قیمت عمده نایلون دسته رکابی

قیمت عمده نایلون دسته رکابی شیری و مشکی اعلا از طریق این مجموعه تولیدی و پخش محصولات پلاستیکی به خریداران گرامی در اقسا نقاط کشور اعلام میشود. دو مورد از مهم ترین محصولاتی که در حوزه نایلون بیشترین خرید و عرضه را در بازار دارند پلاستیک های دسته رکابی به رنگ شیری یا اصلاحا میلکی و همچنین پلاستیک های سیاه رنگ هستند. این دو محصول با مرغوبیتی که دارند ، رضایت حداکثری مصرف کنندگان را توانسته اند به دست آورند و حتی بسیاری از تجار کشورهای همسایه هم رو به سفارش نایلون دسته دار در انواع و اقسام رنگ ها و ضخامت های گوناگون از طریق کارخانه های تولیدی در ایران کرده اند. در ادامه به تفاوت های پلاستیک دسته دار رکابی شیری با مشکی و ارائه قیمت عمده نایلون دسته رکابی برای مرز و شهرهای خارجی طبق قوانین اینکوترمز خواهیم پرداخت.

قیمت عمده نایلون دسته رکابی

تفاوت مهم نایلون شیری و مشکی برای فروشنده ها

از مهمترین تفاوت هایی که میان نایلون شیری و مشکی است ، قیمت آنها می باشد.
قیمت عمده نایلون دسته رکابی شیری در اکثر مواقع به دلیل استفاده از مواد اولیه بهتر و درجه یک تر از کیسه دسته دار مشکی ، گرانتر است.
مورد بعدی شکیل تر بودن نایلون دسته دار شیری نسبت به مشکی است با این که هر دوی این محصولات جهت عدم مشاهده محصولات و محتویات درون کیسه می باشد اما محتویات درون نایلون شیری مشخص‌تر و قابل مشاهده تر نسبت به نایلون های مشکی هستند.
برای همین نایلون های مشکی بیشتر برای محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرند که مصرف کننده هیچ علاقه ای به دیده شدن آنها توسط دیگر افراد ندارد.
برای مثال در یک فروشگاه هایپر مارکت فروشنده همه نوع محصول را می تواند در یک کیسه دسته دار شیری قرار دهد اما چنین کاری را با کیسه رکابی مشکی انجام نمیدهد و صرفاً وسایل بهداشتی  زنان را در داخل آنها قرار میدهند.
وسایلی مثل نوار بهداشتی یا پوشک بچه از جمله وسایلی هستند که مصرف کننده حتماً تاکید میکند که فروشنده آنها را در نایلون مشکی قرار بدهد.

قیمت عمده نایلون دسته رکابی

ابعاد و کیفیت انواع کیسه دسته دار شیری و مشکی

به مانند سایر نایلون های دیگر مثل نایلون دسته دار شفاف نایلون دسته دار آبی قرمز و غیره سایز همه این نایلون ها به شش اندازه استاندارد تقسیم می شود که هرکدام از این سایز ها ابعاد کوچک ، بزرگ و متوسط را شامل می شوند.
پرفروش ترین سایز این محصول ۳۷×۴۷ است که در هر دو مورد نایلون های شیری و مشکی حدود ۱۶۰ و ۱۷۰ برگ را می دهد.
دیگر ابعاد استاندارد این محصول عبارتند از اندازه های ۳۰×۴۰ ،۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵و ۶۵×۷۵.
در صورت سفارشات حجم بالااین مجموعه و سایر مجموعه‌های تولیدی دیگر بنا به خواست شما اقدام به تولید سایزهای کوچکتر و بزرگتر از ابعادی که ذکر شد میکنند و از این بابت هیچ محدودیتی نیست.
طبیعتا وقتی شما مبلغ بیشتری را برای یک محصول می پردازد انتظاری کیفیت بیشتری هم از آن دارید.
شما برای خرید نایلون دسته دار شیری گاهی مواقع تا 50 درصد مبلغ بیشتری را نسبت به پرداخت پول برای نایلون مشکی پرداخت میکنید پس قاعدتاً باید محصول با کیفیت تری را در اختیار داشته باشید.
اما چیزی که درباره هر دو محصول صدق می کند این است که کارخانه داران و تولیدکنندگان می‌توانند این محصولات را در دو درجه کیفی برای شما تهیه کنند تا از لحاظ مالی شرایط بهتری برای مشتریان ایجاد شود.
برای مثال اگر قیمت عمده نایلون دسته رکابی شیری ۳۸ هزار تومان باشد تولید کننده می تواند با اضافه کردن مواد افزودنی دیگر قیمت را برای شما بسیار و ۳۳ هزار تومان برسانند یا اگر قیمت نایلون مشکی برای شما در حد ۲۶ و ۲۵ هزار تومان باشد میتوان آن را با موادی ارزان تر با قیمت تمام شده ۲۰ هزار تومان یا ۲۱ هزار تومان ارائه داد.

قیمت عمده نایلون دسته رکابی

دلیل کارایی بالای کیسه دسته رکابی شیری

کیسه های دسته رکابی شیری کاربرد بسیار زیادی در فروشگاه ها دارند همانطور که پیشتر هم گفته شد این دسته از محصولات با کیفیت بسیار بالایی دارند و بسیار شکیل هستند برای همین گزینه اول برای کارهای چاپی و تبلیغاتی هستند.
یکی از محصولات مهمی که قطعاً همه شما در فروشگاه های زنجیره ای مشاهده کرده اید نایلون های طرح لبخند هستند.
پلاستیک های دسته دار شکیل حتی به نسبت نوع درجه یک طرح شیرینی ساده قیمت کمتری دارند یعنی سفارش‌دهنده تاکید روی ضخامت نداشته بلکه تاکید روی ارزان تمام شدن و ضخیم نبودن پلاستیک و همچنین چاپ باکیفیت آن بوده است.
با بررسی این موارد می‌توان به این نتیجه رسید که این محصولات جای مانور خیلی خوبی برای انواع اقسام کارهای تبلیغاتی دارند پس یقینا پر مصرف ترین و پر فروش ترین کیسه دسته رکابی تولید شده در کارخانه ها به حساب می آیند.

قیمت عمده نایلون دسته رکابی

نحوه ارائه اینترنتی قیمت عمده نایلون دسته رکابی

ارائه قیمت عمده نایلون دسته رکابی توسط شرکت های تولیدی و به صورت اینترنتی یکی از سریع ترین روش ها برای دسترسی به انواع نرخ ها میباشد.
نکته ای که در اینجا می گوییم در صورت اجرایی شدن هم به مصرف کننده و هم به فروشنده کمک به سزایی در ارائه هر چه بهتر قیمت خواهد کرد.
اگر شماره تلفن یکی از شرکتهای تولیدی را از اینترنت و اینستاگرام پیدا کردید مستقیما به سراغ قیمت محصول نروید بلکه ابتدا تنوع ، طرح ، سایز محصول را مشخص کنید و از همه مهمتر حجم مورد نظر خود را بگویید.
قیمتی که یک کارخانه در ابتدا اعلام میکند قیمت پایه است و در صورت اعلام و ثبت سفارش سنگین از طرف مشتری قطعاً قیمتی پایین تر از آنچه در ابتدا گفته شده ، ارائه میشود.
اگر هم مایل به دریافت محصول در مرز خارج از کشور هستید آن را حتماً مسئولان مربوطه اطلاع دهید چون قیمت ارسال هم به طور دقیق محاسبه و بر روی قیمت محصول اضافه خواهد شد.

قیمت عمده نایلون دسته رکابی

قیمت عمده نایلون دسته رکابی برای سوریه و پاکستان

سوریه و پاکستان دو کشوری هستند که در ۱۰ سال گذشته بیشترین حجم واردات و صادرات را با شرکت های ایرانی داشته اند خصوصا در چند سال اخیر و به علت پایین آمدن ارزش پول ریال نسبت به سایر ارزهای خارجی سفارشات تجارت این کشورها بیشتر و بیشتر نیز شده است.
برای همین شرکت‌های تولیدی ایرانی هم برای ارائه خدمات بهتر به این مشتریان سعی در دادن تخفیف بیشتر و همینطور سهولت در انجام امور بازرگانی و گمرکی برای راحتی این دسته از خریداران دارند.
همکاران زبده ما در بخش فروش آماده هر گونه همکاری با مشتریان صادراتی و غیر صادراتی هستند و میتوانند به راحت ترین شکل ممکن ، بهترین محصولات را با پایین ترین نرخ برای شم ارسال کنند.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن قرار داده شده در همین صفحه تماس حاصل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *