قیمت نایلکس دسته رکابی

قیمت نایلکس دسته رکابی سفید شفاف کیلویی از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع انواع محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام می گردد. قیمت نایلکس دسته رکابی در این روزها چیزی است که اکثر عمده فروش ها که قصد خرید واقعی محصول را دارند به دنبال آن هستند و در واقع با به دست آوردن نرخ خرده و عمده نایلکس های شفاف ، نرخ حدودی سایر نایلکس های دیگر را نیز میتوان فهمید. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنت ، به راحتی میتوانید نرخ هر محصولی را درآوردید ولی قبل از آنکه بخواهید پولی بابت خریدتان بدهید باید بدانید که آیا در زمان خوبی سفارش خود را ثبت کرده اید یا نه چون قیمت محصولات پلاستیکی به عوامل متعددی بستگی دارد و این عوامل که شامل مواد اولیه ، هزینه زیر ساخت ، رکود و تورم است باعث نوسانات شدیدی در بازار میشود. در ادامه با خصوصیات ، ابعاد مختلف و ارائه قیمت نایلکس دسته رکابی بصورت آنلاین خواهیم پرداخت.

قیمت نایلکس دسته رکابی

آشنایی با خصوصیات نایلکس دسته رکابی شفاف

نایلکس دسته دار شفاف فروشگاهی پرفروش ترین و پر مصرف ترین پلاستیک رکابی یا قلابدار میباشد این دسته از پلاستیک های پلی اتیلنی در سایزها و درجه بندی های مختلف در همه فروشگاه ها ، جهت قرار دادن اقلام گوناگون خوراکی ، صنعتی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.
مدل شفاف کیسه های دسته دار به نحوی تولید میشوند که حتی در کیفیت درجه بندی دو هم ، محتویات درون کیسه به خوبی نمایان است پرتعداد بودن نایلکس شفاف نسبت به سایر هم خانواده هایش است معمولا ۲۰ الی ۳۰ درصد تعداد برگ های مدل شفاف از طرح آبی ، مشکی یا شیری بیشتر است.
ضمن اینکه به دلیل عدم استفاده از افزودنی های شیمیایی برای تولید نایلکس شفاف ، به عنوان بهداشتی ترین پلاستیک دسته رکابی هم شناخته میشود.
این محصول در درجه بندی یک ، یکو نیم و دو تهیه و به بازار عرضه میشوند طبیعتا هر چه شفافیت محصول بیشتر باشد ، قیمت آن بیشتر و هرچه کدر بودن آن بیشتر باشد قیمت کمتر خواهد بود.

قیمت نایلکس دسته رکابی

انواع سایز و ضخامت نایلکس دسته دار اعلا

نه فقط در نایلکس طرح شفاف بلکه در همه پلاستیک ها و نایلون دسته رکابی ، ابعاد یکی است و کمتر مواقعی پیش آمده که مشتریان سفارش خود را برای ابعادی به غیر از اینهایی که ذکر میکنیم ثبت کند.
پرمتقاضی ترین ابعاد عبارتند از سایز ۲۵×۳۵ ( یک کیلویی) ، ۳۰×۴۰ (دو کیلویی) ، ۳۷×۴۷ ( سه کیلویی) ، ۴۵×۵۵ ( پنج کیلویی) ، ۵۵×۶۵ ( هفت کیلویی) ، ۶۵×۷۵ (ده کیلویی).
چیزی که در مورد ضخامت این کالا شاید برایتان جالب باشد برابری ضخامت نایلکس دسته دار رنگی با کیسه زباله رولی یا کیسه زباله فله است.
معمولا برای نایلکس دسته رکابی رنگی و کیسه زباله ها ضخامتی بین ۲۵‌ الی ۳۵ میکرون را در نظر می گیرند البته برای طرح شفاف یا نایلکس شفاف رنگی درجه یک ضخامت کمتری را در نظر می گیرند تا از لحاظ تعداد برگ در هر کیلو مقرون بصرفه تر باشد ضخامتی که برای طرح شفاف درجه یک در نظر میگیرند بین ۲۰ الی ۲۵ میکرون است.

قیمت نایلکس دسته رکابی

پرتعداد بودن و درجه یک بودن پلاستیک رکابی شفاف

پرتعداد بودن نایلکس رکابی مسئله مهمی برای مصرف کنندگان این کالا که همان فروشنده های فروشگاه ها هستند میباشد سلیقه مردم در خرید هر کالایی و خصوصا نایلکس های فله دسته رکابی ، متناسب با شرایط درآمد خودشان و افراد عادی است.
در چند سال اخیر بسیاری از مردم از لحاظ مادی واقعا در سطح خوبی نیستند و ترجیحشان بر این است که محصولی خوب را با قیمتی ارزان تهیه کنند.
پرتعداد بودن نایلکس و نایلون دسته دار از نکات بسیار حائز اهمیتی است که در خرید های عمده تاثیر گذار است و حتی الامکان خریداران و مشتریان سعی دارند تا بیشترین تعداد برگ را در هر کیلو از نایلکس در اختیار داشته باشند.
پرتعداد بودن نایلکس رابطه مستقیمی با درجه یک بودن آن دارد و هر چه کیفیت مواد اولیه و مرغوبیت آن بیشتر باشد میتوان ضخامت آن را تا حد امکان کم کرد در حالی کشسانی خوبی داشته باشد.

 

قیمت نایلکس دسته رکابی شفاف سایز ۳۰×۴۰

سایز ۳۰×۴۰ نایلکس رکابی شفاف که آن را به عنوان ۲ کیلویی هم میشناسند جزو خرید های همیشگی فروشگاه هایی مثل خاروبار فروشی ها و میوه فروشی ها است.
در حال حاضر که در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۱ هستیم نرخ خرده فروشی این محصول بین ۴۲ الی ۴۳ هزار تومان است ولی عمده خریداران گرامی می توانند با بالا بردن سفارشات خود ، کالا را حتی به زیر قیمت بازار و به طور مستقیم از کارخانه های تولیدی به قیمت ۳۴ الی ۳۶ هزار تومان تهیه کنند.

قیمت نایلکس دسته رکابی

ارائه قیمت نایلکس دسته رکابی و کاتالوگ آنلاین

ارائه کاتالوگ و قیمت نایلکس دسته رکابی آنلاین یکی از مهم ترین خدماتی است که شرکت های معتبر تولیدی که علاوه بر فروش حضوری ، فروش اینترنتی را هم برای راحتی بیشتر خریداران راه اندازی کرده اند.
شما از هر شهر یا روستایی در کشور که باشید به راحتی میتوانید با باسابقه ترین آنها از طریق سرچ اینترنتی ارتباط گرفته و بروز ترین نرخ اقلام و مواد اولیه را در اختیار داشته باشید.
ضمن اینکه در صورت قصد خرید صد درصدی از این شرکت ها نیازی نیست که همان سفارش اول را حجم بالا انتخاب کنید بلکه میتوان مقدار بسیار کمی از محصول را در ابتدا دریافت نمونه و پس از بررسی و صحت سلامت کالا ، اقدام به سفارش کلی کنید.
برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ تنها کافیست با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا یک پیامک به آن ارسال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *