قیمت کیسه زباله مشکی

قیمت کیسه زباله مشکی ضخیم ۵۰۰ گرمی از طریق این سایت و مرکز تولیدی و پخش انواع محصولات پلاستیکی به حضور خریداران عزیز در سراسر کشور اعلام میگردد. کیسه های مشکی رنگ مخصوص جمع آوری و تفکیک ضایعات و مواد دور ریز یکی از محبوب ترین کالاهای مصرفی مردم به حساب می آیند و تقریبا هر کس در هر مکان و شرایطی که باشد، از آن استفاده میکند. نوع ۵۰۰ گرمی یا اصطلاحا نیم کیلویی از پر مصرف ترین ها در این دسته هستند و کیسه زباله ضخیم آن در حالت رولی به دلیل کیفیت و قیمت خوبی که توسط کارخانه ها و شرکت های تولیدی به مشتریان ارائه میکنند، همواره مورد توجه تجار داخلی و خارجی نیز بوده است. در ادامه این مقاله به خصوصیات، ارسال مستقیم آن به شهرهای دور و نزدیک خارج از کشور و همچنین تاثیر گرانی یا کمبود مواد اولیه در تعیین قیمت کیسه زباله مشکی رولی خواهیم پرداخت.

قیمت کیسه زباله مشکی

خصوصیات کیسه زباله مشکی ضخیم و کاربرد آن

نایلکس های مشکی برای استفاده در منازل بسیار مناسب هستند چرا که مواد ضایعاتی که اعضای یک خانوار تولید میکنند آنقدری نیست که ادغام آنها با هم باعث ایجاد بوی بد در نایلون یا سطل آشغال شود خصوصا زمانی که از نوع بند دار یا نرم آن استفاده می کنید، با بستن دهانه کیسه از ایجاد بو کاملا جلوگیری میشود.
برای کسانی که معمولا در طول روز بیش از اندازه زباله تولید میکنند یا آن مواد تیز و سخت هستند بهتر است که حتی اگر سایز کوچک کیسه زباله رولی مشکی را استفاده میکنند، از نوع ضخیم آن بهره ببرند چون در صورت استفاده از نایلون های بی کیفیت، امکان پارگی و همچنین سوراخ شدگی وجود دارد.
این محصولات را در برند های معتبر تنها با دوخت های خطی و ستاره ای که از استحکام‌ لازم برخوردار باشند مشاهده خواهید کرد چرا که برای مصرف کننده بسیار مهم که مایعاتی مثل آب یا روغن از داخل کیسه چکه نکند.
تولید کنندگان برای حل این مشکل دو راه حل را در نظر گرفتند یکی از آنها دوخت چند باره هر برگ از نایلون و دیگری اضافه کردن دوخت از بغل است.
قیمت کیسه زباله مشکی نیم کیلویی رولی نسبت به سایر هم نوعانش ارزان تر است و به خاطر همین موضوع، نه تنها برای خانه ها بلکه سالن های کوچک و بزرگ، رستوران ها، هتل ها، مراکز درمانی و تفریحی هم از جمله مکان هایی هستند که خرید این محصولات را به صورت روزانه و در حجم های گوناگون انجام میدهند.

قیمت کیسه زباله مشکی

تاثیر گرانی یا کمبود مواد اولیه در قیمت کیسه زباله مشکی

در بازار فروش محصولات پلاستیکی گاها پیش می آید که به دلایل مختلف، نرخ محصولات تغییر پیدا کند این تغییرات در اکثر مواقع موجب افزایش نرخ میشود و در نهایت پولی که مصرف کننده نهایی باید بپردازد، بیش از قبل خواهد بود.
با اینکه کشور ما از لحاظ تامین مواد اولیه برای تهیه پلاستیک کاملا غنی است و در تولید نیازهای مردم خودکفاست اما کمبود هایی که شرکت های فراهم آورنده این مواد باعث آن میشوند، هم درست مثل تورم روی قیمت کیسه زباله مشکی و رنگی تاثیر مستقیم بگذارد.
منظور از کمبود مواد اولیه که در جمله قبلی به آن اشاره شد دو مورد است یا شرکت های پتروشیمی واقعا مواد لازم برای تامین مواد اولیه جهت راه اندازی خطوط تولیدی کارخانه ها را به سختی به دست می آورند و یا خود این شرکت ها اقدام به احتکار این مواد میکنند تا هر چه زودتر بتوانند قیمت محصول نهایی را بالا ببرند.
هر دو موردی که گفته شد گرچه در طول سال سه الی چهار بار بیشتر اتفاق نمی افتد اما هر چیزی که هست تمامی کارهایی که گفته شد در قیمت کیسه زباله مشکی در حالت رولی و فله اثر میگذارد.
شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و به روز تر افزایش یا کاهش نرخ محصولات پلاستیکی، مستقیما با مدیران فروش شرکت های تولیدی که به صورت اینترنتی و همه روزه فعالیت دارند، در ارتباط باشید.

قیمت کیسه زباله مشکی

ارسال مستقیم انواع کیسه زباله به شهرهای خارج کشور

همانطور که میدانید بواسطه مناسب بودن قیمت کیسه زباله مشکی برای غیر ایرانی ها و حرفه ای عمل کردن مدیران فروش شرکت های تولیدی، خریداران زیادی درخواست همکاری با کارخانه داران در داخل کشور داده اند.
کیسه فریزر، کیسه زباله فله یا جعبه دار بسیاری از تولیدات پلی اتیلنی این کارخانه ها صادراتی محسوب میشوند و در همه فصول و ماه های سال، مبادلات تجاری در این زمینه انجام میشود.
در حال حاضر تعداد زیادی از ایرانیان در شهر های مرزی داخل و خارج با علم به اینکه قیمت کیسه زباله مشکی و سایر منسوجات پلاستیکی به خاطر شرایط ارزی، کاملا مقرون به صرفه است، از طرف مدیرانشان مامور میشوند تا حجم های مختلفی از این محصولات را به کشورهای هدف وارد کنند.
به طور دقیق عمده وارد کنندگان از شهرهای استانبول، آنکارا، اربیل، کرکوک، بصره، دبی، دوحه، ایروان هستند که از قدیم مهم ترین شرکای تجاری با کشورمان در هر زمینه ای بوده اند.
برای تاجران محصولات پلاستیکی در این مناطق بسیار مهم است که با چه شرکت هایی در جهت صادرات همکاری کنند چرا که صادرات فرایند پیچیده ای است و هر گونه اشتباه یا سهل انکاری عمدی و سهوی میتواند هر دو طرف را با مشکلاتی جدی مواجه کند.
بنابراین برای این افراد که متقاضی محصول از ایران هستند بهتر است که با حرفه ای ترین شرکت های عرضه کننده که باکیفیت ترین کالاها را به مشتریان خود ارائه میکنند همکاری داشته باشید.
شما میتوانید انواع کیسه زباله مشکی را در سایز و طرح های مختلف از طریق این مجموعه تامین و پخش محصولات پلاستیکی سفارش داده تا اجناس مد نظرتان را به صورت مستقیم و با قیمتی عالی دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *