قیمت عمده کیسه زباله بند دار

قیمت عمده کیسه زباله بند دار درجه یک و دو از طریق مجموعه آلوین پلاست به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام می گردد. جدید ترین و بهترین مدل طراحی شده جهت جمع آوری و تفکیک پسماند های دور ریز همین کیسه زباله ضخیم بندی یا به عبارتی نخ دار میباشد. تولید کنندگان این دسته از محصولات با علم به اینکه قیمت کیسه زباله رولی و فله از مدل بند دار کمتر است ، سعی دارند به نحوی بتوانند این محصول را جایگزین کیسه زباله رولی و ساده فله کنند چرا که استفاده از پلاستیکی که به وسیله نخ های قرار داده شده بر روی آن ، کیسه را از سطل بلند کرده و حمل کرد ، قاعدتا راحت تر است. در ادامه به کاربرد ، مزیت ها و همچنین دلایل افزایش میزان قیمت عمده کیسه زباله بند دار خواهیم پرداخت.

قیمت عمده کیسه زباله بند دار

 

وجه مشترک و تمایز پلاستیک زباله بند دار و فله

نایلون های زباله بند دار یا بصورت ساده در کیسه های ۱۰ و ۲۵ کیلوگرمی و یا بصورت رول شده ۲۰۰ رولی در یک گونی بسته بندی میشوند.
البته بسته بندی خرده محصول که توسط بعضی کارخانه ها ، تخصصی انجام میشود ، در حالت تک‌ رول میباشد ولی نایلون های زباله فله تنها در حالت ۲۵ کیلویی عرضه میشوند.
هر دو محصول در سایزهای مختلفی به فروش میرسند اما قیمت آنها هرگز نمی تواند یکسان باشد چراکه فرآوری نایلون های نخ دار پیچیده تر است.
ضمن اینکه رنگ‌ های مختلفی از هر دو کالا در بازار وجود دارد و هر کس میتواند متناسب با شرایط مصرف خود ، رنگ خاصی را انتخاب نماید.
در کل مدل بند دار ضخیم تر ، شکیل تر و راحت مصرف تر از مدل فله میباشد و تنها پوئن منفی آن قیمت بالاترش از سایر محصولات هم نوع میباشد.

قیمت عمده کیسه زباله بند دار

 

دلایل افزایش میزان قیمت عمده کیسه زباله بند دار

با تجربه های بازار به خوبی می دانند که وقتی مصرف یک نوع خاص از هر کالایی بالاتر برود ، یعنی میزان تقاضا و عرضه بالا باشد ، ارزش محصول نیز بیشتر خواهد شد.
با وجود قیمت بالاتر کیسه زباله نخ دار اما آسان مصرف بودن و کیفیتش به قدری در میان مردم زیاد شده که حتی کشورهای همسایه مثل پاکستان ، ترکیه ، عراق و ترکمنستان سفارشات سنگینی را برای آن ارائه می دهند.
در داخل نیز با وجود کوچک تر شدن سفره مردم و‌ علاقه بیشتر آنها به خرید کیسه زباله ارزان قیمت ، بازهم شاهد افزایش تولید و خرید و فروش هستیم.
بررسی این موضوعات به ما نشان می دهد که پلاستیک آشغال بندی جایگاه خود را در بازار پیدا کرده و با وجود تورمی که بر کشور حاکم است طبیعتا نرخ عرضه عمده آن نیز هر هفته و هر ماه افزایش خواهد یافت.

قیمت عمده کیسه زباله بند دار

 

کاربرد ،‌ دوخت و ابعاد مختلف پلاستیک زباله نخ دار

کیسه آشغال بند دار سایز های خیلی بزرگی ندارند و چون بیشتر برای منازل ، ادارات ، رستوران ها ، مراکز تفریحی و هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند ، اکثریت کارخانه های تولید کننده آنها را در ابعاد ۵۰×۶۰ ، ۵۵×۷۰ ، ۵۰×۶۵ ، ۶۰×۸۰ تهیه و به فروش می رسانند.
ضمن اینکه این محصول از دوخت فوق العاده ویژه ای برخوردار میباشد انتهای کیسه به مانند سایر پلاستیک های بازیافتی ، دو دوخت است ولی تنها همین مدل از دوخت بغل بهره مند است دلیل دو دوخت تولید کردن این کالا هم مطمئن شدن مصرف کننده از عدم سوراخ شدگی و چکه کردن مایعات به بیرون کیسه است.

قیمت عمده کیسه زباله بند دار

 

قیمت عمده کیسه زباله بند دار جهت صادرات

عزیزانی که تجربه خرید عمده کیسه زباله را از مجموعه ما داشته اند ، اکثرا آن را برای صادرات به کشورهای همسایه خواسته اند طبیعتا این عزیزان همه تجار حرفه ای نیستند و خبر خوبی که مجموعه آلوین به این عزیزان می دهد ، ارائه پوشش خدمات صادراتی از طرف شرکت میباشد.
همکاران زبده ما در واحد فروش خارجی با تجربه ای که در این زمینه دارند می توانند شما عزیزان را در این امر همراهی و کمک کنند تا فرآیند کلی خرید تا دریافت در محل تحویل توسط مشتری به ساده ترین شکل ممکن پیش برود.
عمده فروشان داخلی هم جهت اطلاع از قیمت عمده کیسه زباله بند دار و انواع کیسه فریزر و نایلکس دسته دار می توانند با شماره زیر تماس گرفته و همه اطلاعات لازمه را از مشاوران ما دریافت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *