قیمت نایلون دسته دار

قیمت نایلون دسته دار کیلویی شفاف بصورت عمده از طریق این مرکز تولیدی و پخش محصولات پلاستیکی ، به حضور تمامی خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام میگردد. همانطور که برای تمیز کردن یک مکان به جارو نیاز است ، برای فروشنده ها هم نایلون ها مهم ترین محصول هستند که نه برای خودشان بلکه برای مشتریانشان استفاده میکنند. جالب اینجاست با اینکه میزان مصرف این کیسه های پلاستیکی بالاست اما کمتر فروشنده خرده ای آن را به صورت عمده خرید میکند و اکثرا مایلند تا چند صد گرم یا یک‌ کیلو گرم در طول روز تهیه و روز بعد دوباره همان مقدار را بخرند. چون حجم زیادی از این کیسه ها در طول روز خرید و‌ فروش میشود ، قطعا باید تنوع زیادی هم از لحاظ رنگ و سایز آنها وجود داشته باشد و از این نظر کارخانه های تولید کننده به خوبی عمل کرده اند و مطابق با سفارشات مشتریان ، انواع گوناگونی را تهیه و به بازار عرضه کرده اند. در ادامه به میزان بهداشتی بودن ، سایز های مناسب این پلاستیک ها برای مغازه ها و تفاوت قیمت نایلون دسته دار شفاف و غیر شفاف خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون دسته دار

میزان بهداشتی بودن نایلون های رکابی

اگر نوع درجه یک نایلون های بدون رنگ این محصولات را تهیه میکنید ، خیالتان از بابت بهداشتی بودن آن کاملا راحت باشد به همان میزان که به کیسه فریزر چسبی یا ساده که برای بسته بندی مواد غذایی و خوراکی اعتماد دارید ، به این نایلون ها هم میتوانید اعتماد کنید.
اما نوع درجه دو داستان متفاوتی دارد خصوصا اگر کیسه رنگی باشد بسیاری از برند های معتبر برای تولید این کالا در درجه کیفی نوع دو از همان مواد اولیه درجه یک استفاده میکنند و سپس ضخامت آن را کاهش میدهند.
اما برخی از آنها از مواد ضایعاتی هم استفاده میکنند با اینکه خطر چندانی متوجه مصرف کننده نیست و برای قرار دادن بسیاری از وسایل میتوان آنها را مصرف کرد ، اما بهتر است برای چیزهایی مثل گوشت و میوه به جای نایلون های رنگی از همان کیسه های بدون رنگ استفاده شود.

تفاوت های نایلون های فریزری و دسته دار

تفاوت این دو بیشتر در نوع کاربرد آنها است طراحی کیسه های رکابی یا همان دسته دار به گونه ای است که بتوان بیشترین حجم ممکن مواد و وسایل مختلف را درون آن قرار داد چرا که خاصیت نایلونی آنها طوری است که ذاتا ضخیم و محکم تر از فریزر ها هستند.
ولی کیسه های فریزری برای نگهداری طولانی مدت موادی به کار میروند که وزن چندانی هم ندارند نایلون های دسته دار از پلی اتیلن سبک هستند و به همین خاطر براق و نرم هستند و به همین خاطر هنگام مچاله کردن آنها ، صدای کمی به گوش میرسد.
ولی نایلون فریزر  از پلی اتیلن سنگین هستند و در هنگام مچاله شدن صدای بیشتری دارند و خشک تر و نازک تر از پلاستیک های دسته دار هستند.
در واقع مواد اولیه  این دو محصول و همچنین ضخامت هایی که برای هر یک از آنها در نظر میگیرند تفاوت های میان آنها و همچنین تفاوت های قیمت نایلون دسته دار و فریزری را ایجاد میکند.

قیمت نایلون دسته دار

کدام سایزهای پلاستیک رکابی مناسب فروشگاه ها است؟

این کیسه های پلاستیکی مختص استفاده برای فروشنده ها طراحی شده است و قابلیت این را دارند که تا حد امکان پر شوند بدون اینکه دچار پارگی بشوند.
ولی مقدار وزنی هم که این کیسه ها تحمل میکنند باید نسبت به سایزشان منطقی باشد فروشگاه های عرضه مواد خوراکی ، غذایی و میوه بیشترین میزان مصرف این نایلون ها را در سایز های یک کیلویی تا ۵ کیلویی دارند.
البته فروشگاه هایی مثل اسباب بازی فروشی یا ابزار فروشی هم وجود دارند که از سایز های بزرگ این کیسه های دسته دار استفاده میکنند.
ولی در کل بیشترین سایز مصرفی فروشنده ها از این محصولات در ابعاد ۲۵×۴۰ ، ۳۵×۴۶ و ۵۵×۴۰ است که به ترتیب ۲ کیلویی ، ۳ کیلویی و ۵ کیلویی نام گذاری میشوند.
ضمن اینکه قیمت نایلون دسته دار بر حسب ابعاد تعیین نمیشود بلکه بر اساس وزن تعیین میگردد.

دلایل بیشتر شدن تولید و قیمت نایلون دسته دار

با وجود مشکلاتی که کارخانه های تولید کننده ، برای تهیه محصولات مختلف پشت سر میگذارند و نرخ کلی تمامی اقلام تولیدی به سمت افزایشی شدن پیش میرود.
ولی همچنان تعداد کارخانه ها و تولیدی هایی که محصولات پلاستیکی و پلی اتیلنی تهیه میکنند رو به بیشتر شدن است اما چه دلیلی وجود داشته که این کالا با وجود تامین نیازهای تمامی شهرهای کشور باز هم به تیراژ تولید آنها اضافه میشود.
مهم ترین دلیل آن رو آوردن برند های بزرگ به صادرات محصولاتشان است تا اینکه بخواهند تمامی اجناسشان را با ارز داخلی بفروشند.
تجار سایر کشورهای همسایه به دلیل کیفیت و قیمت بسیار عالی کالاهای ایرانی همواره به دنبال ایجاد روابطی برای بیشتر کردن این مراودات بوده اند.
تفاوتی که در فروش خارجی برای این تجار وجود دارد این است که چون آنها خرید نایلکس دسته دار یا خرید کیسه فریزر و هر محصول دیگری را با ارزهای خارجی انجام میدهند ، بالا رفتن قیمت محصولات کارخانه ها چندان برایشان اهمیتی ندارد.
چون همانطور که نرخ کالا بالا میرود ، ارزش ارزهای خارجی نسبت به پول ما بیشتر میشود  ولی در بازار داخل مبادلات با واحد تومان انجام میشود و افزایش قیمت نایلون دسته دار و سایر نایلکس ها که به خاطر تورم و هزینه های زیر ساختی است ، فشار زیادی را به عمده خریداران و حتی خود فروشندگان و صاحبان شرکت های تولیدی وارد میکند.

قیمت نایلون دسته دار

تفاوت قیمت نایلون دسته دار شفاف و غیر شفاف

این تفاوت دقیقا به همان مسئله کیسه های درجه یک و درجه دو برمیگردد نایلونی که کدر باشد ، حتی اگر غیر سفید و رنگی باشد در حدی که به سختی بتوان محتویات داخل آن را مشاهده کرد ، صددر صد از مواد اولیه نامرغوبی تهیه شده و یا افزودنی های دیگری به مواد اولیه اضافه کرده اند که باعث شده محصول نهایی کدر باشد.
اما پلاستیک های نایلونی شفاف مواد درجه یکی دارند و چه در حالت ضخیم و چه در حالت نازک تهیه شوند ، براق بودن و شفافیت خود را از دست نمیدهند.
همانطور که میدانید در هر محصول خاص تفاوت قیمت وجود دارد و‌ در مورد قیمت نایلون دسته دار شفاف و غیر شفاف ، کاملا طبیعی است که درجه کیفی نوع دو کمتر و نرخ پایین تری هم دارد.
البته برخی از مشتریان ، شخصا چنین اجناسی را با توجه قیمت پایینی که دارند از تولید کننده میخواهند پس در صورت خرید عمده نایلکس دسته دار اگر در کنار نایلون هایی با بهترین درجه کیفی ، نایلون های بی کیفیت و بسیار نازک را مشاهده کردید ، تعجب نکنید چون سفارش بسیاری از خود خریداران است.

ارائه مناسبترین قیمت نایلون دسته دار کیلویی شفاف

برای تهیه عمده این دسته از محصولات بهتر است به سایت های کارخانه های معتبر برند مراجعه کنید.
شرکت تولیدی به طور کلی تنها در حجم های بالا با افراد خریدار کار میکند و جنس میدهد اما شرکت هایی هم هستند که مسئولان فروش خود را برای خرید های غیر عمده مشتریان و حتی پاسخ به سوالات مشتریان به صورت شبانه روزی در فضای اینترنت فعال گذاشته اند.
کار و تخصص اصلی این فروشنده های مجرب ، ارائه خدمات قبل و پس از فروش محصول است و همواره مناسبترین قیمت نایلون دسته دار کیلویی را به مشتریان ارائه میکنند چرا که کالا را بدون هیچ واسطه ای و مستقیما از محل تولیدی ارسال میکنند.
همانگونه که در قسمت بالا هم گفته شد تنوع مختلف و زیادی در این دسته از کالاها وجود دارد و‌ برای اطلاع هر چه بیشتر و بهتر درباره جزییات هر یک این نایلکس ها و همچنین اطلاع از آخرین قیمت نایلون دسته دار ، کیسه فریزر فله یا رولی ، کیسه زباله رولی ، سفره های یکبار مصرف ، لیوان و ظروف یکبار مصرف تنها کافیست تا با شماره قرار داده شده در انتهای همین صفحه تماس بگیرید و یا اطلاعات خود را در فرم قرار دهید تا همکاران ما با شما جهت مشاوره رایگان ارتباط برقرار کنند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *