قیمت نایلون بسته بندی ناگت

قیمت نایلون بسته بندی ناگت ، شنیسل و میگو در مدل ها و طرح های مختلف از طریق این مجموعه تولیدی و فروش عمده محصولات پلی اتیلنی به حضور خریداران و تولید کنندگان عزیز ارائه می گردد. یکی از مواد غذایی که در چند سال اخیر سهم زیادی در بین خرید ماهیانه مایحتاج غذایی مردم داشته اند ، ناگت ها هستند. ناگت ها در حالی به همراه شنیسل و میگو به غذاهای آماده و پرطرفداری تبدیل شده اند که کمتر به بسته بندی فوق العاده آنها توجه شده. عمدتا کارخانجات تولید کننده این محصولات از نایلون برای بسته بندی استفاده می کنند و طبیعتا مقرون بصرفه بودن از اولویت های اساسی هر تولید کننده ای میباشد. در ادامه به ویژگی ها و همچنین قیمت نایلون بسته بندی ناگت ، شنیسل و میگو برای حجم تناژ خواهیم پرداخت.

قیمت نایلون بسته بندی ناگت

 

خصوصیات مهم نایلون شنیسل و ناگت

نایلون هایی که برای بسته بندی این دسته از مواد خوراکی مورد استفاده قرار میگیرند‌ ، تقریبا در صددرصد مواقع به رنگ شفاف و همراه با چاپ اختصاصی هستند‌.
شفافیت مهم ترین خواسته تولید کنندگان است چراکه برای دریافت مجوز فروش ، استفاده از پلاستیک بسته بندی شفاف که نسبت به مدل های رنگی بهداشتی تر است ، الزامی میباشد.
شما حتی از بیرون کیسه ، محتویات داخل کیسه را هم میتوانید شمارش کنید.
کشش و استحکام پلاستیک بسته بندی شنیسل و میگو بسیار بالاست و برای باز کردن پاکت ، یا باید از قسمت دوخت شده و یا باید با چاقو اقدام به پاره کردن قسمت بالایی نایلون کنید.
نکته بسیار مهم درباره کاور پلاستیکی مواد خوراکی ، استفاده از مواد فود گرید برای تولید نایلون است.
پلاستیک های بسته بندی مواد غذایی حتما باید از درجه یک ترین مواد اولیه پتروشیمی تهیه شده باشند تا سلامت مصرف کننده محصول به طور کامل حفظ شود.
به علاوه این پلاستیک ها به گونه ای تولید میشوند که پس از استفاده قابل تجزیه پذیری داشته باشند.

قیمت نایلون بسته بندی ناگت

 

سفارشات روتین پلاستیک بسته بندی ناگت و میگو

عمدتا قیمت نایلون بسته بندی ناگت ، شنیسل ، میگو ، پنیر پیتزا ، خمیر پیتزا ، سیب زمینی خلالی و ….. به صورت برش خورده و کیلویی اعلام میشود.
سفارشات همیشگی این دسته از نایلون ها بصورت پاکتی میباشد. پاکت هایی ضخیم و یک طرف باز که از طرف دیگر دوخت شده و بیشتر در سایزهای ۳۰×۳۰ ، ۴۰×۳۰ ، ۴۰×۴۰ و ۵۰×۴۰ سفارش داده میشوند.
البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که همه نایلون های تولیدی در این مجموعه بر اساس نیاز و نظر شما تهیه خواهد شد.

قیمت نایلون بسته بندی ناگت

 

قیمت نایلون بسته بندی ناگت و شنیسل در حجم تناژ

یقینا انتظار نداریم که یک فروشگاه کوچک‌ برای خرید و سفارش نایلون بسته بندی با ما تماس بگیرد و هدف ما ایجاد همکاری با تولید کنندگان صنایع غذایی و خصوصا کارخانجات تولید ناگت ، شنیسل و میگو است.
ما بهترین کیفیت نایلون بازار را با کمترین قیمت ممکن برای همکاری در نظر میگیریم تا بتوانیم در حجم تناژ انواع نایلون بسته بندی را در ابعاد و طرح های مختلف برای شما تهیه کنیم.

قیمت نایلون بسته بندی ناگت

 

قیمت نایلون بسته بندی ناگت و میگو به صورت چاپی

نایلونی که برای بسته بندی انواع مواد خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد معمولا بصورت ساده نیست و همواره شرکت های تولید کننده این محصولات علاقه دارند تا با چاپی نمودن پلاستیک ، تبلیغات خود را در صنایع غذایی در بین مصرف کنندگان بیشتر کنند‌.
به همین جهت ما نیز با استفاده از دستگاه های چاپ شش رنگ این امکان را فراهم کرده ایم تا نایلون های سفارش داده شده با کیفیتی خوب و چاپ اختصاصی شما در اختیارتان قرار گرفته بشود.
جهت اطلاع از قیمت این محصول و سایر اقلام تولیدی اعم از نایلون خیاری ، نایلون شیرینگ حرارتی ، نایلون زباله فله یا رولی و نایلون فریزری میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *