محصولات شکیل صادراتی به مانند فریزر رولی ، سود به نسبت کمتری را برای تولید کنندگان دارد اما فریزر های ساده که عمده خرید کیسه فریزر جهت فروش داخلی و صادراتی خصوصا برای کشورهای همسایه است ، پایین ترین نرخ را در بین دیگر پاکت های فریزری دارند و قیمت عمده برای هر یک بسته صد برگی از آنها نهایتا تا ۵ هزار تومان است.

پخش عمده کیسه فریزر رولی

مراجع پخش عمده کیسه فریزر رولی و ساده در تهران

تهران بازار اصلی تامین مواد اولیه و تولید محصولات پلاستیکی و پخش عمده کیسه فریزر رولی و ساده معمولی است و قطعا بهترین کیفیت و قیمت های این حوزه را از این منطقه میتوانید پیدا کنید.
مراجع و کارخانجات معتبر تولیدی و پخش عمده کیسه فریزر رولی و ساده در تهران همواره از پیشگامان صادرات نیز بوده اند و چنانچه محصولات مورد نظر خود را برای شهرهای دور دست کشور و حتی خارج از کشور بخواهید با اطمینان خاطر میتوانید با شرکت های تامین کننده در تهران کار کنید.
این مراکز معمولا شعبه هایی در سراسر کشور دایر کرده اند و با راه اندازی صفحات مجازی مشتریان خود را مدیریت میکنند و نمایندگی های آنان به صورت شبانه روزی و فعالانه دائما در حال مشاوره به خریداران و پیگیری سفارشاتشان هستند.

پخش عمده کیسه فریزر رولی

فروشنده تناژ مشمبا فریزر با تضمین قیمت و کیفیت

اکثر فروشندگان عمده و تناژ انواع کیسه فریزر چسبی ، ساده یا رولی و همچنین انواع نایلون دسته دار رکابی و کیسه زباله رولی یا فله که محدوده فعالیتشان‌ به صورت کشوری و اینترنتی است ، محصولات خود را برای اطمینان خاطر مشتریان ، ضمانت میکنند.
قطعا برای تمامی مشتریان یک مزیت بزرگ است که با مجموعه ای همکاری داشته باشند که بتواند انواع محصولات پلاستیکی و پلی اتیلنی را در تنوع های مختلف و با ضمانت بازگشت کالا عرضه کنند برای همین علاوه بر خریداران داخلی ، بسیاری از تجار خارجی هم علاقه زیادی به سفارشات تناژ از طریق کارخانجات ایرانی روی آورده اند.
این افراد به خوبی از درجه کیفی محصولات ایرانی و همچنین به قیمت بسیار پایین آنها اشراف دارند لذا تمام خریدهایشان را در حجم های سنگین انجام میدهند برای مشاوره رایگان با مدیران فروش این مجموعه تنها کافیست فرم انتهای صفحه را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *