قیمت کیسه زباله نخ دار

قیمت کیسه زباله نخ دار ۲۵ عددی رولی از طریق این مرکز و سایت تولیدی و توزیع انواع محصولات پلاستیکی به حضور تمامی خریداران گرامی در سراسر نقاط کشور اعلام میگردد. این دسته از زیر مجموعه نایلکس های زباله مخصوص جمع آوری و تفکیک انواع مواد و ضایعات دور ریز هستند که در ابعاد و طرح های مختلفی به بازار تزریق میشوند که رول ۲۵ عددی آن به واسطه وزن و تعداد کمتر، خیلی مورد توجه قرار گرفته و درصد زیادی از خرید و فروش کیسه زباله در این دسته به همین مورد اختصاص دارد. در ادامه این موضوع به ویژگی ها، خصوصیات، بسته بندی، ضخامت و قیمت کیسه زباله نخ دار رولی صادراتی خواهیم پرداخت.

قیمت کیسه زباله نخ دار

ویژگیها و مزیتهای مهم کیسه آشغال نخ دار

این محصولات ویژگی و مزیت های جالبی برای مصرف کننده دارند.
اگر بخواهیم تمامی نایلکس های زباله را به چهار گروه کیسه زباله رولی پرفراژدار، کیسه زباله فله، کیسه زباله جعبه ای و نخ دار تقسیم کنیم، نوع نخی یا همان بند دار طراحی به خصوصی دارد و‌ با سه نوع دیگر کاملا متفاوت است.
بند هایی که در قسمت دهانه آن تعبیه شده برای حمل و بستن هر چه بهتر نایلون است چیزی که در انواع دیگر شما مجبور خواهید بود برای بستن دهانه کیسه، یا آن را گره بزنید و یا با گیره ببندید.
حتی در زمان بیرون آوردن کیسه از سطل زباله هم این نخ ها باعث کنترل بهتر شما میشود تا مواد داخل آن بیرون نریزد یا خود کیسه در اثر برخورد با چیزی پاره نشود.

ضخامت و دوخت عالی نایلون زباله نخ دار

به طور کلی این نایلکس ها مرغوبیت زیادی دارند و یک کالای صادراتی به حساب می آیند.
در اکثر مواقع در فروشگاه ها این محصول را به صورت کیسه زباله ضخیم مشاهده میکنید.
کمتر مواردی دیده شده که شرکتی بخواهد نوع نازکی از آن را تهیه و توزیع کنند و اکثر برندهای معتبر حداقل ضخامت این نایلون های پلاستیکی را بین ۱۰ الی ۱۴ میکرون در نظر میگیرند تا حتی الامکان از پارگی یا سوراخ شدگی آن جلوگیری شود.
در مورد دوخت این محصولات باید گفت که نسبت به سایر هم نوعان خودش خاص تر است.
بقیه کیسه های آشغال دارای دوخت ستاره ای و خطی هستند ولی نوع نخ دار دارای دوخت از بغل است تا به هیچ عنوان اجازه چکه کردن مایعات را از داخل به بیرون ندهد.

قیمت کیسه زباله نخ دار

انواع بسته بندی استاندارد کیسه زباله بند دار مرغوب

رایج ترین بسته بندی موجود در بازار برای این کیسه ها، بسته بندی رولی است.
در برخی موارد هم دیده شده که برای هر رول یک جعبه در نظر میگیرند و یا سه رول را در یک جعبه قرار میدهند.
اما شاید بتوان گفت که هشتاد درصد از خرید و فروش کیسه زباله بند دار از هر شرکت تولیدی در حالت تک رول بدون جعبه انجام میشود.
بسیاری از خریداران داخلی این محصول بدون هیچ تغییری در شکل و شمایل بسته، اقدام به سفارش آن میکنند.
اما در مورد مشتریان صادراتی عموم کارخانه ها درخواست های این افراد را برای تغییر حالت بسته بندی و حتی نوشته های روی آن قبول میکنند.
چون سلیقه مردم هر کشوری مخصوص خودش است و مصرف کنندگان دوست دارند تا تمام اطلاعات نوشته شده به عنوان مشخصات محصول به زبان خودشان نوشته شده باشد و طرز بسته بندی هم طبق عادت آنها باشد.
بنابراین طبیعی است که مسئولان کارخانه های ایرانی در صورت این تقاضا از طرف خارجی، درخواست ارسال لفاف یا جعبه نمونه از مشتری میکنند تا مطابق نظر آنها این کار صورت بگیرد.

مهمترین دلایل تغییر نرخ انواع کیسه زباله

دلایل متعددی وجود دارد که باعث بالا و پایین آمدن نرخ انواع محصولات میشود.
خصوصا اینکه کشور ما تورم وحشتناکی را طی دو سال گذشته تجربه کرده و هر هفته میتوانیم انتظار تغییر نرخ و قیمت کیسه زباله نخ دار را داشته باشیم.
پس اصلی ترین دلیل این جهش قیمت ها خود مسئله تورم است که ناشی از عواملی مثل افزایش دستمزد کارگران، افزایش هزینه های زیر ساخت مثل آب برق، افزایش هزینه های حمل و نقل که همه گی آنها جزو تورم سالیانه محسوب میشوند و روی قیمت تاثیر زیادی میگذارند.
مهم ترین عامل بعدی شرکت های پتروشیمی تولید کننده مواد اولیه مثل پلی اتیلن هستند هر از چند گاهی این شرکت های بزرگ به بهانه های مختلف مواد اولیه خودشان را یا گران میکنند یا احتکار میکنند که در هر دو حالت باعث کمبود یا گرانی کالا میشود و در نرخ انواع محصولات خصوصا قیمت کیسه زباله نخ دار تاثیر گذار هستند.

قیمت کیسه زباله نخ دار

قیمت کیسه زباله نخ دار سفارشی تولید شده

در قسمت بالا درباره کالاهای سفارشی تهیه و تولید شده کارخانه ها برای مشتریان خارجی و صادراتی صحبت کردیم.
در بعضی از موارد داخلی هم یکسری شرکت های صرفا پخش کننده وجود دارند که تولیدی نیستند و تنها با ارسال لفاف یا جعبه های مخصوص خود از کارخانه دار درخواست میکنند تا محصول را با برند آنها بسته بندی و به دست آنان برسانند.
اما شاید فکر کنید این کار برای مشتریان خیلی هزینه بر باشد اما در واقع اینطور نیست و قیمت کیسه زباله نخ دار یا هر محصول دیگری در این شرایط تنها پنج تا ده درصد روی نرخ نهایی عرضه خواهد شد.
البته نقش حجم معاملات را هم در این میان نباید نادیده گرفت چون برای مشتریان ثابت هر شرکتی، که در ماه یا هر فصل سفارشات تناژ داشته باشند، سود حاصل از معامله احتمالا به قدری خواهد بود که کارخانه دار هیچ هزینه ای را بابت بسته بندی یا سفارشی کردن محصول از مشتری دریافت نکند.

قیمت کیسه زباله نخ دار رولی صادراتی

همزمان با افزایش و کاهش نرخ ارز قیمت محصولات مختلف هم با نوسانات زیادی مواجه میشود.
احتمالا در صورت خرید عمده کیسه زباله یا کیسه فریزر با درج عبارت اینکه قیمت کالا تا فلان تاریخ معتبر است روبه رو شده اید که دلیل اصلی آن به خاطر نوسان های مداوم ارزهای خارجی میباشد.
شما میتوانید برای مطلع شدن از آخرین قیمت کیسه زباله نخ دار به عنوان یک کالای پرمتقاضی و باکیفیت صادراتی از طریق مراجع و سایت های برند دار معتبر اینترنتی که به صورت شبانه روزی و همه روزه پاسخگوی مشتریان هستند اقدام کنید.
این فروشندگان زبده که در واقع نمایندگی عرضه محصولات کارخانه هستند در زمینه فروش خارجی و صادرات تخصص لازم را دارند و میتوانند در این امر شما را یاری کنند و اطلاعات لازم اعم از قیمت کیسه زباله نخ دار، نحوه ارسال، نحوه پرداخت و بررسی انتخاب بهترین گزینه اینکوترمز برای انجام مبادله، را در اختیار خریداران گرامی قرار بدهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *