قیمت نایلون عرض ۲ متر

قیمت نایلون عرض ۲ متر دو لا و تک لا از طریق این مجموعه تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی به حضور خریداران عزیز در سراسر کشور اعلام می گردد. نایلون ها در عرض های مختلف برای مصارف صنعتی کاربرد بسیار فراوانی دارند همچنین در بحث صنایع کشاورزی از این دسته نایلون ها به عنوان پوششی برای محافظت از گلخانه ها و زمین های کشاورزی استفاده میشود. در کارخانه ها به طور پیش فرض نایلون عرض دو متر را به صورت یک متری دولا تولید می کنند و پس از برش از بغل پلاستیک به حالت تک لای دو متری در می آید. برای همین در زمان سفارش این محصولات حتما باید به جزییات دقت کنید تا اشتباه و پشیمانی پس از دریافت کالا برای شما به وجود نیاید.

قیمت نایلون عرض ۲ متر

معرفی نایلون عرض ۲ متر و کاربرد آن

نایلون عرض ۲۰۰ سانتی متر ، با توجه به نوع مصرف ، از  ضخامت های گوناگونی برخوردار می باشد و به در ۹۰ درصد مواقع در حالت رول تولید و به فروش می رسد پس انتخاب ضخامت و ابعاد آن کاملا دست شماست و به راحتی می توانید بنا به شرایطی که دارید ابعاد و ضخامت مد نظرتان را سفارش دهید.
از نایلون های با عرض ۲۰۰ سانتی متر یا همان ۲ متر ، بیشتر در صنایع ساختمانی و کشاورزی جهت پوشش گلخانه ها ، کاور اطراف دیواره ساختمان ها برای پوشش موقت مصالح در مقابل برف و باران ، دام پروری و پرورش انواع سیفی جات استفاده میشود.
این پلاستیک ها که در زمره نایلون های ضخیم قرار میگیرند ، به مانند دیگر محصولات هم نوع مثل نایلون گلخانه ای ، نایلون کشاورزی و نایلون خیاری ، بر پایه مواد پلی اتیلنی درجه یک تهیه میشوند و هر رول آنها بین ۱۰ الی ۵۰ کیلو میتواند باشد.
شاید با دیدن شفافیت آنها فکر کنید که این نایلون ها بسیار ساختار شکننده ای دارند و به راحتی پاره میشوند در حالی که اصلا اینگونه نیست و استحکام نایلون های عریض ،حتی در طرح های نازک هم بسیار بالاست و مقاومت خیلی خوبی در برابر ضربه و سرما از خود نشان می دهند.

قیمت نایلون عرض ۲ متر

مشخصه پلاستیک پلیمری عرض۲ متر

فرقی که در نایلون های عرض ۲ متر با عرض ۱۰ متر هست ، در ضخامت بالای پلاستیک های عریض تر است اما این نکته را هم فراموش نکنید که نایلون های ۲ متری هم ضخامت و کشسانی بسیار مناسبی برخوردار هستند.
اگر بخواهیم به صورت کلی مشخصات پلاستیک شفاف عرض ۲۰۰ سانتی متر را بگوییم ، میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم کشسانی فوق العاده خوب
کیفیت رنگ یا شفافیت عالی
مقاوم در برابر اشعه های مضر خورشید و نور فرا بنفش و همچنین گرمای خورشید
ضد الکتریسیته
مقاومت در برابر پارگی و سوراخ شدگی
انعطاف پذیری برای بسته بندی و یکدست بودن
این نایلون ها که به صورت تک لایه و یا دو لایه تولید می شوند ضمن اینکه به دلیل محکم بودن ، از نایلون های عرض ۲ متر برای صنایع عمرانی مثل ساخت و ساز و جلوگیری از نشست سیمان و نفوذ آب در بتن ها نیز استفاده میشود.

قیمت نایلون عرض ۲ متر

قیمت نایلون عرض ۲ متر در بسته بندی مختلف

شما میتوانید نایلون عرض ۲ متر را در بسته بندی های رولی و دوخت خورده (برش خورده) از ما دریافت کنید بدیهی است که قیمت نایلون عرض ۲ متر در مدل رولی طاقه ای کمتر از مدل برش خورده است.

نکات مهم در سفارش پلاستیک عریض

در ابتدا مساحت مورد نظر خود را برای بسته بندی یا پوشش حساب کرده و سپس طول و عرض پلاستیک را انتخاب کنید ، نایلون ها در عرض های مختلف درجه ۱ رنگ شفاف تر از مدل درجه ۲ و ۳ هستند پس در صورت مشاهده زردی و ماتی نایلون به سادگی میتوانید محصول بی کیفیت را تشخیص دهید.
بوبین های رول نایلون عریض ضخیم در عرض های کوتاه حدود ۳ کیلوگرم و عرض های بلند حدود ۴ کیلوگرم است برای همین در زمان خرید از وزن توپی داخل طاقه مطمئن باشید ، از کشیدن زیاد در حین نصب نیز بپرهیزید.

قیمت نایلون عرض ۲ متر

قیمت نایلون عرض ۲ متر درجه یک شفاف

ما در این مجموعه انواع نایلون در عرض های مختلف را برای شما با نازلترین نرخ بازار تهیه میکنیم برای سفارش محصول در اندازه و بسته بندی دلخواه تان تنها کافیست مشخصات نایلون مد نظر خود را به همکاران ما در واحد فروش ارائه داده تا در سریع ترین زمان سفارش شما را تولید و به دست شما برسانیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *