مرکز فروش نایلون بسته بندی خیاری

مجموعه آلوین به عنوان مرکز فروش نایلون بسته بندی خیاری در کرج و تهران ، شما عزیزان را به خرید باکیفیت ترین و مقرون بصرفه ترین محصولات پلاستیکی دعوت می کند. در این مقاله داریم تا به یکی از محصولات پرمصرف بازار که عمده مصرف آن در میادین میوه و تره بار است اشاره کنیم. البته میادین میوه و تنها یکی از مکان‌هایست که شدیداً به این پلاستیک‌ بسته بندی نیاز دارد و بسیاری از صنایع بسته‌بندی دیگر نیز برای کاور محصولات خود به آن احتیاج دارند. از طرف دیگر دو ابر شهر کشور که جزو مهاجر پذیرترین شهرهای ایران هستند بیشترین میزان خرید این پلاستیک‌ها را دارا هستند و مجموعه ما به عنوان مرکز فروش نایلون بسته بندی خیاری نیز تصمیم گرفته تا خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان گرامی این دو شهر و همچنین مقرون به صرفه بودن خریدشان در نظر بگیرد.

مرکز فروش نایلون بسته بندی خیاری

خصوصیات نایلون بسته بندی خیاری و کاربرد آن

از مهمترین ویژگی‌های مثبت این پلاستیک‌ها تولیدشان بوسیله مواد اولیه درجه یک فود گرید است در نتیجه پلاستیک کاملاً بهداشتی و مناسب استفاده جهت بسته‌بندی مواد خوراکی و غذایی می‌باشد.
مواد اولیه فود گرید مزیت دیگری نیز دارد و آن شفافیت بالای نایلون است به خاطر همین می‌توان تمام محتویات درون کیسه را پس از پر شدن به راحتی مشاهده کرد.
مهم ترین مزیت پلاستیک خیاری قدرت کشسانی آن میباشد که به واسطه ضخامت بالای آن است.

مرکز فروش نایلون بسته بندی خیاری
استحکام این نایلون به حدی است که با پر شدن کامل و جابه جایی پی در پی کیسه ، دچار پارگی نمیشود و با خیال راحت میتوان سنگین ترین محصولات را با آن ها حمل کرد.
نایلون های بسته بندی خیاری بصورت کاست دار تولید میشوند و در زمان باز کردن ، انتهای کیسه ظرفیتی بیش از ابعاد کیسه فضا برای قرار گرفتن محصول خواهد داشت.
این مزیت برای انواع محصولاتی که با نایلون خیاری بسته بندی میشوند یک ویژگی عالی است چراکه عمدتا پس از پر کردن کیسه ، آن را به صورت ایستاده می گذارند.

مرکز فروش نایلون بسته بندی خیاری

انواع طرح و چاپ پلاستیک خیاری

همانطور که گفته شد الزاما پلاستیک خیاری جهت بسته بندی صیفی جات نیست و انواع آجیل ، قند ، شکر ، ادویه جات ، انواع تخمه ، آرد ، نبات و…… بوسیله همین کیسه های بدون دسته کاست دار بسته بندی میشوند.
بسیاری از محصولاتی که ذکر شد در تولیدی ها آماده عرضه به هایپر مارکت ها میشوند و به همین دلیل نیاز به طرح های جذاب و چاپ های چند رنگ جهت تبلیغات دارند.
نایلون بسته بندی قند ، نایلون بسته بندی خشکبار و حتی نایلون بسته بندی قطعات خودرو از جمله نایلون هایی هستند که حالت کاست دار دارند و در بیشتر موارد همراه با چاپ اختصاصی تولید کننده محصول عرضه میشوند.

مرکز فروش نایلون بسته بندی خیاری
چنانچه خرید این دسته از  نایلون ها همراه با چاپ اختصاصی مد نظر شما باشد نیز میتوانیم در این مرکز فروش نایلون بسته بندی خیاری ، با کمترین قیمت تا ۶ رنگ چاپ را برای شما انجام دهیم.
ضمن اینکه برای مصارف غیر غذایی از پلاستیک ، میتوان از مواد درجه دو یا حتی درجه سه در تولید نایلون استفاده کرد.

مرکز فروش نایلون بسته بندی خیاری

مرکز فروش نایلون بسته بندی خیاری در ابعاد سفارشی

به مانند انواع نایلکس دسته رکابی ، نایلون بسته بندی خیاری هم ابعادی استاندارد و آماده مصرف دارد که عبارتند از سایزهای : ۳۰×۶۰ ، ۳۵×۷۰ ، ۴۰×۸۰ ، ۵۰×۱۰۰ و ۶۰×۱۱۰.
تولید پلاستیک بسته بندی و خیاری در ابعادی که ذکر شد و همچنین اندازه های کوچکتر و بزرگتر نیز قابل انجام میباشد به شرطی که حداقل سفارش ۳۰۰ کیلو باشد.

مرکز فروش نایلون بسته بندی خیاری
برای مصرف کنندگان عزیزی که در شهرهای تهران و کرج سکونت دارند و این محصولات را به صورت عمده سفارش می دهند ، نرخ کرایه حمل از قیمت نایلون کم میشود تا از خریدی مقرون بصرفه را با ما تجربه کنند.
در پایان خاطر نشان میشود که کیفیت و نرخ فروش در این مجموعه تضمینی است و در صورت عدم رضایت از درجه کیفی نایلون میتوانید محموله را عودت داده و وجه خود را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *