قیمت عمده نایلکس دسته دار

قیمت عمده نایلکس دسته دار شفاف و مشکی درجه یک از طریق این مرکز تولیدی و پخش محصولات پلاستیکی به حضور خریداران گرامی در سراسر کشور اعلام میگردد. استفاده از نایلکس های دسته رکابی در فروشگاه های خرده فروشی که به ظاهر خشک و استحکام فوق العاده شهرت دارند به قدری نهادینه شده که واقعا جایگزینی برای نبود یا کمبود آنها نمیتوان یافت یا بهتر بگوییم چیزی بهتر از این محصول نمیتواند جمع کننده و حمل کننده کالاهای ضروری و غیر ضروری مردم باشد و قیمتی پایین تر نیز داشته باشد. این کیسه های پلاستیکی در دو نوع شفاف و مشکی بسیار پرمتقاضی هستند و تقریبا میتوان گفت که هشتاد درصد از مصرف روزانه توسط مردم همین دو مدل هستند ضمن اینکه ویژگی های نایلکس رکابی سبب شده تا گزینه خیلی خوبی برای کارهای چاپی و تبلیغاتی نیز باشند. در ادامه به تفاوت قیمت عمده نایلکس دسته دار در رنگ های گوناگون ، تاثیر عاج داشتن و میخ دار بودن در قیمت عمده نایلون رکابی و همچنین استعلام آنلاین نرخ انواع نایلون دسته دار و نایلکس خواهیم پرداخت.

قیمت عمده نایلکس دسته دار

تفاوت قیمت عمده نایلکس دسته دار در رنگ های گوناگون

قبل از اینکه به نرخ عمده محصولات نایلونی فروشگاهی بپردازیم ، باید بگوییم که قیمت پایه هر کدام از محصولات پلاستیکی دسته رکابی با یکدیگر متفاوت است.
معمولا نایلکس رکابی شفاف بالاترین قیمت را دارد زیرا باید از بهترین مواد اولیه تهیه شود و مواد اولیه این نوع ، خاص است و‌ برای همین هم گرانتر در می آید ضمن اینکه در نهایت کیسه باید کاملا نرم و محکم‌ باشد و بتواند وزن هایی در این حد که کاملا کیسه پر شده باشد را تحمل کند.
بعد از نوع شفاف ، کیسه های رنگی که شامل انواع رنگ ها مثل آبی ، زرد ، قرمز ، سبز و صورتی هستند نیز فاصله قیمتی نسبتا زیادی با نوع شفاف دارند و‌ در آخر پلاستیک های مشکی به دلیل استفاده از ارزان ترین مواد اولیه ، طبیعتا ارزان ترین نرخ‌ را چه‌‌ به لحاظ عمده و چه به لحاظ خرده دارند.
قیمت عمده نایلکس دسته دار مشکی فاصله چندانی با قیمت نوع رنگی ندارد اما هر دو آنها بین سی الی چهل درصد ارزان تر از نوع شفاف هستند.

قیمت عمده نایلکس دسته دار

تاثیر عاج داشتن در قیمت عمده نایلکس دسته دار

نه تنها در کیسه های دسته رکابی پلاستیکی بلکه در انواع کیسه فریزر چسبی یا ساده و همچنین انواع کیسه زباله رولی یا کیسه زباله فله ، دون دون هایی که به آنها عاج نیز گفته میشود ،‌ بر روی سطح نایلکس مشاهده میشود.
این طرح ها تنها برای ایجاد زیبایی و تزئین بهتر محصول انجام میشود و هیچ تاثیری هم روی قیمت عمده نایلکس دسته دار ندارد.
ولی مزیت مهمی که میتوانید از آن بهره مند شوید این است که برای مصرف کنندگان یا حتی خریداران دارد در این است که در نو‌د درصد مواقع ،‌ دون دون ها یا همان عاج ها روی نایلون ها و نایلکس هایی اعمال میشوند که درجه یک هستند و میتوانید با مشاهده کردن عاج محصول ، به درجه کیفی آنها پی ببرید.

قیمت عمده نایلکس دسته دار

میخ دار بودن پلاستیک دسته رکابی به چه معناست

قطعا گذرتان به هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای افتاده‌ و‌ با نایلکس های دسته رکابی میخ دار آشنا شده اید که به دیوار نصب شده اند.
این دسته از محصولات بسیار خاص هستند و در همه مدل های فروشگاهی اعم از نایلکس های شفاف ، مشکی و رنگی وجود دارند.
منظور از میخ دار بودن آنها ، وجود‌ یک قسمت اضافه سوراخ دار در قسمت وسط پلاستیک است.
شما میتوانید آویزهایی پلاستیکی را همراه خود در فروشگاه ها داشته باشید و هر کدام از نایلکس های میخ دار یا سوراخ دار را به آویز وصل کنید یا حتی بعضی از محصولاتی که نیازی به بودن در یخچال ندارند را در همان نایلکس از دیوار یا هر جای دیگری به وسیله همان سوراخی که در وسط قرار دارد ، روی نگه دارنده نایلکس قرار بدهید.

قیمت عمده نایلکس دسته دار

استعلام بروز ترین قیمت عمده نایلکس دسته دار

با وجود گستردگی شرکت های فروش نایلکس رکابی به صورت اینترنتی ، کمتر پیش آمده که خریداران اقسا نقاط کشور برای پیدا کردن جدید ترین‌ نرخ محصولات به مشکل بخورند.
شرکت های تولیدی و تامین محصولات پلاستیکی ، که از طریق فضای اینترنت نیز فعالیت دارند ، همواره بیشترین میزان خدمات رسانی و سرویس دهی را به مشتریان داشته اند.
همچنین با وجود نمایندگان فعال آنها که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و پیگیری سفارشات هستند ، تنها با دادن یک پیام میتوانید از بروز ترین لیست قیمت اقلام تولیدی کارخانه ها مطلع شوید و در صورت مورد تایید بودن قیمت عمده نایلکس دسته دار و همچنین کیفیت آن ، خرید خود را انجام دهید.

قیمت عمده نایلکس دسته دار

شرکت تولیدی و توزیع نایلون و نایلکس در سایزهای مختلف

مجموعه آلوین پلاست با سرمایه گذاری در بخش فروش اینترنتی و استخدام کارشناسان مجرب فروش سعی کرده تا باکیفیت ترین محصولات خود را با قیمتی مناسب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند.
یکی از مهم ترین دلایلی که این مجموعه توانسته در سال های گذشته مشتریان خود را حفظ کند ، ارائه نرخ های پایه است.
به دلیل اینکه خریداران داخلی و خارجی مستقیما با خود تامین کننده اصلی در ارتباط هستند ، سفارشات به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به آنان تحویل میگردد و طبیعتا قیمت عمده نایلکس دسته دار در انواع سایز ها و طرح ها به گونه ای است که رضایت حداکثری این عزیزان را جلب کند.
جهت ارتباط با مدیران فروش مجموعه و همچنین اطلاع از آخرین لیست قیمت محصولات تنها کافیست تا فرم زیر را پر کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *