فروش نایلکس دسته رکابی

فروش نایلکس دسته رکابی شفاف و مشکی کیلویی به صورت عمده با مناسب ترین قیمت و کیفیت از طریق این مرکز تولیدی و توزیع محصولات پلاستیکی انجام میپذیرد. با وجود اینکه بسیاری از فعالان محیط زیست وجود و تولید نایلون ها را زیر سوال میبرند ، ولی این محصولات نفوذ عمیقی در جامعه داشته اند و حقیقتا به خاطر اینکه مصرف آنها حالت ضروری پیدا کرده و جایگزین کم هزینه ای هم برایش وجود ندارد ، همچنان گزینه اول مردم برای بسته بندی یا قرار دادن وسایل مختلف خوراکی ، شیمیایی ، صنعتی هستند. در این پست به دو مورد از پرفروش ترین پلاستیک های موجود در بازار خواهیم پرداخت و با انواع سایزبندی ، درجه کیفی و‌‌ مراجع فروش نایلکس دسته رکابی آشنا خواهیم شد.

فروش نایلکس دسته رکابی

آشنایی با کیفیت و سایزبندی نایلکس سفید و مشکی

فروش نایلکس دسته رکابی شفاف و مشکی در شش مدل مختلف صورت میگیرد و هر کدام از آنها سه مدل خاص خود را دارند.
نایلکس های بدون رنگ که بیشتر برای خواروبار فروشی ها و اغذیه فروشی ها استفاده میشود ، در درجه بندی های یک‌ ، یکو‌ نیم و دو‌ هستند.
همینطور نایلکس های قلابدار سیاه رنگ نیز در درجه بندی های یک ، دو و دو‌ اعلا به فروش میرسند.
ذکر این نکته مهم است که مرغوبیت و همینطور نرخ فروش نایلکس دسته رکابی در درجه بندی هایی که ذکر شد با یکدیگر متفاوت است.
شما عزیزان میتوانید کیفیت های گوناگون این محصولات را در سایز بندی های ۲۵×۳۵ ، ۳۰×۴۰ ، ۳۷×۴۷ ، ۴۵×۵۵ ، ۵۵×۶۵ و ۶۵×۷۵ از طریق این مجموعه با ضمانت پس از فروش دریافت نمایید.

فروش نایلکس دسته رکابی

تفاوت استفاده از نایلکس رکابی شفاف با نایلکس شیری

خریداران نایلکس و نایلون دسته دار شفاف در برخی موارد و برای ایجاد تنوع بیشتر سعی میکنند تا نایلکس های شیری را هم در سبد سفارشات خود قرار دهند چراکه نوع مصرف هر دو محصول کاملا به همدیگر شباهت دارد.
نایلکس های شیری به مانند مدل شفاف برای مصرف در فروشگاه ها و مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرند و در برخی موارد هر دوی آنها جهت قرار دادن وسایل صنعتی هم مورد مصرف قرار میگیرند با این تفاوت که نایلکس های شیری ضخیم تر و کدر هستند.
تقریبا میتوان گفت محتویات درون نایلکس شیری ، چه معمولی و چه چاپی تبلیغاتی ، قابل مشاهده نیست و اگر محصولی مثل انواع بدلیجات ، لوازم بهداشتی زنانه و…..  وجود دارد که افراد دوست ندارند قابل دیدن باشد معمولا نایلکس های شیری گزینه اول برای قرار دادن چنین محصولاتی است.
اما نایلکس دسته دار شفاف بدین گونه نیست و مصرف کنندگان آن بیشتر به دنبال دریافت بیشترین تعداد برگ ممکن از آن هستند تا کیفیت و ضخامت آن.
پس مصرف نایلکس های شفاف برای فروشگاه های معمولی مثل سوپرمارکت‌ ها ، میوه فروشی ها ، فانتزی ها ، لوازم برقی و مصرف نایلکس های شیری برای لباس فروشی ها ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم صنعتی و ….. توصیه میشود.

فروش نایلکس دسته رکابی

تاثیر عاج داشتن نایلکس در نرخ عمده آن

برخی از نایلکس های موجود در بازار با دون دون هایی مشاهده میشوند که تاثیر جالبی در ظاهر محصول می گذارد و به نایلکس رکابی عاج دار معروف هستند.
وجود این دون دون ها بدین معناست که پلاستیک با غلطک های عاج دار تولید شده است و هیچ تاثیری بر روی قیمت نایلکس دسته دار نخواهد گذاشت و تنها برای ایجاد ظاهری بهتر در برخی مواقع ، این خصوصیت را روی محصول اعمال میکنند.
جالب است بدانید که غلطک های رولی تنها برای نایلکس های قلابدار استفاده نمیشوند و انواع کیسه زباله رولی و کیسه زباله فله هم بدین گونه تولید می گردند.

فروش نایلکس دسته رکابی

 

 

مرجع فروش نایلکس دسته رکابی جهت صادرات

خریداران عزیزی که قصد سفارش نایلکس دسته دار را برای خارج از کشور دارند و همچنین قصد سفارشی سازی محصول مد نظر خود را جهت تغییرات بسته بندی یا ابعاد دارند میتوانند با مشاوران و مدیران فروش این مجموعه ارتباط گرفته و‌ درخواست خود را مطرح نمایند.
ما میتوانیم انواع محصولات نایلونی را در طرح های مختلف طبق سلیقه شما و‌ در حجم تناژ تولید کرده و ارسال کنیم.
ضمن اینکه همکاران ما در بخش فروش با داشتن تجربه کافی در زمینه صادرات ، میتوانند شما را در انجام هر چه بهتر امور گمرکی و بازرگانی به خوبی راهنمایی کنند تا فرایند کار برای شما تسهیل شود.

فروش نایلکس دسته رکابی

 

بازار فروش نایلکس دسته رکابی عمده با ارزانترین قیمت

امروز که در نیمه دوم پاییز سال ۱۴۰۱ هستیم فروش نایلکس دسته رکابی به صورت اینترنتی با مشکلاتی مواجه بوده اما رفته رفته روال و رونق بهتری گرفته است.
خرید و فروش انواع محصولات پلاستیکی به صورت غیر حضوری که مدرن ترین و راحت ترین شیوه سفارش و دریافت کالا به حساب می آید و تنها از طریق شرکت های معتبر برند دار و باسابقه این حوزه مقدور است ، همواره طرفداران خاص خودش را داشته و به نوعی بیشترین حجم و بازار فروش نایلکس دسته رکابی هم از طریق همین روش عرضه میشود.
اگر به دنبال باکیفیت ترین و ارزان ترین نایلکس های دسته دار هستید میتوانید از طریق شماره تلفن قرار داده شده با همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید تا پس از دریافت لیست قیمت ، بررسی کاتالوگ و ثبت سفارش ، کالا را در حجم درخواستی در سریع ترین زمان تهیه و برایتان ارسال کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *