قیمت نایلون عرض ۳ متر

قیمت نایلون عرض ۳ متر و در مدل ها و کیفیت های مختلف از طریق این مجموعه تولیدی و پخش عمده محصولات پلیمری به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام میگردد. نایلون ها امروزه کاربرد ویژه ای در بحث بسته بندی و پوشش محصولات مختلف دارند از این جهت تنوع کالا در این حوزه بسیار زیاد شده و کاخانجات بزرگ کشور هم توجه بیشتری به تولید نایلون ها مطابق خواسته مصرف کننده ها دارند. نایلون های عرض ۳ متر ، ۴ متر و ۶ متر جزو کوچکترین مدل های پلاستیک عریض هستند که اتفاقا جزو پرفروش ترین ها هم میباشند. کمتر کسی این دسته از نایلون ها را تک لا سفارش داده و عمدتا نایلون عریض ضخیم را بصورت دو لا خریداری میکنند. در ادامه به معرفی کامل تر و قیمت نایلون عرض ۳ متر خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون عرض ۳ متر

معرفی نایلون با عرض های مختلف و کاربرد آن

پلاستیک های نایلونی عریض عمدتا برای مصارف گلخانه ای و کشاورزی مورد مصرف قرار می گیرند، اما می توان از آن ها برای مصارف دیگر هم استفاده کرد.
در بحث کشاورزی و گلخانه ها استفاده از نایلون شفاف در هر متراژی که باشد ، باعث انتقال هر چه بهتر نور به داخل محیط کشت شده و رشد گیاهان را تسریع می بخشد.
از این نوع پلاستیک های پلیمری عریض همچنین می توان برای مسقف کردن مزرعه های پرورش قارچ و سایر گیاهان و محصولات دیگر هم بهره برد.
همچنین برای پوشش سقف گلخانه ها نیز از این نوع UV دار این نایلون ها استفاده میکنند.
مصرف دیگر این نوع نایلون ها در بحث ساختمان سازی و صنایع عمرانی میباشد.
بسیاری از فعالان حوزه ساخت و ساز ، پلاستیک های عریض را به نام نایلون فوندانسیون یا نایلون شناژی فنداسیون هم میشناسند.
دوام و مقاومت بالای آن ها در برابر پارگی و سوراخ شدگی موجب شده تا بتوان از این نوع نایلون ها برای عدم نشت سیمان و آب هنگام ساخت ساختمان استفاده کرد.

قیمت نایلون عرض ۳ متر

چه افزودنی هایی در قیمت نایلون عرض ۳ متر تاثیر دارد؟

از آنجاییکه این نایلون ها مستقیما با محصولات غذایی در تماس نیستند میتوان از درجه بندی های پایین تر هم استفاده کرد یعنی افزودنی های بازیافتی و گرانولی در حد کمی در تولید اضافه میشود تا در نهایت کمی از کیفیت کالا کاسته شود و به همان اندازه قیمت نهایی آن پایین بیاید.
دسته دیگری از افرودنی ها هم وجود دارند که متناسب با شرایط مصرف شما میتوان از درجه کیفیت نایلون کم و یا زیاد کرد.
به طور مثال اگر نایلون کشاورزی عریض۳ متر یا ۶ متر برای گلخانه ها در نظر گرفته شود ، حتما باید مقدار UV آن مشخص شود هر چقدر UV نایلون بیشتر باشد قیمت محصول هم بالاتر خواهد بود.
از مواد اضافی و افزودنی های دیگری که در قیمت نایلون عرض ۳ متر ، ۴ متر و ۶ متر تاثیر زیادی می گذارد میتوان به IR که برای محافظت در برابر مادون قرمز است ، ANTI FOG افزودنی ضد شبنم ، ANTI VIRUS آنتی ویروس ، ANTI OXIDENT آنتی اکسیدان و EVA اشاره کرد.
خاطر نشان میشود که اضافه کردن یا کاهش هر مقدار از این افزودنی ها توسط کارشناسان ما از شما پرسیده خواهد شد تا بهترین محصولی که به کارتان بیاید را دریافت کنید.

قیمت نایلون عرض ۳ متر

مزیت ها و ضخامت نایلون عریض مجموعه آلوین

نایلون هایی که تا بحال از طرف مجموعه ما برای شرکت هایی که در زمینه کشاورزی و گلخانه ها فعالیت داشته اند ارسال شده بجز قیمت رقابتی دارای شاخصه هایی هم بوده اند که باعث شده تا این افراد همواره کالاهای خود را از ما تهیه کنند.
ما میتوانیم انواع نایلون عریض را بصورت ۲ لایه ، ۳ لایه ، ۴ لایه و ۵ لایه در عرض های مد نظر شما تولید کنیم.
طبیعتا نایلون ۲ لایه در عرض ۳ متر یک نایلون با عرض ۶ متر را تحویل شما خواهد داد ضمن اینکه به غیر از مدل شفاف ، ما میتوانیم این پلاستیک ها را در رنگ های مختلف تیره و روشن برای شما تولید کنیم.
این شرکت به طور پیش فرض نایلون های سفارشی شما را با مواد درجه یک بدون کربن تهیه میکند البته شما میتوانید میزان درجه یک بودن پلاستیک را به هر میزان که میخواهید تغییر دهید.
اما اگر نایلون درجه یک شفاف باشد و افزودنی های آن مثل UV به مقدار لازم باشد میتوانید انتظار داشته باشید که نایلون در برابر نور خورشید مقاوم باشد ، درجه حرارت لازم را برای رشد گیاهان در بحث گلخانه و زمین کشاورزی فراهم کند و در نهایت بهترین پوشش و‌ محافظ برای امور کشاورزی باشد.

قیمت نایلون عرض ۳ متر

قیمت نایلون عرض ۳ متر بصورت تناژ

این مجموعه با ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار تن در سال آمادگی عقد هر گونه قرار دادی را با اداره جات کشاورزی و یا سایر نهاد های دیگر دارد.
قیمت نایلون عرض ۳ متر در این مجموعه به دلیل اینکه عمده مواد اولیه ما از طریق سهمیه بورس خریداری میشود از نرخ پایین تری نسبت به شرکت های دیگر برخوردار است و این یک فرصت استثنایی برای شرکت های داخلی و تجار عزیز است که با سودی بسیار عالی این کالا را سفارش دهند.
در پایان این نکته را هم به خاطر بسپارید که برای همه نوع نایلون بسته بندی خشکبار یا حبوبات ، نایلون شیرینگ ، نایلون عریض و نایلون خیاری میتوانید روی همکاری با ما حساب کنید.
مجموعه بزرگ آلوین برای هر محصولی که تولید میکند ، ضمانت کیفیت و ضمانت قیمت را هم به مشتریان ارائه میکند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش کالا میتوانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *