قیمت کیسه فریزر

قیمت کیسه فریزر نیلی ساده ۱۰۰ و ۸۰ برگی از طریق این مرکز تولیدی و پخش عمده محصولات پلاستیکی در حجم های مختلف به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام میشود. این مدل از نایلون های پلی اتیلنی به همراه کیسه فریزر چسبی ، از پرفروش ترین و پرمصرف ترین مدل های این دسته هستند و به دلیل اینکه میزان مصرف آنها به شدت بالا است ، تیراژ تولید آنها هم در سالیان اخیر با رشد قابل توجهی همراه بوده است. دو نوع از بسته بندی هایی که بسیار پرطرفدار هستند لفاف های محتوی ۱۰۰ برگ و ۸۰ برگی از این کیسه ها هستند که البته در ضخامت ها و کیفیت های گوناگونی در بازار به فروش میرسند. در ادامه به معرفی کامل این کالا ، تفاوت های آن با کیسه فریزر رولی و تقویمی ، موارد استفاده از آن و ارائه قیمت کیسه فریزر نیلی به صورت عمده خواهیم پرداخت.

آشنایی با انواع نایلون فریزر معمولی نیلی

کیسه های فریزری نیلی در حالت معمولی و بدون پرفراژ در پنج مدل مختلف در بازار به فروش میرسند.
البته هیچ استاندارد خاصی برای تعداد و میزان ضخامت این محصولات در نظر گرفته نشده است و شرکت های مختلف ممکن است به غیر از این پنج بسته بندی ، مدل های مختلف دیگری را هم طبق سلیقه مشتریانشان تهیه و عرضه کنند.
به هر صورت این پنج مدل در سه طرح ۷۰ ، ۸۰ ، ۱۰۰ عددی و دو طرح ضخیم و اقتصادی به وفور یافت میشوند و مصرف کنندگان به راحتی میتوانند مطابق آن چیزی که مد نظرشان است را پیدا ‌و استفاده کنند.
نوع کیسه فریزر نازک یا همان اقتصادی عموما در هر سه طرح ۷۰ عددی ، ۸۰ عددی و ۱۰۰ عددی به واسطه قیمت مناسبی که دارد ، مناسب اقشار ضعیف و متوسط جامعه هستند.
البته قیمت کیسه فریزر ضخیم باکیفیت با نایلون های درجه دو تفاوت چندانی ندارد و در حدی نیست که افراد نتوانند از پس پرداخت آن بربیایند و میزان تولید و فروش نوع مرغوب این محصولات که معمولا در بسته بندی ۱۰۰ برگی عرضه میشود ، به اندازه نوع اقتصادی میباشد.

قیمت کیسه فریزر

تفاوت های کیسه های نیلی معمولی با نوع چسبی و رولی

اولین تفاوت نایلون های ساده معمولی با نایلون چسبدار و رولی در پرفراژدار بودن کیسه های چسبی و رولی و نداشتن آن در کیسه های معمولی است.
منظور از پرفراژ همان نقطه جدا شونده است که برای هر یک برگ از بسته بندی در نظر گرفته میشود که در نوع ساده وجود ندارد.
تفاوت بعدی در قیمت کیسه فریزر نیلی معمولی با سایر کیسه های دیگر است چه بخواهید نوع ضخیم و باکیفیت و چه نوع اقتصادی نوع معمولی را با طرح چسب دار و رولی مقایسه کنید ، به این نتیجه میرسید که قیمت کیسه فریزر نیلی ارزان تر از انواع دیگر است.
با اینحال میزان خرید کیسه فریزر چسبی از طرح های دیگر به واسطه داشتن لفاف و آسان مصرف بودن بیشتر است اما قطعا در بحث فروش داخلی و صادرات تناژ این محصولات هر مدل مشتریان خاص خود را دارد.

موارد استفاده از کیسه فریزری نیلی نازک و ضخیم

همانطور که میدانید این نایلون ها بسیار باکیفیت و بهداشتی هستند و از هر دو نوع نازک و ضخیم این محصولات میتوانید برای بسته بندی انواع سبزیجات ، گوشت ، خوراکی های پخته شده ، حبوبات و حتی به جای دستکش یکبار مصرف هم از آن استفاده کرد.
نایلون های درجه یک که ضخیم تر و از خاصیت کشسانی و دوام بیشتری برخوردار هستند و در هنگام استفاده از آنها هیچ نگرانی بابت پارگی نخواهید داشت.
در طرح اقتصادی هم با اینکه میزان مواد اولیه تزریق شده به آنها به اندازه نایلون های درجه یک نیست ، اما باز هم در اکثر مواردی که از نوع ضخیم استفاده میشود میتوان از کیسه فریزر های درجه دو هم استفاده کرد با این تفاوت که در هنگام مصرف آنها کمی باید حساسیت بیشتری به خرج دهید.
به طور مثال ، بیش از حد نایلون را بیش از حد سنگین نکنید یا مواد غذایی یا غیر غذایی که تیز هستند را داخل آنها قرار ندهید.

قیمت کیسه فریزر

شاخصه های مهم در تعیین قیمت کیسه فریزر نیلی

چندین پارامتر برای تعیین نرخ کیسه فریزر نیلی معمولی وجود دارد از محتویات درون هر بسته گرفته تا میزان پلی اتیلن تزریق شده برای هر برگ از این محصولات ، دوخت ، شفافیت ، نرمی کیسه ، بالا بودن خاصیت کشسانی جزو این شاخصه ها هستند که در نرخ نهایی مصرف کننده تاثیر زیادی میگذارند.
اما شاخصه های دیگری هم هستند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت یکی از مهم ترین آنها خود مواد اولیه است که توسط شرکت های پتروشیمی تهیه میشود و اگر مرغوبیت لازم را نداشته باشد کیفیت محصول را به کلی تغییر میدهد و شفافیت و نرمی کیسه را ممکن  است با مشکلاتی مواجه کند.
از دیگر شاخصه های با اهمیت در قیمت کیسه فریزر نیلی که نرخ نهایی کالا را ممکن است بالاتر ببرد ، وجود واسطه ها ‌در خرید و فروش کیسه فریزر و انواع محصولات پلاستیکی دیگر است.
برای حل این مشکل پیشنهاد میشود مستقیما با شرکت های تولید کننده که نمایندگی های توزیع عمده خود را در سراسر کشور دایر کرده اند ، مراجعه کرده و از خدمات این شرکت ها بهره مند شوید.

قیمت کیسه فریزر

ارائه قیمت کیسه فریزر نیلی ۸۰ و ۱۰۰ برگ به صورت عمده

برای به دست آوردن نازلترین قیمت کیسه فریزر نیلی ۸۰ و ۱۰۰ برگی تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سایت های فروش شرکت های تولیدی که مدیران و نمایندگان فروش خود را برای مشاوره در تمامی روزهای هفته به صورت دائمی و فعال در اختیار خریداران قرار داده اند رفته و با ارتباط با آنها اطلاعات لازم برای هر محصولی که میخواهید را بدست آورید.
این مجموعه به عنوان یک شرکت تولید و عرضه کننده انواع نایلون فریزر ، کیسه زباله رولی ، نایلکس دسته دار سفید و مشکی ، دستکش یکبار مصرف ، ظروف و لیوان یکبار مصرف مفتخر است تا بهترین خدمات و سرویس دهی را به خریداران در تمامی شهرهای کشور ارائه کند.
فعالیت این مجموعه و سایر شرکت های فروش اینترنتی به دو صورت حضوری و غیر حضوری قابل انجام است و مشتریان گرامی میتوانند علاوه بر بررسی محصولات در کارخانه ، تمامی اطلاعات دیگر را اعم از قیمت ، تنوع طرح ها ، بسته بندی و ارسال را به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *